Η Porsche ανακοίνωσε ότι θα αποσυρθεί από την κατηγορία GT Le Mans του πρωταθλήματος IMSA WeatherTech SportsCar μετά το τέλος της περιόδου 2020.
Η Γερμανική φίρμα, που έχει την εργοστασιακή υποστήριξη στην κατηγορία GT από το ξεκίνημα του πρωταθλήματος το 2014, ανέφερε τον αντίκτυπο που είχε η κρίση του κορωνοϊού ως τον κύριο λόγο για την αποχώρηση της.
“Η απόφαση να σταματήσουμε την εργοστασιακή συμμετοχή στην σειρά IMSA δεν ήταν εύκολη για εμάς,” είπε ο αντιπρόεδρος της Porshce Motorsport, Fritz Enzinger. “Με μία ματιά στην παρούσα κατάσταση της εταιρίας που συνδέεται με την πανδημία του κορωνοϊού, ήταν το μόνο λογικό για την Porsche Motorsport ώστε να συνδράμει στην αντιμετώπιση της οικονομικής επίπτωσης.
“Έχουμε συζητήσει ανοιχτά με όλους τους εμπλεκόμενους την αποχώρηση μας. Σε αυτό το σημείο, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας στον Jim France και τους συνεργάτες της IMSA για την κατανόηση τους. Η θέση της Porsche είναι στους αγώνες αντοχής. Δουλεύουμε σκληρά για να εξασφαλίσουμε ότι αυτό είναι μόνο ένα προσωρινό Auf Wiedersehen.”
Τον τελευταίο μήνα η Porsche ανακοίνωσε ήδη ότι δεν θα φέρει και τα δύο αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο IMSA στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans τον Σεπτέμβριο, μειώνοντας την παρουσία της στην κατηγορία GTE Pro από τέσσερα σε δύο αυτοκίνητα. Αυτή η ανακοίνωση άφησε μόνο τις Corvette και BMW ως βασικές εργοστασιακές ομάδες στο IMSA.
Η Corvette παρουσίασε πρόσφατα το ολοκαίνουργιο C8.R, ενώ η BMW, όπου αποχώρησε από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής μετά από μία ολοκληρωμένη χρονιά με την M8 στην GTE, δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τα σχέδια της για την Βόρεια Αμερική το 2021.
Η Porsche τερμάτισε πρώτη και δεύτερη τo 2019 με την 911 RSR. Οi Laurens Vanthoor και Earl Bamber κέρδισαν τους ομόσταβλούς τους, Patrick Pilet και Nick Tandy, στον τίτλο της GTLM, τρέχοντας με αυτοκίνητα της CORE Autosport.
Νωρίτερα, η ομάδα από το Weissach δήλωσε ότι μελετά μία πιθανή είσοδο της στην καινούργια κατηγορία LMDh, που θα αντικαταστήσει την μεγαλύτερη κατηγορία της IMSA, την DPi, από το 2022. Η ενασχόληση με την LMDh θα επέτρεπε επίσης την εταιρία να παλέψει για τη νίκη στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans και στο WEC.
Ο εκπρόσωπος της Porsche δήλωσε στο Motorsport.com ότι δεν υπάρχει “κουβέντα” σχετικά με την παρούσα δέσμευση της στην κατηγορία GTE Pro του WEC. Θα συνεχίσει επίσης να υποστηρίζει τις ιδιωτικές ομάδες στην κατηγορία GT Daytona της IMSA με την GT3 μηχανικά.
Την ίδια ώρα τα πλάνα για την CORE Autosport πέρα από το 2020, παραμένουν ασαφή. “Η συνεργασία της CORE με την Porsche ήταν πάντα ένα όνειρο για εμένα,” δήλωσε ο ιδιοκτήτης της ομάδας Jon Bennett. “Όχι μόνο επειδή αγαπάω το όνομα, αλλά επειδή η συνεργασία με την ιστορία και την φήμη της Porsche αύξησε την προβολή της εξαιρετικής δουλειάς που κάνουμε στην CORE.
“Ευχαριστώ την Porsche για τα επτά εξαιρετικά χρόνια και ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους που ήταν οι καλύτεροι επαγγελματικά. Είναι τιμή που μοιραστήκαμε αυτό το ταξίδι μαζί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!