Η Renault F1 έφτασε στη Βαρκελώνη με μια ενδιαφέρουσα σχεδίαση για το αυτοκίνητό της, την οποία είχαν αποκρύψει με photoshop από τις εικόνες παρουσίασης του μονοθεσίου
Μπορεί να φαίνεται σαν μια ευνόητη επιλογή, αλλά η Renault είναι η πρώτη ομάδα που παράγει σωστή κάθετη δύναμη μέσω πτερυγίων στα κάθετα πλαίσια της πίσω αεροτομής τα “endplates”. Σε αντίθεση με τις άλλες ομάδες που περιορίζονται σε κατακόρυφα πτερύγια που βοηθούν στην καθαρή κατεύθυνση της ροής του αέρα ή στην επιτάχυνση περισσότερης ροής αέρα κάτω από την πίσω πτέρυγα, η Renault έχει υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση.
Συνεχίζοντας με την αεροδυναμική εξέλιξη του κυρτού πίσω πλαισίου της αεροτομή, τα πτερύγια σύνδεσης μεταξύ του ανώτερου και κατώτερου τμήματος της αεροτομής διαμορφώνονται έτσι ώστε να οδηγούν τη ροή αέρα προς τα πάνω, λειτουργώντας μαζί με το οπίσθιο πτερύγιο μεγιστοποιώντας την απόδοση κάθετης δύναμης.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!