Η Peugeot ανακοίνωσε τους οδηγούς όπου θα εκπροσωπήσουν την επιστροφή του Γάλλου κατασκευαστή στους αγώνες sports car και συγκεκριμένα στην κατηγορία Hypercar του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Οι Paul di Resta, Kevin Magnussen, Jean-Eric Vergne, Loic Duval, Mikkel Jensen και Gustavo Menezes θα οδηγήσουν το υβριδικό Le Mans Hypercar της Peugeot, το οποίο πρόκειται να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία prototypes του WEC σε κάποιο χρονικό σημείο τον επόμενο χρόνο όπου δεν έχει προσδιοριστεί.
Η βασική ομάδα των 6 θα υποστηριχθεί από τον James Rossiter, ο οποίος έχει επισημοποιηθεί ως αναπληρωματικός οδηγός του προγράμματος και οδηγός προσομοιωτή.
Το πλήρωμα του Hypercar για την Peugeot, η οποία είναι έτοιμη να παλέψει για νίκες απέναντι στις Toyota, Glickenhaus και στα επερχόμενα προγράμματα των Audi και Porsche, συνδυάστηκε από οδηγούς με πρόσφατη εμπειρία από διαφορετικούς τύπους αγώνων prototypes.
Ωστόσο, η διαφορά μεταξύ του τελευταίου και του τωρινού prototype της Peugeot έχει οδηγήσει σε ένα εντελώς διαφορετικό πλήρωμα από την στιγμή που η μάρκα βρισκόταν στην LMP1.
⚠ @peugeotsport announces driver line-ups for the @FIAWEC and the @24hoursoflemans!
??@Rossiterracing
??@MikkelhJensen
??@JeanEricVergne
??@loicduval
??@KevinMagnussen
??@PaulDiResta
??@followgustavoMore details on?https://t.co/998mlVEE67#LeMans24 #WEC #Peugeot pic.twitter.com/S5KXs632GP
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) February 8, 2021
Ο Duval είναι το μόνο μέλος του πληρώματος που οδήγησε την Peugeot 908 HDi FAP και είναι επίσης ο μόνος οδηγός του πληρώματος που έχει κερδίσει προηγουμένως το Le Mans, με την Audi το 2013.
Επιπλέον, μόνο ο Duval έχει πρωτύτερα εργοστασιακή εμπειρία από την υβριδική εποχή της LMP1, ερχόμενος στην είσοδο της υβριδικής-ηλεκτρικής εποχής για την Peugeot στο νέο πρόγραμμα LMH.
Ο Magnussen είναι ο νεότερος στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, έχοντας πραγματοποιήσει προσφάτως του ντεμπούτο στους αγώνες αντοχής τον περασμένο μήνα στις 24 ώρες της Daytona με την ομάδα της Chip Ganassi Racing Cadillac DPi.
Ο Δανός, έχει βρεθεί εκτός Formula 1, όπου οδήγησε για την Haas τέσσερις χρονιές μέχρι το τέλος της τελευταίας σεζόν, και θα γίνει οδηγός της Ganassi με Cadillac συμμετέχοντας στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar για το 2021 στην προετοιμασία που κάνει για το ντεμπούτο του στο WEC με την Peugeot.
Ο δύο φορές πρωταθλητής στην Formula E Vergne διαθέτει έναν σύνδεσμο μεταξύ του παλαιότερου ονόματος που ήταν μέλος στο PSA Group όπου τώρα θα υπάγεται στον νέο όμιλο αυτοκινήτων Stellantis.
Ο Vergne θα οδηγήσει το αδελφικό αυτοκίνητο της Peugeot με τη μάρκα DS Techeetah στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθέσιων, ενώ η Peugeot είναι γνωστό ότι αξιοποιεί την εμπειρία από την πλευρά της Formula E και του ομίλου Stellantis για την κατασκευή της υβριδικής μονάδας ισχύος 500 kW του LMH.
Ο Vergne, ο οποίος είναι έτοιμος για το ντεμπούτο του στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων αντοχής, είχε οδηγήσει για την G-Drive Racing στην LMP2 πριν από τρία χρόνια και ήταν το βασικό κλειδί του πληρώματος για την κατάκτηση του πρωταθλήματος European Le Mans από τους Ρώσους το 2018.
Με παρόμοιο τρόπο, ο πρώην οδηγός της F1 di Resta συνέβαλε στην επιτυχία της United Autosports στην LMP2 του WEC πέρυσι αλλά έχασε τον τίτλο των οδηγών λόγο της απουσία του από έναν αγώνα.
Ο πρωταθλητής το 2010 στο DTM κέρδισε επίσης και στην LMP2 στο Le Mans στην τρίτη του συμμετοχή στον συγκεκριμένο αγώνα με την United.
Ο πρώην εργοστασιακός οδηγός της BMW Jensen οδήγησε για την G-Drive το 2020 στο ELMS, ένα χρόνο μετά την κατάκτηση του στέμματος στην LMP3, και βοήθησε την ομάδα να τερματίσει 3η στην κατάταξη της LMP2 πίσω από τα δύο πληρώματα της United Autosports.
Ο Menezes έχει βρεθεί στο πρόγραμμα της Peugeot έχοντας τερματίσει στην 3η θέση με την Rebellion στην κατάταξη των κατασκευαστών του 2019-20 στο WEC μετά από τις νίκες στους αγώνες στην Κίνα και στις ΗΠΑ.
Ο οδηγός από την Καλιφόρνια θα είναι έτοιμος να γίνει ο πρώτος οδηγός που θα αγωνιστεί με δύο διαφορετικούς κατασκευαστές LMH, ακολουθώντας η πρόσφατη υπογραφή του με την Scuderia Cameron Glickenhaus για το 2021.
Ο οδηγός δοκιμών και αναπληρωματικός οδηγός Rossiter, ωστόσο, έχει κάποιες εμπειρίες στην LMP1 με την ByKolles.
Ο Βρετανός οδηγός οδήγησε στο παρελθόν για την Toyota και την Lexus στο Super GT για 6 σεζόν πριν συμμετέχει με την Nissan για το 2019.
Η Peugeot δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιοι θα είναι οι ακριβείς συνδυασμοί των οδηγών σε κάθε πλήρωμα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!