Και οι δέκα ομάδες της Formula 1 θα δοκιμάσουν τα πρωτότυπα ελαστικά του 2021 την Παρασκευή του δεύτερου αγώνα στο Silverstone και στην Βαρκελώνη το επόμενο σαββατοκύριακο.
Ο αθλητικός κανονισμός της FIA άλλαξε για φέτος δίνοντας στην Pirelli την επιλογή μερικών επιπλέον δοκιμών, καθώς δεν υπάρχει ξεχωριστό επιπλέον πρόγραμμα.
Όλες οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να τρέξουν και με τα δύο μονοθέσια τους στα πρώτα 30 λεπτά του FP2 στα δύο αγωνιστικά σαββατοκύριακα. Οι κανονισμοί λένε ότι ο μόνος λόγος που μπορούν να απαλλαγούν είναι εάν το μονοθέσιο “έχει υποστεί κάποια ζημιά που δεν επισκευάζεται”.
Αυτή την στιγμή η Pirelli έχει δεσμευτεί ότι θα τρέξει με τα ίδια ελαστικά για τις χρονιές 2019, 2020 και 2021, και για αυτό τον λόγο η FIA έχει εισάγει αλλαγές στους κανονισμούς των σασί για την επόμενη χρονιά διατηρώντας το όριο της κάθετης δύναμης.
Ωστόσο, η Ιταλική εταιρία εξακολουθεί να κάνει κάποιες αλλαγές στις προδιαγραφές του 2021 για να χτίσει ένα επιπλέον περιθώριο.
“Έχουμε στείλει στις ομάδες κάποιες πληροφορίες όπου σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε στα πρώτα 30 διαθέσιμα λεπτά του FP2 για τις δοκιμές εξέλιξης των ελαστικών κατά την διάρκεια του δεύτερου αγώνα στο Silverstone και κατά την διάρκεια του αγώνα στην Βαρκελώνη,” δήλωσε το αφεντικό της Pirelli Mario Isola.
“Η ιδέα είναι να δοκιμάσουμε διαφορετικές λύσεις με βελτιωμένη ακεραιότητα, όπου σημαίνει ότι αυτά τα ελαστικά θα μπορούν να δουλέψουν σε χαμηλότερη πίεση, και κάποιες άλλες λύσεις, με στόχο την μείωση της υπερθέρμανσης.
“Αυτά τα πρωτότυπα είναι για το 2021, και εάν συλλέξουμε αρκετές πληροφορίες ο στόχος είναι να παγώσουμε την κατασκευή και τους συνδυασμούς για το 2021 με αυτές τις δύο επιβεβαιώσεις.
“Δεν είναι ένα καινούργιο ελαστικό, δεν είναι ακριβώς μία καινούργια κατασκευή. Είναι αδύνατο για εμάς να έχουμε μία ορθή εξέλιξη κατά την διάρκεια της χρονιάς, δεν είναι στα σχέδια μας. Αλλά προφανώς θα θέλαμε να δοκιμάσουμε μερικές ιδέες για να βελτιώσουμε την ακεραιότητα λαμβάνοντας υπόψη ότι οι ομάδες πρόκειται να εξελίξουν τα μονοθέσια τους και να προσθέσουν κάθετη δύναμη σε αυτά την επόμενη χρονιά.
“Οι τεχνικοί κανονισμοί θα τροποποιηθούν για να μειωθεί η κάθετη δύναμη στην αρχή της χρονιάς, αλλά είναι πιθανό στο τέλος του 2021 να έχουμε αύξηση στο επίπεδο της κάθετης δύναμης, και συνεπώς θα θέλαμε να δοκιμάσουμε αυτά τα πρωτότυπα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!