Ο Mario Isola λέει ότι δεν υπάρχει επιστροφή στο υπάρχον μέγεθος των ελαστικών των 13 ιντσών της Formula 1, ακόμη και αν οι ομάδες είναι δυσαρεστημένες με τα ελαστικά 18 ιντσών που παράγει η Pirelli για το 2021.
Η αλλαγή στα 18 ιντσών ελαστικά έρχεται ως μέρος των κύριων κανονισμών της F1 για την επόμενη χρονιά, η οποία στοχεύει να έχει δραστικά διαφορετικά εμφανισιακά μονοθέσια τα οποία θα αποδίδουν πολύ καλύτερα από τα ήδη υπάρχων.
Η Formula 2 θα έχει από φέτος ελαστικά 18 ιντσών για να υποστηρίξει την Formula 1 παρέχοντας δεδομένα για το πρόγραμμα ανάπτυξης της Pirelli. Η αρχή γι’ αυτή την ανάπτυξη πραγματοποιήθηκε στα μεταγενέστερα στάδια του 2019.
Ο διευθυντής της Pirelli σε ερώτηση για το τι θα συμβεί αν οι ομάδες έχουν προβλήματα με τα ελαστικά του 2021, όπως συνέβη και πέρυσι και οδηγήθηκαν στην εγκατάλειψη του σχεδίου εισαγωγής των νέων ελαστικών για το 2020, απάντησε: “Ευτυχώς έχουμε ήδη πραγματοποιήσει τρία δοκιμαστικά μέσα στην σεζόν του 2019. Η πρώτη απάντηση ήταν αρκετά ικανοποιητική για τα ελαστικά 18 ιντσών. Επομένως δεν περιμένω να έχουμε εκπλήξεις φέτος.”
Ακόμη συμπλήρωσε: “Προφανώς και τα μονοθέσια θα είναι διαφορετικά το 2021, καθώς θα σχεδιαστεί για 18 ιντσών ελαστικά οπότε θα έχουμε και νέο προϊόν. Δεν υπάρχει πιθανότητα για επιστροφή σε 13 ιντσών ελαστικά.”
«Είμαι αισιόδοξος γιατί ειδικά μετά στο πρώτο δοκιμαστικό που έλαβε μέρος στην πίστα του Paul Ricard, με την ομάδα της Renault τον περασμένο Σεπτέμβριο, πραγματοποιήθηκαν 213 γύροι σε δύο μέρες.”
“Με ένα “νέο” μονοθέσιο, τρέχοντας με ένα νέο μονοθέσιο με 18 ιντσών ελαστικά, νέες ζάντες, τα πάντα καινούργια, περιμένει κανείς ότι θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα και πιθανώς θα έπρεπε να σταματήσουμε για μισή ή παραπάνω ημέρα.”
«Δεν είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα. Πραγματοποιήσαμε τα σχέδια μας στις δύο μέρες. Τρέξαμε πάνω από 1000 χιλιόμετρα. Οπότε ήταν αρκετά παραγωγικό το διήμερο δοκιμών.”
Ο Isola είπε ότι είναι “πολύ θετικός για το 2021”, όσον αφορά τις δυνατότητες των νέων κανόνων ώστε να βελτιώσουν τους αγώνες. “Εάν το νέο αεροδυναμικό πακέτο λειτουργεί όπως προβλέπεται, με πολύ λιγότερη επιρροή προς την κάθετη δύναμη για το μονοθέσιο που ακολουθεί, θα αλλάξει πολύ την κατάσταση. Με τα τρέχοντα μονοθέσια, όταν ακολουθείς το μονοθέσιο μπροστά σου χάνεις μέχρι και το 50% της κάθετης δύναμης.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!