Η Red bull έχει ήδη εξετάσει την προοπτική να λάβει ποινές εκκίνησης στην διάρκεια του πρωταθλήματος του 2019 με σκοπό την συνέχιση ανάπτυξης της νέας μονάδας ισχύος της Honda.
Η ομάδα άλλαξε από τους κινητήρες Renault μετά από μια απογοητευτική περίοδο με τον Γάλλο κατασκευαστή από την αρχή της υβριδικής εποχής το 2014.
Σε μια ριψοκίνδυνη αλλαγή, η Red Bull θα έχει κινητήρες Honda το 2019, μαζί με την Toro Rosso, ωστόσο η ομάδα δεν έχει αποκλείσει το να πάρει κι άλλες ποινές εκκίνησης καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς με σκοπό να αναπτύξει περαιτέρω την ιαπωνική μονάδα ισχύος.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, παραδέχθηκε ότι ήταν κάτι που η ομάδα ήδη σκέφτεται.
“Είδατε τι έγινε τα προηγούμενα χρόνια, αν επιλέξεις τις ποινές στους σωστούς αγώνες” ανέφερε.
“Στην Ρωσία πέρυσι, ο Max ήταν ήδη στο τοπ 5 στον 6ο γύρο, οπότε αν επιλέξεις τον κατάλληλο αγώνα και αυτό βοηθήσει στην εξέλιξη της μονάδας ισχύος, τότε μπορείς με στρατηγική να μειώσεις τις απώλειες”.
“Νομίζω ότι η Honda είχε έναν παραγωγικό χειμώνα και σίγουρα μειώνουν σημαντικά το χάσμα, αλλά φυσικά δεν μπορείς να ξέρεις τι έχουν καταφέρει οι άλλοι.”
“Αν έχουν βρει άλλα 50 kW (περίπου 70 ίππους), τότε θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα. Έχουμε εντυπωσιαστεί πολύ από την προσέγγιση της Honda και από την πρόοδο που έχουν κάνει.”
“Για εμάς είναι ένα ζωτικό κομμάτι του παζλ το να φτάσουμε σε ανταγωνιστική θέση, όχι μόνο γι αυτή την χρονιά, αλλά για την επόμενη και ενδεχομένως πέραν αυτού.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!