Η Red Bull και η Mercedes δηλώνουν ότι έχουν εμπιστοσύνη στη FIA, η οποία θα εξασφαλίσει ότι η Ferrari συμμορφώνεται πλήρως με τους κανονισμούς όσον αφορά τη χρήση μπαταριών και ERS. Διάφορες φήμες κυκλοφορούσαν για αρκετές εβδομάδες, οι οποίες έλεγαν πως η Ferrari έχει κερδίσει κάποιο πλεονέκτημα από αυτά.
Οι κανόνες δηλώνουν ότι το MGU-K μπορεί να αναπτύξει μόνο 120kW ισχύος. Έχουν όμως υποδείξει ότι η Ferrari θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει περισσότερες (kW) από ότι επιτρέπεται με βάση τη διάταξη των δύο μπαταριών, χωρίς να αυτό να μπορεί να γίνει αντιληπτό από τους αισθητήρες της FIA και θα μπορούσε να εξάγει περισσότερα από τα 4MJ ενέργειας που επιτρέπονται ανά γύρο από την μονάδα επιπλέον ενέργειας MGU-K.
Τα συστήματα της Ferrari ελέγχθηκαν από τη FIA στο Αζερμπαϊτζάν και την Ισπανία και το θέμα έχει κάνει ένα ακόμα βήμα παραπάνω αυτό το Σαββατοκύριακο με την είδηση ότι η Ferrari χρησιμοποιεί νέο λογισμικό που δεν θα επιτρέψει κάτι τέτοιο και ότι η FIA παρακολουθεί ενεργά τα μονοθέσια μέσω ενός εξαρτήματος.
Όταν ρωτήθηκαν για την κατάσταση οι Christian Horner και Toto Wolff, επικεφαλής των ομάδων που ανταγωνίζονται άμεσα με τη Ferrari, εξέφρασαν την πεποίθηση ότι το συγκεκριμένο θέμα είναι στην κορυφή τις λίστας της FIA.
“Είμαι βέβαιος ότι η FIA έχει όλη την αρμοδιότητα να είναι σε θέση να μετρά, να ελέγχει και να κοιτάζει το κάθε μονοθέσιο που παρουσιάζεται για τεχνικό έλεγχο κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου Grand Prix και να κρίνει αν αυτό συμμορφώνεται με τους κανονισμούς. Φυσικά είναι η υποχρέωση της κάθε ομάδας να διασφαλίσει ότι αυτό θα συμβεί και ότι θα είναι νομότυποι. Νομίζω ότι η FIA είναι ίσως η πιο κατάλληλη για να απαντήσει αυτό το ερώτημα”, δήλωσε ο Horner.
“Τα θέματα νομιμότητας εμφανίζονται τακτικά, μερικά είναι πιο αμφιλεγόμενα”, δήλωσε ο Wolff. “Αλλά είναι μια καθημερινή δραστηριότητα της FIA να ελέγχει τι κάνουν οι ομάδες και σαφώς είναι υποχρέωση των ομάδων να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς, και αυτή είναι μια συνεχής διαδικασία.”
“Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη ότι με όσα θέματα εμφανίζονται, είτε αυτό είναι το σασί είτε ο κινητήρας, η FIA τα επιλαμβάνεται ως κύρια ζητήματα όπως και είναι.”
“Έτσι λειτουργούν, από ότι καταλαβαίνω και στην πράξη βλέπουμε ποιο είναι το αποτέλεσμα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!