Καθ’ οδόν προς τον τελευταίο αγώνα του 2020, ο Carlos Sainz δεν είναι σίγουρος πώς η Racing Point δεν έχει ήδη εξασφαλίσει την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Στον χτεσινό αγώνα, η Racing Point πήρε μια αρκετά μεγάλη συγκομιδή βαθμών, φτάνοντας τους 194 στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, δια χειρός της νίκης του Sergio Perez και της 3ης θέσης του Lance Stroll στο Grand Prix του Sakhir.
Αυτό σήμαινε πως η ροζ ομάδα ανακατέλαβε την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, με το GP του Άμπου Ντάμπι να είναι το μοναδικό που απομένει. Ωστόσο, η 4η θέση του Carlos Sainz και η 10η του Lando Norris σήμαιναν πως η McLaren βρίσκεται 10 βαθμούς μακριά, όντας ακόμα στο παιχνίδι της 3ης θέσης.
Η Renault επίσης δεν μπορεί να αποκλειστεί με τη σειρά της, όμως ο Sainz ακόμα δεν μπορεί να καταλάβει το πώς η 3η θέση δεν έχει ακόμα εξασφαλιστεί μαθηματικά για τη Racing Point.
“Θεωρώ πως ήμασταν λίγο άτυχοι με το timing στα pitstops, όσοι έκαναν ένα pit stop φέρθηκαν έξυπνα και είχαν ένα καλό αγώνα”, δήλωσε ο Ισπανός σε δημοσιογράφους όταν ρωτήθηκε για το εάν ήταν απογοητευμένος που έχασε την ευκαιρία του βάθρου στο Sakhir.
“Αλλά για εμάς προφανώς με το πώς ήμασταν όλο το Σαββατοκύριακο, το να βρίσκομαι για τον περισσότερο αγώνα στην 3η θέση και ύστερα να στέκομαι λίγο άτυχος σε αυτό, έχοντας συνολικά έναν καλό αγώνα, ήταν ειλικρινά ένας από τους καλύτερους αγώνες μου”.
“Έτσι, δεν μπορώ να παραπονεθώ επί της ουσίας. Ήμουν εκεί έξω προσπαθώντας να κάνω όλα όσα μπορούσα, αλλά στο τέλος της ημέρας δεν καταφέραμε να είμαστε στους πρώτους τρεις το οποίο θα ήταν ωραίο. Αλλά προφανώς δεν θεωρώ πως αυτό το Σαββατοκύριακο το αξίζαμε πλήρως επειδή απλά δεν είχαμε τον ρυθμό”.
“Ακόμα και με την πιο μαλακή γόμα δεν μπορούσα να συμβαδίσω με τη Racing Point, κάτι που εξέθεσε και τους περιορισμούς μας αυτή τη στιγμή”.
“Ειλικρινά δεν ξέρω πώς η Racing Point δεν έχει ακόμα εξασφαλίσει την 3η θέση στο Πρωτάθλημα με το μονοθέσιο που έχει, αλλά κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε να μείνουμε εντός της μάχης και σήμερα κάναμε ένα καλό βήμα προς τα μπρος”.
“Και θα ήθελα να συγχαρώ τον Checo επειδή πιστεύω πως την αξίζει αυτή τη νίκη. Αξίζει να βρίσκεται στο άθλημα του χρόνου. Ελπίζω να βρει θέση”.
“Από την πλευρά μας συνεχίζουμε να πιέζουμε, αλλά ταυτόχρονα ένα μονοθέσιο που είναι δύο δέκατα ή τρία γρηγορότερο ανά γύρο σε αυτή την μικρή πίστα, πάντα τερματίζει μπροστά”.
That was a tough one. @Carlossainz55 finishes in P4 with @LandoNorris in P10. #SakhirGP ?? pic.twitter.com/ditnAhmsOn
— McLaren (@McLarenF1) December 6, 2020
Ξεκινώντας από τη 19η θέση λόγω ποινής, ο Norris είχε μια φοβερή εκκίνηση, ανεβαίνοντας 10ος στον εναρκτήριο γύρο. Από εκεί και έπειτα όμως, ο αγώνας για τον Βρετανό ήταν απογοήτευση καθώς δεν έκανε περαιτέρω πρόοδο.
“Πραγματικά καλή εκκίνηση και εξέτασα πολλά βίντεο, πιθανώς κάθε on-board από την προηγούμενη εβδομάδα και από τις δύο εκκινήσεις, την πρώτη και αυτή μετά την κόκκινη σημαία, ώστε να προσπαθήσω να καταλάβω ποια είναι η καλύτερη γραμμή και που οι υπόλοιποι γενικά προσπαθούν να πάνε”, εξήγησε ο Norris.
“Έκανα το διάβασμά μου και απέδωσε καρπούς στον πρώτο γύρο που ήμουν 10ος, έτσι τα πράγματα έδειχναν πολύ ελπιδοφόρα σε εκείνο το σημείο, αργότερα όμως όχι τόσο”.
“Δυσκολεύτηκα να βρω ρυθμό μέσα στον αγώνα, δεν ήμουν αρκετά γρήγορος, και έπρεπε απλά να προσπαθώ να κρατηθώ στη 10η θέση περισσότερο απ’ οτιδήποτε”.
“Είμαι τόσο απογοητευμένος, σκεπτόμενος πως ο πρώτος γύρος ήταν τόσο καλός και ξαφνικά υπήρχαν τόσες πολλές προοπτικές, αλλά μετά δεν είχαμε την ρυθμό να κάνουμε τίποτα. Αυτό είναι λίγο απογοητευτικό για εμάς”.
Ερωτώμενος εάν η έλλειψη ρυθμού ήταν έκπληξη, ο Norris δήλωσε: “Δεν θα το έλεγα, θεωρώ πως όταν είχαμε καθαρό αέρα ο ρυθμός δεν ήταν τόσο κακός, έτσι όταν ήμουν μόνος ήμουν αρκετά άνετος με το μονοθέσιο”.
“Και στους τελευταίους γύρους που είχα μονάχα ένα μονοθέσιο κοντά μπροστά μου, ο ρυθμός ήταν καλός”.
“Τα προβλήματα προέκυψαν όταν ακολουθούσαμε πολύ κόσμο. Στο πρώτο μισό του αγώνα είχα μπροστά μου εν δυνάμει 9 μονοθέσια, ένα τρένο 6-7 μονοθεσίων μπροστά μου, αυτό διαταράζει τον αέρα πολύ και την αεροδυναμική του μονοθεσίου και εκεί είναι που ξεκινούν όλα τα προβλήματα να προκύπτουν”.
“Ένιωθα πως εάν ήμουν στη θέση του Carlos ας πούμε, εάν είσαι τρίτος, τότε θα μπορούσα να κρατηθώ και το μονοθέσιο θα ήταν αρκετά καλό για να παραμείνω σε αυτή τη θέση. Είναι το πλεονέκτημα ρυθμού που θες όμως όταν βρίσκεται πίσω και επιτίθεσαι, με το οποίο δυσκολευτήκαμε σήμερα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!