Η Pirelli, ως επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, εξέφρασε δημόσια την πρόθεσή της να ξεκινήσει τη δοκιμή των ελαστικών 18 ιντσών το Σεπτέμβριο, αν και επεσήμανε πως οι κανονισμοί του 2021 θέλουν ακόμα διευκρίνιση.
Η Formula 1 εδώ και καιρό χρησιμοποιούσε ελαστικά 13 ιντσών, αλλά αναμένεται να εισάγει μεγαλύτερο άξονα το 2021, σε μια προσπάθεια εξέλιξης μαζί με τους νέους πολυαναμενόμενους κανονισμούς. Η Pirelli αυτή τη στιγμή δικαιούται 25 ημέρες δοκιμών για νέα ελαστικά, με συμμετοχή και των 10 ομάδων, με τα δεδομένα που λαμβάνει να μοιράζονται σε όλους, ώστε να μην υπάρχουν διακρίσεις και πλεονεκτήματα για κανέναν.
Παλαιότερα, όταν το 2017 η Formula 1 εισήγαγε νέες αεροδυναμικές αλλαγές, η Pirelli είχε στη διάθεσή της τροποποιημένα μονοθέσια του 2015 από τις Mercedes, Ferrari και Red Bull. Έτσι ελπίζει πως και φέτος το Σεπτέμβρη, με τη χρησιμοποίηση μονοθεσίων του 2018, μπορεί να ξεκινήσει αντίστοιχες δοκιμές, που θα δώσουν την ευκαιρία στις ομάδες να κάνουν τις απαραίτητες μικροδιορθώσεις.
“Αυτή τη στιγμή συγκεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη για το 2020,” είπε το αφεντικό της Pirelli, Mario Isola.
“Σύντομα θα ανακοινώσουμε το πλάνο δοκιμών για το 2019, με σκοπό την ανάπτυξη ελαστικών για το 2020. Αποφασίσαμε να κάνουμε ένα συγκεντρωμένο τεστ ανάπτυξης για το 2020 μέχρι την αρχή του Σεπτέμβρη, οπότε σκοπεύουμε να έχουμε ήδη τελειώσει το πρόγραμμά μας στις αρχές του μήνα αυτού. Και αυτό γίνεται επειδή θέλουμε να ξεκινήσουμε τη δοκιμή των ελαστικών 18 ιντσών μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη!”
“Η συζήτηση για τα τροποποιημένα μονοθέσια και το πως θα χωρέσουν τα μεγαλύτερα ελαστικά, αυτά των 18 ιντσών, καθώς και το πως θα κατανεμηθούν οι δοκιμές, είναι συνεχόμενη με την FIA. Προφανώς έχουμε ένα θέμα, καθώς οι κανονισμοί του 2021 δεν είναι καθορισμένοι ακόμα…”
“Αυτό σημαίνει πως είναι δύσκολο οι ομάδες να παρέχουν μονοθέσια για δοκιμές, εάν δε γνωρίζουν τη “φύση” των μονοθεσίων που αναμένεται το 2021, ούτε πως να τροποποιήσουν τα δοκιμαστικά μονοθέσια για το 2021!”
“Τα δοκιμαστικά μονοθέσια θα είναι μάλλον αυτά του 2018, τροποποιημένα ώστε να δέχονται τους τροχούς 18 ιντσών. Βέβαια θα πρέπει να επανασχεδιάσουν την ανάρτηση, λίγο το αεροδυναμικό πακέτο, με σκοπό να προσομοιώσουν τις συνθήκες που αναμένουμε το 2021.”
Ο Isola επίσης εμμέσως ανέφερε πως οι επικείμενες αλλαγές του 2021, θα οδηγήσουν σε λιγότερη προσοχή για τα ελαστικά του 2020…
“Πέρυσι αρχίσαμε να αναπτύσσουμε νέες ιδέες και ελαστικά τα οποία θα θέλαμε να εισάγουμε το 2020. Για αυτό θέλαμε να κάνουμε κάποιες δοκιμές για το 2020 και όχι απλά να κρατήσουμε τα ίδια ελαστικά για 2 χρόνια…”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!