Η Porsche εξακολουθεί να είναι εντός του προγράμματος για την παρουσίαση του μονοθέσιου LMDh μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με τον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος Thomas Laudenbach.
Ο Γερμανός κατασκευαστής, όπου θα επιστρέψει στο κορυφαίο επίπεδο prototype τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA όσο και στο Πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar το 2023, στοχεύει στο shakedown του μονοθέσιου LMDh, το οποίο δεν έχει όνομα ακόμα, πριν από τα Χριστούγεννα.
“Αυτό είναι το πλάνο,” είπε ο Laudenbach στους δημοσιογράφους την Τρίτη σε βιντεοκλήση. “Το πρόγραμμα είναι τεντωμένο αλλά είμαστε στην σωστή κατεύθυνση.”
Ο Laudenbach δήλωσε ότι το μονοθέσιο, σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Multimatic, βρίσκεται σε ένα “ιδιαίτερα στενό” πρόγραμμα αλλά είμαστε στην “σωστή κατεύθυνση” για να τηρήσουμε τα χρονικά περιθώρια που έχουμε βάλει.
“Το LMDh, είναι μία πολύπλοκη κατασκευή επειδή εμείς χρειαζόμαστε μία κατασκευάστρια εταιρία για το μονοθέσιο, έχουμε αποκλειστικούς συνεργάτες εξαρτημάτων, έχουμε τα δικά μας εξαρτήματα και μία συνεργασία με την Penske,” εξήγησε αυτός.
“Από την άποψη του setup του μονοθέσιου, δεν είναι και ο πιο εύκολος δρόμος για να πάμε. Αυτό είναι μία πρόκληση αλλά θα έλεγα ότι είμαστε σε ένα καλό μονοπάτι και θα το κάνουμε μέσα στο χρονικό περιθώριο.”
Αυτός δήλωσε ότι η απόφαση για την τοποθεσία του shakedown δεν έχει οριστικοποιηθεί αλλά απέκλεισε το ενδεχόμενο να πραγματοποιηθεί σε κάποια πίστα.
“Πιστεύω ότι με ένα ολοκαίνουργιο μονοθέσιο για την μάρκα πρέπει πάντα να προετοιμάσεις το κατάλληλο shakedown, την σωστή παρουσίαση και όχι για πρώτη φορά να πας κατευθείαν στην πίστα αγώνων,” είπε αυτός.
“Εάν εμείς ‘στήσουμε’ το μονοθέσιο, το πρώτο βήμα είναι πάντα μία τυπική πρώτη παρουσίαση. Εάν το κάνουμε αυτό στο Weissach ή κάπου αλλού, δεν έχει αποφασιστεί ακόμη.
“Θα είναι κάποιου είδος πρώτης αποκάλυψης για να δούμε εάν όλα τα συστήματα λειτουργούν σωστά, για να κάνουμε το setup, να γίνουν οι ρυθμίσεις και όλα αυτά τα πράγματα.
“Αυτή δεν πρόκειται να είναι η πρώτη παρουσίαση δοκιμής. Γίνεται για να δούμε εάν όλα τα συστήματα λειτουργούν.”
Ο Laudenbach, ο οποίος πήρε τον έλεγχο από τον Fritz Enzinger ως αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport τον προηγούμενο μήνα, είπε ότι αναμένει να προσφέρει αυτοκίνητα σε ιδιωτικές ομάδες τόσο στο WEC όσο και στο πρωτάθλημα WeatherTech με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς.
Ωστόσο, αυτός έδειξε ότι είναι απίθανο να μπορέσουν να καλύψουν την τρέχουσα ζήτηση τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο.
Η τιμή για το μονοθέσιο δεν έχει οριστεί ακόμη.
“Εμείς στοχεύουμε ξεκάθαρα να το κάνουμε αυτό τουλάχιστον για ένα συγκεκριμένο αριθμό πελατών ξεκινώντας το 2023,” δήλωσε ο Laudenbach.
“Αυτό αποτελεί πρόκληση για εμάς επειδή ακόμα είμαστε στην εξέλιξη του μονοθέσιου και αυτό δεν μας κάνει την ζωή πιο εύκολη στο ξεκίνημα με το εργοστασιακό πρόγραμμα και την ίδια στιγμή ως ιδιώτες.
“Αυτοί πρόκειται να πάρουν 100% το ίδιο μονοθέσιο και τις ίδιες πιθανότητες ως εργοστασιακή συμμετοχή: αυτό είναι σίγουρο.
“Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρα να το κάνουμε αυτό πιθανό για το 2023 και αυτό θα πρέπει να γίνει εφικτό, και ενδεχομένως στην συνέχεια κάποιοι περισσότεροι πελάτες μπορεί να θέλουν να αγοράσουν το μονοθέσιο μας για το 2024.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!