Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, πιστεύει ότι η ομάδα του έχει φέρει το σασί εκεί που έπρεπε κρίνοντας από το ρυθμό τους στο Grand Prix της Κίνας, καθώς ισχυρίστηκε ότι το κύριο έλλειμμα της ομάδας είναι τώρα η τελική ταχύτητα.
Αφού προσπάθησαν για να βρουν καλή ισορροπία με το μονοθέσιο στα πρώτα δύο grand prix της σεζόν, μια σημαντική εξέλιξη στα δοκιμαστικά μετά το grand prix Μπαχρέιν, βοήθησε την ομάδα από το Milton Keynes να σημειώσει πρόοδο στην κατανόηση του τι είχε πάει στραβά προηγουμένως.
Έχοντας δείξει πολλά υποσχόμενο ρυθμό στη Σαγκάη, καθώς ο Max Verstappen μπήκε ανάμεσα στις Ferrari στην τέταρτη θέση, ο Horner θεωρεί ότι η απόδοση τους είναι απόδειξη της προόδου που έχει κάνει η ομάδα για να πάρει περισσότερα από το μονοθέσιο της.
“Σίγουρα έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά από το Μπαχρέιν και ήμασταν σίγουρα πιο ανταγωνιστικοί αυτό το σαββατοκύριακο.
“Όταν εξετάζουμε τους χρόνους, συγκεκριμένα τους τομείς 1 και 2, είμαστε σε καλό ρυθμό. Στον τομέα τρία έχουμε ακόμα κάποια δουλειά να κάνουμε, αλλά έχουμε κάποιες αναβαθμίσεις που περιμένουμε σύντομα, που θα βοηθήσουν με αυτό. Οπότε από αυτή την πλευρά, ήταν ένα θετικό τριήμερο.”
Η αναφορά στον τομέα τρία στην πίστα της Κίνας, η οποία περιλαμβάνει τη μήκους 1,2 χιλιομέτρων πίσω ευθεία, φαίνεται να θέτει το ζήτημα στον συνεργάτη κατασκευαστή κινητήρων της Red Bull, την Honda, για να ανεβάσει την απόδοσή των κινητήρων τους.
Με τους αντιπάλους της Ferrari και της Mercedes να έχουν πιο επιθετικές λειτουργίες κινητήρα για να χρησιμοποιήσουν σε ένα σαββατοκύριακο αγώνα, ο Horner ελπίζει ότι κέρδη θα έρθουν σε αυτό το μέτωπο και από την Honda.
“Νομίζω ότι κάνουν πρόοδο με αυτό”, είπε. “Υπάρχουν πράγματα στον πρόγραμμα που σίγουρα θα βοηθήσουν, αλλά και οι άλλοι δεν κάθονται χωρίς να κάνουν τίποτα.
“Όλα αφορούν την εξέλιξη, ο στόχος μας για φέτος ήταν να κλείσουμε το χάσμα με τη Mercedes και τη Ferrari και το κάνουμε αυτό.
“Μπήκαμε ανάμεσα στις Ferrari και σίγουρα ήμασταν πιο κοντά στο ρυθμό με τις Mercedes. Θα υπάρξει ένα φαινόμενο “φυσαρμόνικας” που θα συμβαίνει από τώρα μέχρι το μέσο της χρονιάς”.
Παρά το γεγονός ότι ήταν σε θέση να προσπεράσει τον Charles Leclerc στην Κίνα, ο Horner πιστεύει ότι το αποτέλεσμα οφείλεται περισσότερο στην έξυπνη στρατηγική παρά στην απόδοση του μονοθέσιου τους.
“Δεν νομίζω ότι είχαμε ένα ταχύτερο μονοθέσιο από τη Ferrari, οπότε ο καλύτερος τρόπος να νικήσουμε τουλάχιστον ένα από τα μονοθέσια τους ήταν να πάμε σε δύο pit-stop.
“Αυτό προκάλεσε κάποιες συζητήσεις μεταξύ του Sebastian (Vettel) και του pit wall, για το αν θα σταματούσαν ή όχι, αλλά τελικά επέλεξαν να καλύψουν τη διαφορά και η Mercedes έπρεπε να καλύψει εκείνον.
“Ο Leclerc έμεινε έξω και “στέγνωσε” (τα ελαστικά του), οπότε για μας η τέταρτη θέση ήταν το μέγιστο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!