Η Peugeot θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία από το Groupe PSA – συμπεριλαμβανομένου του τμήματος της DS Automobiles για την ηλεκτρική μονάδα ισχύος – για το επερχόμενο πρόγραμμα του Le Mans Hypercar σύμφωνα νεοφερμένο πλήρωμα.
Η Γαλλική κατασκευάστρια εταιρία, όπου επιβεβαίωσε τον Σεπτέμβριο ότι θα φτιάξει το αυτοκίνητο σύμφωνα με τους κανονισμούς της LMH, έχει ξεκινήσει την εξέλιξη του κινητήρα στο prototype αυτοκίνητο που δεν έχει όνομα ακόμα μέχρι το ντεμπούτο το 2021 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot Jean-Philippe Imparato εξήγησε ότι υπάρχει στήριξη σε όλα τα τμήματα του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των μηχανικών από το πρόγραμμα της DS Techeetah τους πρωταθλήματος ABB FIA Formula E.
“Όλοι οι μηχανικοί κουβαλούν την δική τους εμπειρία στην μάρκα,” είπε ο Imparato στο Sportscar365.com. Υπάρχει ένας πυρήνας στο πλήρωμα του PSA που ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ο καθένας τους και όλοι τους.
“Τα παιδιά από την DS αυτή την στιγμή δουλεύουν στο πρόγραμμα τροφοδοσίας ηλεκτρισμού στα αυτοκίνητα. Μερικά άτομα ήρθαν από το WEC όπου εργάζονταν για το 908.
“Το σημείο που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ολόκληρη η ομάδα προωθεί την εμπειρία της παγκόσμιας επιχείρησης. Είμαστε όλοι μαζί μία ομάδα όπου πιέζει.
“Ξεκινάμε κάτι σοβαρό με την Peugeot και σε τρία ή τέσσερα χρόνια θα είναι κοντά η απόδοση και η αντοχή.”
Η Peugeot δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τις τεχνικές λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο εκτός από την επιβεβαίωση ότι θα χρησιμοποιήσει την τετρακίνηση – παρόμοια με το νέο αυτοκίνητο LMH της Toyota – που θα χρησιμοποιήσει έναν ηλεκτροκινητήρα με εμπρόσθιο άξονα και μέγιστη ισχύ 200 kW.
Ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot Sport στο WEC Olivier Jansonnie πρόσθεσε: “Δεν φοβόμαστε το μέγεθος των ικανοτήτων και εξέλιξης για την LMH επειδή έχουμε γνώσεις και εμπειρία από τα άλλα προγράμματα του PSA που περιλαμβάνει και αυτό της Formula E.
“Αυτό που πρέπει να τελειοποιήσουμε είναι πόση συνεργία μπορούμε να δημιουργήσουμε από τα άλλα προγράμματα αγώνων του PSA Motorsport.
“Μπορεί να έχεις ανθρώπους να εργάζονται από διαφορετικά προγράμματα. Ανεξαρτήτως ανθρώπων ή IP ή εμπειρίας ή οτιδήποτε άλλο, υπάρχουν ήδη κάποιες μεταγραφές.
“Είναι κάτι που έχουμε ήδη εφαρμόσει και είναι ένα από τα βασικά πράγματα καθώς είναι ένα πολύ σημαντικό και θετικό σημείο.
“Ένα μέρος της δουλειάς μας είναι το τεχνικό αλλά ένα μεγάλο κομμάτι που προσπαθούμε να δημιουργήσουμε είναι το να είμαστε ικανοί ώστε να ανταποκριθούμε στην πρόκληση.
“Ξεκινήσαμε να συγκεντρώνουμε όλη την ομάδα που θα μπορούσαμε να βρούμε με την καθοδήγηση του PSA motorsport αλλά επίσης και του PSA Groupe.
“Ο επικεφαλής μηχανικός μας από την πλευρά του κινητήρα είναι ο πρώην υπεύθυνος στο τομέα του κινητήρα του Peugeot 908.
“Το χτίσιμο της ομάδας ήταν από τους πρώτους στόχους μας στην αρχή της χρονιάς.
“Το πράγμα όπου από την αρχή δεν εκτιμήθηκε σωστά ήταν η πραγματική δυσκολία των κανονισμών, η πραγματική κατανόηση των κανονισμών.”
Οι κανονισμοί της LMH δίνουν μία εντελώς “νέα προσέγγιση”
Ο Jansonnie, ο οποίος εργαζόταν πριν με το πρόγραμμα του Peugeot 908 ως υπεύθυνος R&D (έρευνας και υποστήριξης) και πρόσφατα κατείχε μία θέση στην Ligier Automotive, δήλωσε ότι οι κανονισμοί της LMH έχουν δημιουργήσει μία εντελώς νέα προσέγγιση στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων αντοχής.
“Οι κανονισμοί που υπήρχαν 12-15 χρόνια πριν, δεν είχαν τότε το υβριδικό κομμάτι,” δήλωσε αυτός.
“Δεν βασιζόταν στην ενεργειακή απόδοση όπως τώρα.
“Η συνέχεια της LMP1 τελειώνει τώρα. Και αυτό είναι κάτι το οποίο είναι ελκυστικό καθώς όλα όσα κάνουμε αφορούν την νοοτροπία, πιστεύουμε ότι είναι κάτι πολύ διαφορετικό.”
Το αρχικό lockdown του COVID-19 την άνοιξη ήρθε σε μία “αρκετά τυχερή” περίοδο για το πρόγραμμα εξέλιξης, σύμφωνα με τον Jansonnie, καθώς ένα μεγάλο μέρος του προσωπικού μπόρεσε να εργαστεί εξ αποστάσεως καθώς το εγχείρημα ήταν ακόμα στις πρώτες φάσεις του σχεδιασμού.
Ακόμη δήλωσε ότι θα ήταν “πολύ διαφορετικά” εάν το lockdown είχε έρθει στην περίοδο που έπρεπε να χτίσουμε το αυτοκίνητο, όπου έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσουμε επί τόπου τις δοκιμές στην πίστα στο τέλος του επόμενου έτους.
“Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος,” δήλωσε ο Jansonnie. “Εμείς αναμένουμε να έχουμε την έγκριση του κινητήρα από το dyno στο 2021 και το ολοκληρωμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης μεταξύ του καλοκαιριού και του φθινοπώρου και έπειτα θα τα τεστάρουμε στο τέλος του 2021.
“Το πλάνο είναι να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο και να κάνουμε δοκιμές μέχρι το τέλος του 2021.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!