Η Renault αποκαλύπτει ότι είναι “μήνες” μπροστά σε προετοιμασία αξιοπιστίας σε σχέση με αυτό το στάδιο πέρυσι, δεδομένου ότι διατίθεται να κάνει μεγάλη πρόοδο των μηχανικών προβλημάτων το 2018.
Παρά το γεγονός ότι ο Γάλλος κατασκευαστής έχει κάνει σταθερά βήματα με τις επιδόσεις αυτή την χρονιά, η ολοκαίνουρια μονάδα ισχύος έχει πολλά προβλήματα αξιοπιστίας.
Η Red Bull έχει τα περισσότερα προβλήματα με την μονάδα ισχύος, με τον Max Verstappen να έχει χάσει μια σειρά καλών αποτελεσμάτων και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι στο Milton Keynes θέλουν στην Renault να κάνουν την επόμενη κίνηση.
Αλλά παρόλο που όλοι οι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν μια πρόκληση με το νέο όριο των τριών κινητήρων ανά χρονιά, η Renault δείχνει ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση αξιοπιστίας τώρα σε σχέση με τον προηγούμενο χειμώνα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault F1 Cyril Abiteboul είπε στο motorsports.com ” Έχουμε μερικά τμήματα που μπορούν να καλύψουν χιλιάδες χιλιόμετρα, πράγματι δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα όπως η μονάδα ενέργειας ή το MGU-K.”
“Άλλα είναι μερικά εξαρτήματα που μας προκαλούν πονοκέφαλο και για ποια θέματα αξιοπιστίας υπήρξαν φέτος. Γνωρίζουμε ότι θα υπάρχει ανησυχία και για το νέο έτος, οπότε είναι λίγο νωρίς για να το επιβεβαιώσουμε.”
“Αλλά αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι είμαστε μήνες μπροστά με τα θέματα αξιοπιστίας μας σε σχέση με πέρυσι. Έτσι πιστεύουμε ότι θα έχει θετικό αντίκτυπο στο επόμενο έτος.”
Ο Abiteboul δήλωσε επίσης ότι θα υπάρξει ένα πολύ διαφορετικό καθεστώς που θα επιβληθεί από την Renault για να διασφαλίσει ότι οι στόχοι αξιοπιστίας θα επιτευχθούν το 2018, τόσο για τον κινητήρα όσο και για την ομάδα.
“Θα αλλάξουμε ελαφρώς την φιλοσοφία μας και θα πάμε πολύ πιο άμεμπτοι στο σχεδιασμό των ορόσημων της ομάδας, των διάφορων projects, στο σχέδιο του κινητήρα και του σασί.”
“Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η αξιοπιστία είναι σωστή όταν ξεκινήσουν οι χειμερινές δοκιμές, ότι θα καλύψουμε πολλά χιλιόμετρα όσο περισσότερα μπορούμε. Και ελπίζουμε ότι αυτό θα πολλαπλασιαστεί μέσα στην σεζόν.”
“Είναι πάντα δύσκολο γιατί ο χρόνος είναι περιορισμένος, αλλά θέλουμε να βελτιώσουμε όλα τα στοιχεία του πακέτου και είναι θέμα πόσο αργά θα μπορέσουμε να το σταματήσουμε σε σχεση με αυτο.”
“Αλλά ο Remi( Taffin επικεφαλής για τον κινητήρα) είναι ιδιαίτερα άμεμπτος όσον αφορά των ορόσημων, ιδιαίτερα για τον κινητήρα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!