Η Racing Point σκοπεύει να φέρει μία σημαντική αναβάθμιση για την RP19 στο Γερμανικό Grand Prix την οποία ο τεχνικός διευθυντής της, Andy Green, περιέγραψε ως ένα “σχεδόν καινούριο” μονοθέσιο.
Η ομάδα σκοπεύει να αλλάξει την αεροδυναμική φιλοσοφία που ακολουθεί, κάνοντας πρόσφατα την αρχή, με την αλλαγή της αεροδυναμικής σήραγγας που χρησιμοποιεί, από αυτή της Toyota στη Γερμανία, σε αυτή της Mercedes στο Brackley.
Η ομάδα από το Silverstone, έχει αυξήσει τον ρυθμό της εξέλιξης της αυτή τη χρονιά καθώς επιπλέων πόροι έχουν επιτρέψει την γρήγορη ανάπτυξη καινούριων εξαρτημάτων για το μονοθέσιο, κάτι που προηγουμένως εμποδιζόταν από τους οικονομικούς περιορισμούς.
Ένα σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων για την εμπρός αεροτομή και την ανάρτηση εισήχθη στην Βαρκελώνη, αλλά η ομάδα δυσκολεύτηκε να το αξιοποιήσει.
Η επόμενη σημαντική αναβάθμιση είναι προγραμματισμένη για την περίοδο πριν από την καλοκαιρινή διακοπή, για το Γερμανικό Grand Prix, στα τέλη του Ιούλη.
«Είναι μία μεγάλη αναβάθμιση», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Otmar Szafnauer στο Motorsport.com. «Και η φιλοσοφία για την αεροδυναμική αλλάζει, οπότε θα είναι κάτι το σημαντικό. Πρέπει να προσπαθήσουμε και να την ετοιμάσουμε όσο πιο σύντομα γίνεται, ελπίζω πριν την Ουγγαρία».
Ο Szafnauer αρνήθηκε ότι σε μία τόσο μεγάλη αλλαγή φιλοσοφίας στο μέσο της χρονιάς εμπλέκεται ρίσκο: «Δεν είναι ένα ρίσκο, όχι. Πιστεύω ότι και άλλες ομάδες ήδη κάνουν αυτό που προσπαθούμε και εμείς. Πολλά πράγματα θα αλλάξουν, θα γίνει μία μεγάλη αλλαγή στην ροή του αέρα. Είναι ένα βήμα στη σωστή κατεύθυνση και είναι κάτι το οποίο θα βοηθά να βελτιώνουμε το μονοθέσιο για πάντα».
Ο τεχνικός διευθυντής, Green, δήλωσε ότι οι αλλαγές είναι ιδιαίτερα στοχευμένες ώστε να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που εμποδίζουν την ομάδα σε πίστες όπως η Βαρκελώνη.
«Είναι μία δύσκολη πίστα για εμάς, αναφορικά με την ισορροπία του μονοθέσιου που είχαμε πρόσφατα», σημείωσε, «Και μιλάω για τα τελευταία χρόνια, είναι κάτι που δε μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε πλήρως για κάποιο καιρό. Αλλά έχουμε κάποια νέα εξαρτήματα να έρχονται, σχεδόν ένα καινούριο μονοθέσιο να έρχεται, πριν την καλοκαιρινή διακοπή. Ελπίζω ότι θα αντιμετωπίσουμε κάποια από τα προβλήματα που συνηθίζουμε να έχουμε σε τέτοιου τύπου πίστες».
Εξηγώντας της αδυναμίες της RP19 συνέχισε: «Είναι απλά το μήκος της κάθε στροφής. Σε μία στροφή 180 μοιρών συνηθίζουμε να χρησιμοποιούμε υπερβολικά πολύ τα ελαστικά μας και έτσι δε μπορούμε να κρατάμε καλή ισορροπία για το υπόλοιπο της στροφής. Μπορούμε να έχουμε καλή ισορροπία είτε στο μέσο της στροφής, είτε στην αρχή, είτε στο τέλος της, αλλά δε μπορούμε να πάμε από την αρχή μέχρι το τέλος με καλή ισορροπία. Αυτό είναι το κομμάτι στο οποίο δυσκολευόμαστε».
Ο Green αναφέρει ότι ο ρυθμός εξέλιξης της ομάδας έχει αυξηθεί σημαντικά τη φετινή σαιζόν: «Προσπαθούμε ακόμα να καλύψουμε το χαμένο έδαφος σε κάποιο βαθμό, αλλά δε σταματάμε, αυτή είναι η ομορφιά. Δε θα σταματήσουμε να μαθαίνουμε τώρα και να εστιάζουμε σε κάτι άλλο, όλες οι ιδέες που έχουμε συνεχίζουν να εξελίσσονται. Όλες θα έρθουν, η μία αναβάθμιση μετά την άλλη. Δε νομίζω να καλύψουμε το χαμένο έδαφος πλήρως πριν φτιάξουμε το καινούριο μονοθέσιο. Το μονοθέσιο για την επόμενη σαιζόν θα είναι φτιαγμένο από το μηδέν», δήλωσε κλείνοντας ο τεχνικός διευθυντής της Βρετανικής ομάδας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!