Η Porsche εξασφάλισε την 19η νίκη της στις 24 Ώρες του Le Mans μετά από έναν ανατρεπτικό αγώνα, που κέρδισε τα αυτοκίνητα του LMP2 καθ ‘οδόν προς έναν τρίτο διαδοχικό θρίαμβο στη Circuit de la Sarthe.
Σε έναν αγώνα όπου μόνο δύο από τα αυτοκίνητα LMP1 έφτασαν στο τέλος, ήταν το #2 αυτοκίνητο του Timo Bernhard, του Brendon Hartley και του Earl Bamber που πήρε τη νίκη, ένα αποτέλεσμα που φαινόταν απίθανο κατά τη διάρκεια της μακράς διαμονής του αυτοκινήτου στο γκαράζ στην τέταρτη ώρα του αγώνα για να αντικατασταθεί ένας κινητήρας στον μπροστινό άξονα.
Η καλύτερη από τις LMP2, η #38 DC Racing Oreca 07 που μοιράστηκε ο Oliver Jarvis, ο Ho-Pin Tung και ο Thomas Laurent, είχαν αναλάβει το προβάδισμα όταν η #1 Porsche σταμάτησε στην πίστα στην αρχή της 21ης ώρας με πρόβλημα στην πίεση λαδιού του κινητήρα.
Η Toyota #7 που οδηγούσε τον αγώνα από την αρχή μέχρι λίγο πριν την δέκατη ώρα, υπέστη πρόβλημα με τον συμπλέκτη μετά την επανεκκίνηση από την πρώτη περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Kamui Kobayashi προσπάθησε να επιστρέψει το αυτοκίνητο στα pit, αλλά καθώς το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά την γραμμή εκκίνησης, έπρεπε να κάνει ολόκληρο γύρο για να επιστρέψει, και κατάφερε να φτάσει μόνο μέχρι τις Porsche Curves προτού ακινητοποιηθεί.
Το αυτοκίνητο #9 της Toyota έπειτα κληρονόμησε τη δεύτερη θέση, αλλά χτυπήθηκε από πίσω από την Manor Oreca του Simon Trummer και είχε κλατάρισμα στον αριστερά-πίσω τροχό στην καμπή Dunlop. Ο Nicolas Lapierre κατάφερε να φέρει το ταλαιπωρημένο του αυτοκίνητο λίγο πριν την είσοδο του pitlane, παρότι είχε πάρει φωτιά το πίσω μέρος στα μισά του γύρου, αλλά έμεινε από ισχύ μόλις λίγες εκατοντάδες μέτρα μακριά από το pitlane.
Έτσι στις τελευταίες τέσσερις ώρες, και ενώ η Oreca ήταν πρώτη μετά την εγκατάλειψη της #1 Porsche, δεν ήταν αρκετά δυνατή για να αντισταθεί στην πρόοδο της #2 Porsche 919 Hybrid, η οποία είχε επανέλθει στον γύρο πρωτοπορίας με λίγο παραπάνω από δύο ώρες να απομένουν με τον Bernhard στο τιμόνι.
Από εκεί, ο Bernhard έφτασε γρήγορα τον Tung, που γυρνούσε περίπου στα 13 δευτερόλεπτα ανά γύρο πιο γρήγορα, και τον πέρασε με μια ώρα και έξι λεπτά να απομένουν.
Ο Bernhard έφερε την #2 στον τερματισμό για να εξασφαλίσει τη δεύτερη νίκη του στο Le Mans, την δεύτερη για τον η Bamber και την πρώτη νίκη για τον Hartley στην La Sarthe.
Παρά το γεγονός ότι έπεσε στη δεύτερη γενική θέση, η #38 DC Racing LMP2 κέρδισε την κατηγορία της, έναν γύρο πίσω από τη νικηφόρα Porsche, καθιστώντας την πρώτη συμμετοχή που ανεβαίνει στο podium από την ίδρυσή της το 2005.
Το βάθρο ολοκλήρωσε ένα άλλο αυτοκίνητο LMP2, η #13 Rebellion Oreca των Nelson Piquet Jr, David Heinemeier Hansson και Mathias Beche, οι οποίοι πήραν τη θέση με 40 λεπτά να απομένουν όταν ο Andre Negrao βγήκε εκτός στην Arnage στην #35 Signatech Alpine.
Ο Negrao αναγκάστηκε να πάει για επισκευές και επανήλθε στον αγώνα στην πέμπτη θέση, πίσω από το δεύτερο από τα αυτοκίνητα της DC Racing, την #37 των Alex Brundle, David Cheng και Tristan Gommendy, οι οποίοι πήραν το τελικό βήμα στο βάθρο σε μια κατηγορία με έντονες μάχες, την LMP2.
Η πέμπτη στην LMP2 και στις έξι κορυφαίες ήταν η καλύτερη από τις LMP2 εκτός της Oreca, η #32 United Autosports Ligier των Filipe Albuquerque, Will Owen και Hugo de Sadeleer.
Στην έβδομη και όγδοη ήταν ένα άλλο ζευγάρι των Oreca, το #40 Graff και η #24 Manor, ακολουθούμενη από την μοναδική Toyota LMP1 που τερμάτισε στην ένατη της γενικής.
Έχοντας χάσει σχεδόν δύο ώρες στην όγδοη ώρα σε αλλαγή μπροστινού μοτέρ και αντικατάσταση μπαταρίας, οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία του WEC Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi και Anthony Davidson ολοκλήρωσαν τον αγώνα εννέα γύρους κάτω, αλλά δεύτεροι στην κατάταξη του LMP1.
Η καλύτερη από τις Dallara LMP2, η #47 Villorba Corse, ήταν η 10η συνολικά και η όγδοη στην κατηγορία.
Στην GTE, η Aston Martin κέρδισε την Corvette σε συναρπαστική μονομαχία στο τέλος
Η μάχη για την GTE Pro εξελίχτηκε σε μια ευθεία μάχη μεταξύ των παλαιών αντιπάλων Aston Martin και Corvette, οι οποίες είχαν τρέξει σε αντιφατικές στρατηγικές, αλλά συγκλόνισαν την τελευταία ώρα καθώς η #97 Vantage έκανε την τελική στάση νωρίς.
Ο Jonny Adam επανήλθε στον αγώνα ακριβώς πίσω από την #63 Corvette του Jordan Taylor, ενώ το ζευγάρι ξεκίνησε μια μονομαχία 45 λεπτών προς στην καρό σημαία.
Ο Taylor αμύνθηκε μια επίθεση από τον Adam στην Arnage με πέντε λεπτά να απομένουν και στη συνέχεια επέζησε από μία βόλτα από τα χαλίκια στο δεύτερο chicane της Mulsanne και φαινόταν να πηγαίνει για 9η νίκη της Corvette, αλλά έλαβε κλατάρισμα στην αρχή του τελικού γύρου.
Αυτό έδωσε τη νίκη στο αυτοκίνητο #97 των Adam, Daniel Serra και Darren Turner, 1:30δ μπροστά από το #67 Ford GT των Harry Tincknell, Andy Priaulx και Pipo Derani.
Ο Taylor έβαλε την τρίτη θέση στο αυτοκίνητο που μοιράστηκε με τον Antonio Garcia και τον Jan Magnussen, μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από το τρίο της Ford.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!