Η Renault δήλωσε πως το θέμα που είχε η MGU-K του Daniel Ricciardo και τον οδήγησε σε αποκλεισμό από τις κατατακτήριες στη Σιγκαπούρη, έδωσε πλεονέκτημα μόλις ένα εκατομμυριοστό του δευτερολέπτου στον Αυστραλό.
Ύστερα από τις κατατακτήριες, ο τεχνικός αντιπρόσωπος της FIA, Jo Bauer, ανέφερε πως το μονοθέσιο του Ricciardo υπερέβη το όριο ισχύος της MGU-K που είναι ίσο με 120 kW στο Q1.
Η Renault κατέστησε σαφές πως αυτή η επαυξημένη ισχύς δημιούργησε πλεονέκτημα μόλις ενός millisecond και τόνισε πως δεν συνέβη καν στον γύρο που πέρασε τον Daniel Ricciardo από το Q1 στο Q2. Ωστόσο, μετά από συνάντηση με τους εκπροσώπους της ομάδας, Alan Permane και Remi Taffin και ακρόαση της εξήγησής τους, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως ο Ricciardo είχε αποκλειστεί από τις κατατακτήριες, αναφέροντας και ως δεδικασμένο προηγούμενες τεχνικές παραβάσεις στις οποίες δεν κερδήθηκε πλεονέκτημα.
Έτσι, ο Αυστραλός έχασε την 8η θέση που είχε στις κατατακτήριες και θα εκκινήσει από το πίσω μέρος του grid.
“Η απόφαση αναλύει λεπτομερώς πως δεν υπήρξε κανένα πλεονέκτημα”, σχολίασε ο Abiteboul. “Δεν έγινε στον γύρο που μετρούσε. Αυτό ήταν κάτι σαν εξήγηση για την απόφασή τους. Πιστεύω πως δεν νιώθουν τόσο άνετα με την απόφαση αυτή”.
“Δεν αμφισβητούμε το γεγονός πως υπήρξε μια μικρή υπερφόρτωση όταν περάσαμε πάνω από το κερμπ. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στη Σιγκαπούρη”.
Ο Abiteboul δήλωσε πως πάρθηκαν μέτρα προκειμένου να αποφευχθεί μια επανάληψη αυτού του συμβάντος στον αγώνα, αλλά ο κατασκευαστής και πάλι θα διερευνήσει το θέμα και θα βρει μια μόνιμη λύση.
“Δεν γνωρίζουμε, ίσως πρέπει να επανεξετάσουμε κάποιο σύστημα και θα το κάνουμε αυτό. Έχουμε κάποια μέτρα ασφαλείας ώστε να εμποδίζουμε κάτι τέτοιο από το να συμβαίνει. Πρέπει να κατανοήσουμε γιατί συνέβη σε έναν συγκεκριμένο γύρο, πάνω από ένα κερμπ, από όλους τους γύρους που κάναμε φέτος και τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να καταλάβουμε”.
Η FIA στη συνέχεια αποκάλυψε πως ο Ricciardo θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα MGU-K και ηλεκτρονικά συστήματα για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Αυτό είναι πρόσθετο εξάρτημα πέραν του ορίου για τη σεζόν, το οποίο βέβαια ο Ricciardo είχε υπερβεί από πριν. Η αλλαγή αυτή, με την ποινή που επιφέρει, δε θα επηρεάσει τη θέση εκκίνησής του στο τέρμα του grid.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!