Η Red Bull βλέπει τη δυνατότητα για μεγάλα «δωρεάν κέρδη» με τη Honda στο μέλλον, μόνο από τη βελτιστοποίηση τοποθέτησης της ιαπωνικής μονάδας ισχύος στο μονοθέσιο της.
Με τη σχέση της Red Bull με τη Honda να έχει ξεκινήσει καλά, με τον Max Verstappen να ανεβαίνει στο βάθρο στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν της Formula 1 στην Αυστραλία, οι βλέψεις των δύο πλευρών έχουν ήδη στραφεί στα να βελτιώσουν τα πράγματα ακόμη περισσότερο στο μέλλον.
Ο Rob Marshall, διευθύνων μηχανολογικός σύμβουλος της Red Bull, λέει ότι υπάρχουν ήδη περιθώρια όπου μπορεί να βρεθεί επιπλέον απόδοση απλά από την καλύτερη τοποθέτηση των μονάδων ισχύων της Honda στα μελλοντικά μονοθέσια της ομάδας του.
«Μπορούμε να δούμε περιοχές γύρω από την μονάδα ισχύος ώστε να επικεντρωθούμε στη συσκευασία,» είπε σε μία συζήτηση που εκδόθηκε από τη συνεργάτη της Red Bull, Exxon Mobil, τη Δευτέρα».
«Δεν είναι απαραίτητα μεγάλα κομμάτια, αλλά υπάρχουν ίσως τέσσερις ή πέντε περιοχές όπου πιστεύουμε ότι, αν μπορούσαμε να τις τροποποιήσουμε, θα ήταν καλύτερα. Εάν προσθέσουμε πέντε από αυτά τα πράγματα ή ακόμα και τρία από τα πέντε, τότε έχουμε ένα απτό κέρδος».
«Είναι σχεδόν «δωρεάν κέρδη,» αν καταλαβαίνετε τι εννοώ, καθώς δεν υπάρχει κανένα πραγματικό κόστος απόδοσης από πλευράς Honda. Είναι απλά τροποποιώντας διάφορα κομμάτια και μετακινώντας μερικά πράγματα τριγύρω».
«Είναι πολύ ανοιχτοί στις προτάσεις μας και, εξίσου, καταλαβαίνουμε όταν μας λένε πως είναι λίγο δύσκολο ή δεν θέλουμε να το κάνουμε αυτό επειδή υπάρχει ένας κίνδυνος αξιοπιστίας που σχετίζεται με αυτό».
Ο Μάρσαλ δήλωσε ότι τόσο η Red Bull όσο και η Honda πιέζουν η μία την άλλη σκληρά για καλύτερη απόδοση, αλλά είπε ότι αυτό είναι κάτι καλό.
«Η περίοδος του «μέλιτος» εξακολουθεί να είναι σε εξέλιξη, αλλά νομίζω ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι στη Honda είναι πραγματικοί επαγγελματίες, είναι πραγματικά έτοιμοι και μας πιέζουν πολύ σκληρά», εξήγησε.
«Καταλαβαίνουν τι χρειαζόμαστε και καταλαβαίνουμε τι χρειαζόμαστε, οπότε πάει καλά».
Είπε επίσης ότι η δυναμική για την Red Bull είναι πολύ διαφορετική τώρα που είναι το μοναδικό επίκεντρο προσοχής ενός κατασκευαστή, σε σχέση με όταν ήταν απλά ένας πελάτης της Renault τα προηγούμενα χρόνια.
«Η σχέση μας με τη Renault, είναι γνωστή, είχε τα πάνω της και τα κάτω της», είπε. «Υπήρχαν στιγμές που ήταν ειλικρινά φοβερές και είχαν επικεντρωθεί πλήρως στο να μας βοηθήσουν να φτάσουμε στο μπροστά μέρος του grid».
«Στη συνέχεια έφτιαξαν τη δική τους ομάδα και εύλογα η εστίαση τους έπεσε σε αυτή. Υπήρχαν μερικά πράγματα που δεν μπορούσαμε να κάνουμε».
«Με την Honda, είναι αρκετά διαφορετικά. Καθόμαστε μαζί και αποφασίζουμε τι είναι το καλύτερο».
«Όταν έχουμε τις συναντήσεις μας, δεν συζητάμε για το τι κάνει τη μονάδα ισχύος ταχύτερη ή το μονοθέσιο ταχύτερο, συζητάμε για το τι είδους ανάπτυξης αποφέρει τους περισσότερους βαθμούς στο πρωτάθλημα, έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνουμε και τον κίνδυνο αξιοπιστίας σε αυτό επίσης».
«Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο αποφασίζουμε αν θα κάνουμε κάτι ή όχι, οπότε είναι μια πολύ διαφορετική προσέγγιση».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!