Η Renault κατάφερε να επιτύχει τους αρχικούς «υψηλούς» στόχους που έθεσε για τον κινητήρα της Formula 1 του 2019, σύμφωνα με το τεχνικό επικεφαλής Remi Taffin.
Ο γαλλικός κατασκευαστής ακολουθεί την Mercedes και την Ferrari στην εποχή των υβριδικών κινητήρων V6 και πέρυσι υποβλήθηκε στην πίεση της Honda, η οποία προηγουμένως είχε μείνει πίσω στην ιεραρχία.
Ωστόσο, η Renault δήλωσε ότι ένας νέος σχεδιασμός κινητήρα σηματοδότησε ένα «ουσιαστικό» βήμα προς τα εμπρός για την περίοδο του χειμώνα, το οποίο λέει ότι έχει επικυρωθεί από την τρέχουσα πορεία στις δοκιμές πριν από την σεζόν τις τελευταίες δύο εβδομάδες.
«Όλα όσα πραγματικά αναπτύξαμε και μετρήσαμε στο δυναμόμετρο ήταν τα ίδια με αυτά που βλέπουμε στην πίστα. Ήταν αρκετά παρόμοια τα τελευταία χρόνια, αλλά φέτος είναι ακριβώς στο στόχο. Νομίζω επιτύχαμε τους στόχους μας μέχρι στιγμής μπορούμε να πούμε. Είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό που έχουμε επιτύχει».
Ο επικεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, περιέγραψε τα κέρδη πριν από την έναρξη του έτους ως «τα μεγαλύτερα» από τότε που οι κινητήρες V6 εισήχθησαν το 2014.
Ήταν μια σκόπιμη απάντηση στο απογοητευτικό πρόγραμμα της περασμένης σεζόν, όπου η Renault παραδέχτηκε ότι το αποτέλεσμα ήταν της κακής κρίσης για την πρόοδο που χρειαζόταν να γίνει.
Ο Taffin συμφώνησε ότι είναι «ένα μεγάλο βήμα» και πιστεύει ότι είναι σημαντικό στο πλαίσιο του «χειμερινού χρόνου ανάπτυξης» της Renault.
Ο Taffin ακόμη απάντησε σε ερώτηση του Motosport.com για το πόσο ‘επιθετική’ ήταν η πρόοδος, «Έχουμε θέσει υψηλούς στόχους για φέτος, τους οποίους τους επιτύχαμε. Αλλά προφανώς είναι το ίδιο πράγμα. Πρέπει να βγούμε στην πίστα και να δούμε που θα βρισκόμαστε και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την Μελβούρνη για τις κατατακτήριες και τον αγώνα».
Ένα στοιχείο που εν μέρει κάλυψε την πρόοδο της Renault ήταν η κακή επίδοση της στις παγίδες ταχύτητας στις αρχές της πρώτης εβδομάδας δοκιμών.
Ωστόσο, αυτό δεν ήταν αντιπροσωπευτικό, καθώς είχε αρχικά επηρεαστεί από ένα πρόβλημα στην πτέρυγα το οποίο σήμαινε ότι η Renault απέφευγε την χρήση DRS.
Ο τεχνικός διευθυντής σασί Nick Chester δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι ήμασταν αργοί στο κομμάτι των ταχυτήτων την πρώτη εβδομάδα καθώς δεν πολύ χρησιμοποιήσαμε το DRS. Αυτή την εβδομάδα έχουμε ανεβάσει τα επίπεδα ταχύτητας και νομίζω ότι οι ταχύτητες τώρα ήταν λίγο πιο λογικές. Έτσι, δεν ανησυχώ πολύ. Ξέρουμε που βρισκόμαστε στο κομμάτι της πίσω πτέρυγας και ξέρουμε τι ακριβώς κάνουμε με το πρόγραμμα μας. Είμαστε αρκετά άνετοι».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!