Ο Daniel Ricciardo της Renault πιστεύει πως η Racing Point είναι ακόμα το σημείο αναφοράς για τη μάχη του midfield και αυτή που προηγείται από πλευράς “καθαρής απόδοσης”.
H Racing Point ξεκίνησε τη φετινή σεζόν ως ξεκάθαρα το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο από πλευράς ρυθμού, πίσω από τις Mercedes και Red Bull. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του 2020, οι Renault και McLaren έχουν καταφέρει να κλείσουν την ψαλίδα με τα ροζ μονοθέσια.
Ως αποτέλεσμα, και με τέσσερις αγώνες να απομένουν για το τέλος της σεζόν του 2020, η 3η θέση για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών είναι μια ανοιχτή μάχη και για τους τρεις, χωρίς ξεκάθαρο φαβορί μέχρι στιγμής.
Η Renault αυτή τη στιγμή έχει ένα ισχνό πλεονέκτημα ενός βαθμού μπροστά από τις McLaren και Racing Point, ωστόσο ο Ricciardo έχει πετύχει δύο βάθρα στους τελευταίους τρεις αγώνες, έχοντας βοηθήσει πολύ τη γαλλική ομάδα.
Και πάλι, όσον αφορά τον “καθαρό ρυθμό”, ο Ricciardo θεωρεί πως η Racing Point έχει ακόμα πλεονέκτημα.
“Θεωρώ, ειδικά στο ξεκίνημα της χρονιάς, η Racing Point ήταν η ταχύτερη”, φέρεται να δήλωσε ο Αυστραλός στο GPFans.com.
“Δεν υπήρχε αμφιβολία επ’ αυτού. Ακόμα μου φαίνεται πως ίσως έχουν την περισσότερη κάθετη δύναμη από τους τρεις μας. Όταν αφορά την καθαρή απόδοση ως προς την πρόσφυση, έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα”.
“Αυτό δεν είναι πάντα το σημαντικότερο. Έτσι έδειχνε σίγουρα νωρίτερα (μέσα στο 2020). Θεωρώ πως η εξέλιξη μας βοήθησε και είμαι σίγουρος πως βρισκόμαστε πολύ κοντά τους τώρα, αλλά ίσως στην καθαρή απόδοση, θα έλεγα και τώρα πως έχουν πλεονέκτημα”.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Renault, Alan Permane, πιστεύει πως η διαφορά ανάμεσα στην ομάδα του και τη Racing Point αφορά το είδος της πίστας.
“Δυστυχώς, το μονοθέσιό τους είναι το ταχύτερο από τα τρία”, παραδέχτηκε ο Γάλλος.
“Εάν δείτε τον Checo (Sergio Perez) στο Portimao, όταν άρχισε να ανεβαίνει θέσεις, ο ρυθμός του απλά ήταν απίστευτος. Εάν δεν είχε βγει εκτός πίστας θα βρισκόταν πολύ ψηλά”.
“Αλλά λέγοντας αυτό, στο Nurburgring, τους κερδίσαμε και δεν θέλω να πω εύκολα, αλλά θεωρώ πως θα ήταν εάν δεν είχαμε κάνει κάποια λάθη στη στρατηγική μας όταν προσπαθήσαμε να επωφεληθούμε από το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και αλλάξαμε ελαστικά στον Daniel πολύ νωρίς”.
“Εάν αλλάζαμε αργότερα ελαστικά, θα τα είχε πάει τέλεια. Θεωρώ πως έχει να κάνει λίγο με τη χάραξη της πίστας. Νομίζω πως ο Daniel έκανε ένα σχόλιο μερικές εβδομάδες πριν πως έχει να κάνει και με την αξιοπιστία. Και αυτό είναι σημαντικό και πρέπει να φέρνουμε και τα δύο μονοθέσια στους βαθμούς σε κάθε αγώνα”.
Η Renault αυτή τη στιγμή έχει την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με 135 και τις McLaren και Racing Point να ακολουθούν με 134.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!