Η Renault θα αλλάξει την προσέγγισή της στο Αυστριακό Grand Prix σε μια προσπάθεια να εξαλείψει τα προβλήματα αξιοπιστίας που ταλαιπώρησαν μερικούς από τους κινητήρες της στο Αζερμπαϊτζάν.
H Renault ήταν πιο ανταγωνιστική στο Μπακού, αφού άλλαξε την χαρτογράφηση και την ρύθμιση του κινητήρα για την ενίσχυση της ιπποδύναμης.
Το αφεντικό της Renault F1, Cyril Abiteboul, εκτιμά ότι οι νέες αλλαγές αποδίδουν 0,2 δευτερόλεπτα επιπλέον ανά γύρο. Aν και ο Max Verstappen της Red Bull απείλησε τις Ferrari πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει και ο team-mate του Daniel Ricciardo κέρδισε τον αγώνα εκκινώντας από τη 10η θέση, η Renault υπέφερε από διάφορα προβλήματα αξιοπιστίας.
Ο Verstappen αντιμετώπισε ένα υδραυλικό πρόβλημα με τον ενεργοποιητή του γκαζιού στα τελευταία δοκιμαστικά, ενώ η Renault του Jolyon Palmer έπιασε φωτιά μετά από διαρροή καυσίμου.
Ο Verstappen είπε ότι έπρεπε να κατεβάσει τον κινητήρα του στο Q3 για λόγους αξιοπιστίας, προτού του παρουσιαστεί πρόβλημα στις αρχές του αγώνα, ενώ το μονοθέσιο του Palmer ταλαιπωρήθηκε από ένα πρόβλημα ανάφλεξης καθώς πήγαινε στο grid και αποσύρθηκε μετά από επτά γύρους. Η Toro Rosso του Daniil Kvyat κατέρρευσε αφού υπέστη ολική απενεργοποίηση των ηλεκτρικών.
Ο τεχνικός διευθυντής της Renault, Remi Taffin, δήλωσε ότι η Γαλλική εταιρεία πήρε το μάθημα της στο Μπακού και θα αλλάξει τις μεθόδους εργασίας της για το Αυστριακό GP το προσεχές Σαββατοκύριακο.
«Έχουμε θέσει σε εφαρμογή νέες και καλύτερες διαδικασίες για να προλάβουμε οποιαδήποτε ζητήματα πριν τα μονοθέσια μπουν στην πίστα και δουλεύουμε με μεγάλη συνέπεια σε αυτό το κομμάτι», δήλωσε ο Taffin.
«Είδαμε ότι οι ομάδες που προμηθεύουμε παρουσίασαν τα ίδια προβλήματα. Το θέμα με την μονάδα αποθήκευσης ενέργειας (μπαταρία) έχει αντιμετωπιστεί και οι νέες μπαταρίες έχουν διαφορετικές προδιαγραφές για καμία περαιτέρω ανησυχία.»
«Με τον ICE (κινητήρας εσωτερικής καύσης), οι τελευταίες προδιαγραφές θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί μέχρι τώρα. Στην Αυστρία θα έχουμε τις πιο πρόσφατες εκδόσεις των εξαρτημάτων και δεν πρέπει να επαναληφθούν οι προηγούμενες ατυχίες.»
Η Renault δεν θα παρουσιάσει καμία συγκεκριμένη αναβάθμιση στην Αυστρία, αλλά θα επιδιώξει να βελτιώσει την απόδοση του τρέχοντος πακέτου.
Ο Taffin πρόσθεσε: «Θα σιγουρέψουμε τη βελτίωση στην κατανάλωση ενέργειας που έγινε για το Μπακού και στοχεύουμε στο να δώσουμε περισσότερη. Δεν υπάρχει κάποιο μεγάλο πλάνο με καινούριες αναβαθμίσεις, μόνο συνεχής βελτίωση ολόκληρου του πακέτου.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!