Η Porsche GT Team άντεξε έναν “επώδυνο” αγώνα 24 ωρών του Le Mans οπού είδε δύο από τα εργοστασιακά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην GTE-Pro να αντιμετωπίζουν μηχανικά προβλήματα και έλλειψη ρυθμού στον αγώνα.
Το δίδυμο των Porsche 911 RSR-19, στο ντεμπούτο τους στο Le Mans, τερμάτισαν στην 5η και 6η θέση από τα 8 αυτοκίνητα της κατηγορίας, και με περισσότερους από 10 γύρους πίσω ο καθένας από την νικήτρια Aston Martin Vantage GTE.
Αυτό έγινε αφού τα δύο αυτοκίνητα ξόδεψαν αρκετό χρόνο στο γκαράζ με το πρόβλημα στο υδραυλικό τιμόνι, μαζί με τα ηλεκτρικά “gremlin” για το No. 91 που είδαν, οι Richard Lietz, Fred Makowiecki και ο κάτοχος της pole Gianmaria Bruni, τις ελπίδες τους για τερματισμό στο βάθρο να απομακρύνονται στην 16η ώρα.
“Είμαι απογοητευμένος και εξαντλημένος την ίδια στιγμή,” δήλωσε ο Makowiecki. “Δώσαμε όλη την ενέργεια που είχαμε σε αυτή την εκδήλωση που πραγματοποιείται μία φορά τον χρόνο.
“Πονάει πραγματικά όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά.
“Φέτος έγινε αμέσως σαφές από νωρίς ότι δεν ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί όσο πιστεύαμε. Εάν θέλεις να είσαι ανταγωνιστικός, πρέπει να οδηγείς στο όριο. Υπό αυτές τις συνθήκες, με τα τεχνικά προβλήματα. Αυτό ήταν ενοχλητικό, αλλά έτσι είναι αυτά.”
Τα δύο αυτοκίνητα δεν ήταν σε θέση να πιάσουν τον ρυθμό των Ferrari 488 GTE Evos και των Aston Martins πριν από το πρώτο πρόβλημα για το αυτοκίνητο No. 92 των Michael Christensen, Kevin Estre και Laurens Vanthoor στην 5η ώρα.
Ο εργοστασιακός διευθυντής της Porsche Motorsport Pascal Zurlinden είπε στο Sportscar365.com ότι δεν μπορούν να εξηγήσουν την έλλειψη χρόνου ανά γύρο και θα έπρεπε να κάνουν περισσότερη ανάλυση μετά το τέλος του αγώνα.
Το αυτοκίνητο με το No. 92 όπου έκανε τον ταχύτερο γύρο, με 3:52.136, ήταν δύο δευτερόλεπτα πιο αργό από τον ταχύτερο γύρο της νικήτριας Aston Martin στον 24ωρο αγώνα αντοχής.
“Μείναμε έκπληκτοι με τον ρυθμό που είχαν οι αντίπαλοι μας στην αρχή,” είπε ο Christensen. “Δεν μπορούσαμε να τους συναγωνιστούμε αλλά κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε.
“Όταν το υδραυλικό τιμόνι δεν λειτουργούσε κατά την διάρκεια του stint στον Laurens κάναμε μία στάση στα pits για περισσότερους από 10 γύρους, έπρεπε να εγκαταλείψουμε οποιεσδήποτε ελπίδες μας.
“Όταν έχεις έλλειψη ανταγωνισμού και την κακή τύχη των τεχνικών προβλημάτων, δεν είναι μία καλή μέρα – και έτσι ήταν.”
Ο Alexander Stehlig, επικεφαλής της προσπάθειας της Porsche στο WEC, δήλωσε ότι αμέσως συνειδητοποιήσαμε ότι δεν μπορούσαν να συμβαδίσουν σε ότι αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα.
“Αυτοί οι παράγοντες είναι ιδιαίτερα επίπονοι επειδή εμείς χάσαμε όλο και περισσότερο χρόνο στην κίνηση,” εξήγησε αυτός. “Επιπλέον, υπήρχαν πάρα πολλά τεχνικά προβλήματα.
“Έχουμε λίγο δουλειά να κάνουμε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!