Η McLaren θα πρέπει να ξεχάσει τους κινητήρες της Renault για το επόμενο έτος, εκτός εάν η Toro Rosso μεταβεί στην Honda, ενώ οι ειδικοί υποδηλώνουν ότι είναι πλέον «πολύ αργά» για έναν τέταρτο προμηθευτή.
Μπροστά σε μια ημέρα κρίσης συνομιλιών για να αποφασίσει το μέλλον της Honda στη Formula 1, η McLaren αναμένει νέα για το τι θα συμβεί με την Toro Rosso πριν ολοκληρωθεί η κατάσταση για τον κινητήρα του 2018.
Οι επικεφαλής της Red Bull, οι οποίοι εμπλέκονται σε μεγάλο βαθμό στη συζήτηση Toro Rosso / Honda, έχουν θέσει ως προθεσμία σήμερα το απόγευμα για μια συμφωνία που θα ολοκληρωθεί πριν θεωρήσουν ότι είναι αργά για να συμβεί κάτι τέτοιο.
Ένα πράσινο φως για την Honda να δεσμευτεί με την Toro Rosso θα απελευθέρωσε την Renault, η οποία θα μπορούσε στη συνέχεια να μετακινηθεί προς την McLaren.
Ωστόσο, εάν η Toro Rosso δεν μπορέσει να ταξινομίσει τα πράγματα, τότε θα παραμείνει με την Renault για το 2018, αφήνοντας την McLaren σε μια δύσκολη κατάσταση.
Δεν υπάρχουν επιπλέον πελάτες
Αν και η McLaren ελπίζει ότι η Renault θα μπορούσε να πειστεί στο να επεκτείνει την προσφορά της σε μια τέταρτη ομάδα, πηγές πρότειναν ότι ο Γάλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι μια τέτοια κίνηση είναι πλέον αδύνατη.
Επιπλέον, οι πηγές πρότειναν ότι οι κανόνες της FIA που εγγυώνται έναν κινητήρα για μια ομάδα δεν θα ενεργοποιηθούν αν η McLaren χωριστεί με την Honda, επειδή έχουν πλέον περάσει οι προθεσμίες για την ενεργοποίηση αυτής της διαδικασίας.
Σε περίπτωση που η Toro Rosso παραμείνει στη θέση της, η McLaren θα αντιμετωπίσει ένα σενάριο: Να αναγκαστεί να συνεχίσει με τη Honda ή να προσπαθήσει να βρει μια άλλη συμφωνία σε 11 ώρες εάν αποφάσισε ότι είναι αδύνατο να συνεχίσει με τον Ιαπωνικό κατασκευαστή.
Ανησυχίες για την αξιοπιστία
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault F1, Cyril Abiteboul, δήλωσε ότι η απροθυμία της εταιρείας να έχει μια πρόσθετη συμφωνία έχει εδραιωθεί ακόμη περισσότερο από τα πρόσφατα προβλήματα αξιοπιστίας, τα οποία πρέπει να ξεπεραστούν.
Με διάφορες αιτίες πίσω από τις δυσκολίες του κινητήρα, ο Abiteboul είπε ότι πρέπει να επικεντρωθεί στις τρεις συμφωνίες που είχε σήμερα.
“Είναι σε σχέση με διαφορετικές περιοχές του κινητήρα και μπορεί να προέρχεται από διαφορετικούς τύπους προμηθευτών ή από διαφορετικούς τομείς από το σχεδιασμό έως την παραγωγή, τη λειτουργία και την κατασκευή κινητήρων και ούτω καθεξής” δήλωσε.
“Είναι πολλά διαφορετικά πράγματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Είναι όλο το θέμα που πρέπει να βελτιωθεί στην ποιότητα, αλλά έχω όλη την εμπιστοσύνη στη δομή διαχείρισης για να το κάνω αυτό.”
“Και ειλικρινά, αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν θέλουμε να έχουμε περισσότερους πελάτες από ό, τι έχουμε ήδη.”
“Δεν θέλουμε να αμβλύνουμε την προσπάθεια που πηγαίνει στο επόμενο έτος και το γεγονός ότι ο κινητήρας του επόμενου έτους θα σχεδιαστεί με πολύ αξιόπιστο τρόπο.”
“Ήταν πολύ δύσκολο φέτος, επειδή όλα άλλαξαν. Το επόμενο έτος θα υπάρξει μεγάλη βελτίωση όσον αφορά τις επιδόσεις, αλλά από την άποψη της αρχιτεκτονικής θα είναι η ίδια με αυτή τη χρονιά.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!