Το No. 94 με το Peugeot 9X8 αντιμετώπισε επίσης προβλήματα με τον αισθητήρα μετατροπής ροπής στον αγώνα 6 ωρών του Portimao αλλά κατάφεραν να το διαχειριστούν αλλάζοντας την λειτουργία σε “default”, συγκριτικά με το No. 7 και την Toyota GR010 Hybrid όπου προχώρησε σε αλλαγή του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Το δεύτερο μονοθέσιο της Toyota όπου βρισκόταν στην 2η θέση της κατηγορίας LMH έχασε 7 γύρους λόγο αλλαγή στον άξονα του μονοθέσιου, που προήλθε μετά από απόφαση των αγωνοδικών κατά τη διάρκεια της 2ης ώρας του αγώνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής όπου έδειχνε μία αστοχία στον αισθητήρα ροής με την FIA και την ACO να μην έχουν δεδομένα για το μονοθέσιο.
Ο άξονας του συστήματος μετάδοσης κίνησης έπρεπε να αλλάξει επειδή ο αισθητήρας ροπής, ο οποίος παρακολουθεί την κατανάλωση ενέργειας ανά stint, όπως ορίζεται από το Balance of Performance (κανονισμός Ισορροπίας και Απόδοσης), δεν λειτουργούσε.
Μετά τον αγώνα, ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot για το LMH ο Olivier Jansonnie αποκάλυψε ότι το Γαλλικό αυτοκίνητο με το No. 94 αντιμετώπισε μία βλάβη στα ενδιάμεσα του αγώνα. Όμως επιτρεπόταν να συνεχίσει και να ολοκληρώσει τον αγώνα.
Είναι κατανοητό ότι δεν έγινε κάλεσμα για αλλαγή στον άξονα του συστήματος μετάδοσης κίνησης επειδή είχε καταχωρίσει επαρκή δεδομένα μέσω του αισθητήρα ροπής, λαμβάνοντας υπόψη ότι η βλάβη ότι στον αισθητήρα της Toyota συνέβη σε πρώιμο σημείο του αγώνα, όπου είχαν μαζευτεί λιγότερα δεδομένα.
Δεν είναι σαφές σε ποιο σημείο ο αισθητήρας ροπής έχει συγκεντρώσει αρκετά δεδομένα για να καταστήσει περιττή την αλλαγή του άξονα στο σύστημα μετάδοσης κίνησης.
“Ήταν σφάλμα με τον αισθητήρα, και μετά έπρεπε να επιβιώσουμε με την επιλογή default mode και να βεβαιωθούμε ότι το μονοθέσιο θα μπορούσε να δει το τέλος του αγώνα,” δήλωσε ο Jansonnie.
“Προσπαθήσαμε την απόδοση του μονοθέσιου να την κρατήσουμε ως έχει εντός του κανονισμού BoP.”
Ο Jansonnie εξήγησε ότι η επιλογή default του αισθητήρα ροπής “σε αναγκάζει να ρίξεις την απόδοση” για να παραμείνεις εντός των ορίων του BoP.
“Διαχειριστήκαμε διαφορετικά την δύναμη, αλλά έπρεπε να μειώσουμε την ισχύς μέχρι το τέλος,” δήλωσε αυτός.
Race results: #94 P5 & #93 P7
A satisfying progression after a tough race at Sebring.#Peugeot9X8 #WEC #6HPortimao pic.twitter.com/q2fpM1zcFz— Peugeot Sport (@peugeotsport) April 16, 2023
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!