Το Hypercar Peugeot 9X8 Le Mans θα πραγματοποιήσει το αγωνιστικό ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στον αγώνα 6 ωρών στην Monza τον Ιούλιο, όπως επιβεβαίωσε ο κατασκευαστής.
Η Peugeot θα απουσιάσει από τον αγώνα 24 ωρών του Le Mans τον επόμενο μήνα για να εστιάσει στα τελευταία στάδια επιδιορθώσεων και homologating του υβριδικού prototype αλλά θα βρεθεί στο grid του WEC τέσσερις εβδομάδες αργότερα στην Ιταλία.
Δύο μονοθέσια φαίνεται ότι είναι έτοιμα να συμμετέχουν στην Monza, με τον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Stellantis Jean-Marc Finot να δηλώνει ότι ο James Rossiter θα πλαισιώσει το πλήρωμα των 6 οδηγών.
“Ο James Rossiter θα είναι ο 6ος οδηγός και θα αγωνιστεί στην Monza με την ομάδα της Peugeot,” δήλωσε ο Finot.
Ο Rossiter ουσιαστικά αντικαθιστά τον Kevin Magnussen που άφησε το πρόγραμμα της Peugeot τον Μάρτιο λόγο της μεταγραφής στην Haas για την Formula 1.
Ο Βρετανός οδηγός θα συμμετέχει με τους Paul di Resta, Jean-Eric Vergne, Gustavo Menezes, Loic Duval και Mikkel Jensen στο πλήρωμα, με τους συνδυασμούς των πληρωμάτων να μην έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί.
Λόγο της διαδικτυακής παρουσίασης την Παρασκευή του Peugeot 9X8, τα ονόματα των Rossiter, Duval και di Resta εμφανίστηκαν μαζί στο πλάι του μονοθέσιου με το No. 93.
Ένα μέλος κλειδί για την Peugeot στον προσομοιωτή LMH και στις δοκιμές στην πίστα, ο Rossiter είναι έτοιμος για την πρώτη του συμμετοχή στο WEC από το 2018 στον αγώνα της Shanghai με την ByKolles Racing.
Δεν είναι σαφές ωστόσο εάν η θέση του στο πλήρωμα γίνει σε πλήρης βάση.
“Σχετικά με την Monza, αυτό είναι απίστευτα εντυπωσιακό για εμένα,” δήλωσε ο Rossiter.
“Το να είσαι μέρος του προγράμματος από την πρώτη ημέρα είναι πραγματικά μαγικό, οπότε το να πάρεις μία ευκαιρία να αγωνιστείς στην Monza με όλα τα πληρώματα και τους οδηγούς είναι πραγματικά ξεχωριστό.”
Η Monza θα σηματοδοτεί την πρώτη συμμετοχή της Peugeot στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων από τον τελευταίο γύρο του Intercontinental Le Mans Cup το 2011 στο Zhuhai.
Ο Finot ανέφερε ότι η απουσία από το Le Mans “δεν ήταν μία εύκολη απόφαση” αλλά δήλωσε ότι μία εκδήλωση στα μέσα του Ιουνίου πάντα θα είναι δύσκολη, λαμβάνοντας υπόψη το προγραμματισμένο χρονοδιάγραμμα εξέλιξης.
“Ήταν δύσκολο για την ομάδα επειδή όλοι θα αγαπούσαν να βρίσκονται στο Le Mans την φετινή χρονιά,” δήλωσε αυτός.
“Στο ξεκίνημα του προγράμματος, η σεζόν θα ξεκινούσε τον Σεπτέμβριο και θα τερμάτισε στο Le Mans.
“Το πρόγραμμα έχει προχωρήσει (από τότε) οπότε το να ξεκινούσαμε από την αρχή της σεζόν θα ήταν αρκετά νωρίς, ακόμη και για το Le Mans.
“Με το πάγωμα του σχεδιασμού του μονοθέσιο καθώς και του homologation, θα ήταν πολύ δύσκολο να έχουμε το αναμενόμενο επίπεδο αξιοπιστίας και απόδοσης. Δεν ήταν παράλογο που πήραμε αυτή την απόφαση, αλλά μόλις λίγες εβδομάδες μετά το Le Mans, θα είμαστε εκεί.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!