Ο Daniel Ricciardo δήλωσε πως η Renault “απέδωσε κάτω από τα αναμενόμενα στο ισπανικό Grand Prix, ύστερα από την αποτυχία τους να κερδίσουν έστω κάποιους βαθμούς.
Ο Αυστραλός εκκίνησε τον αγώνα από τη 13η θέση, λόγω της ποινής τριών θέσεων που δέχτηκε για τη σύγκρουση που είχε με τον Daniil Kvyat στο Αζερμπαϊτζάν όταν έκανε όπισθεν κατευθείαν πάνω στην Toro Rosso του Ρώσου. Ωστόσο στη Βαρκελώνη ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα στη 12η θέση βρίσκοντας τον εαυτό του να παλεύει με τον Carlos Sainz της McLaren που ήταν μια θέση μπροστά του. Εν τέλει ο Ricciardo προσπέρασε τον Ισπανό, όμως μετά ήρθε η ώρα των pitstop και για τους δύο, με τον Ricciardo να αλλάζει στη σκληρή γόμα και λίγο αργότερα να δέχεται προσπέραση από τον Sainz ο οποίος κατά την αλλαγή ελαστικών του επέλεξε να βάλει τη μεσαία γόμα.
Η μετέπειτα παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας βοήθησε ώστε ο Sainz να ανελιχθεί στην 8η θέση, όμως ο Ricciardo έμεινα στάσιμος και τερμάτισε στην 12η θέση. Αναφερόμενος ο Αυστραλός στην απόδοση της McLaren, η οποία σύμφωνα με τον Sainz “δεν είχε καθόλου ρυθμό”, ο Ricciardo δήλωσε πως ενοχλήθηκε που “μια μικρή υστέρηση από την τελειότητα” τους κόστισε τη δυνατότητα να πετύχουν βαθμούς.
“Για να είμαι ειλικρινής, είμαι εκνευρισμένος. Ο Carlos τερμάτισε 8ος, ωστόσο στο πρώτο κομμάτι ήμασταν καλύτεροι από αυτόν και τότε βάλαμε τη σκληρή γόμα και ο Carlos τη μεσαία και εν τέλει μας προσπέρασε στον γύρο εξόδου. Και ξεκάθαρα, δείτε που τερμάτισε και ποιος ήταν ο ρυθμός του. Για να πω την αλήθεια, πιστεύω πως το μονοθέσιο δεν απέδωσε τα μέγιστα με βάση τις δυνατότητές του. Είμαι πολύ μικρές οι λεπτομέρειες, και ο χώρος στο μέσον του grid είναι πολύ στριμωγμένος, μια μικρή παρέκκλιση από την τελειότητα και εν τέλει χάνεις εν δυνάμει τέσσερις βαθμούς”, δήλωσε ο οδηγός της Renault και συμπλήρωσε πως: “Πρέπει απλά να προσπαθήσουμε να κάνουμε παραπάνω πιστεύω, να προσπαθήσουμε και να καταλάβουμε τι μπορούμε να διεκπεραιώσουμε και να κατανοήσουμε, γιατί βάλαμε τη σκληρή γόμα αντί της μεσαίας, εάν ήμασταν πολύ προσεκτικοί σχετικά με αυτό και την επόμενη φορά ας μην είμαστε τόσο προσεκτικοί”.
Όπως και οι περισσότεροι οδηγοί, ο Ricciardo έκανε δεύτερο pitstop όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ωστόσο αυτό τον έριξε πίσω από τον ομόσταβλό του Nico Hulkenberg ο οποίος ακολουθούσε στρατηγική ενός pitstop, εκκινώντας τον αγώνα του από το pitlane.
Προς το τέλος έφτασε τους Romain Grosjean και Alexander Albon που ήταν 10οι και 11οι αντίστοιχα, όμως τ’ ότι βρέθηκε πίσω από τον teammate του κατά την επανεκκίνηση του αγώνα του κόστισε την ευκαιρία να επιτεθεί στους οδηγούς που πάλευαν για τον τελευταίο βαθμό. “Πιστεύω πως εκεί που χάσαμε πολύ ήταν κατά την επανεκκίνηση, χάσαμε και πάλι θέσεις λόγω του pitstop και βρεθήκαμε πίσω από τον Nico ο οποίος έτρεχε με χρησιμοποιημένη γόμα ενώ εγώ με καινούρια χάνοντας έτσι την ευκαιρία να επιτεθούμε στα παιδιά που πάλευαν για τη 10η θέση αμέσως μετά την επανεκκίνηση. Μας είχαν πει πως θα είμαστε σε θέση να παλέψουμε, ωστόσο αυτό δεν έβλεπα τον Nico να ανεβάζει ρυθμό με το πατημένο ελαστικό του όπως μπορούσα εγώ με το δικό μου. Και πάλι θα δούμε τώρα, θα το κοιτάξουμε εάν στρατηγικά υπήρχε η δυνατότητα να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες του ενός μονοθεσίου έναντι του άλλου”, συμπλήρωσε ο εμφανώς προβληματισμένος για το αρνητικό αποτέλεσμα Αυστραλός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!