Η Red Bull Racing ήταν σαφώς η ταχύτερη στις ευθείες στη Γαλλία και την Αυστρία, αλλά οι ρόλοι αντιστράφηκαν ξαφνικά στο Silverstone και το Hungaroring.
Υπάρχουν πολλές θεωρίες που κυκλοφορούν στο paddock, όπως αναφέρει το Auto Motor und Sport Tuesday. Σε κάθε περίπτωση, η Red Bull και η Mercedes δείχνουν ο ένας τον άλλον.
Η ανάπτυξη των μονάδων ισχύος έχει σχεδόν παγώσει για το 2021, οπότε πώς μπορεί η Mercedes να καταφέρει ξαφνικά να ανακτήσει τόσο μεγάλο έδαφος; Η Red Bull υποστηρίζει ότι εξακολουθούν να οδηγούν με την ίδια ισχύ που είχαν στο Paul Ricard και το Red Bull Ring. Η αυστριακή ομάδα ισχυρίζεται ότι η Mercedes έχει δύναμη, αλλά η ομάδα του Toto Wolff πιστεύει ότι η Honda έπρεπε να κάνει ένα βήμα πίσω.
Έχουν υπάρξει περιορισμοί για τη Honda;
Υπάρχουν φήμες από το στρατόπεδο της Mercedes ότι η Honda έχει συγκρατηθεί με μια νέα οδηγία της FIA.
“Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει διαφωνία εδώ και τέσσερις μήνες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι Ιάπωνες διαχειρίζονται την ενέργεια”, γράφει η AMS, η οποία ζήτησε πληροφορίες από τη FIA. “Δεν γνώριζαν κάτι σχετικά με τα μέτρα κατά της Honda.”
Αυτό δεν πρέπει να σημαίνει πολλά, ωστόσο, οι νέες οδηγίες σχετικά με τον κινητήρα δεν δημοσιοποιούνται.
“Οι τεχνικοί της ομοσπονδίας τα συζητούν απευθείας με τον αντίστοιχο κατασκευαστή. Ακόμη και ο ανταγωνισμός δεν τα μαθαίνει.”
Η Red Bull σκέφτεται ότι η Mercedes κάνει κάποιο κόλπο
Ωστόσο, η Red Bull υποψιάζεται ότι η Mercedes κατάφερε να βρει περισσότερη δύναμη χάρη σε ένα κόλπο. Η ομάδα που εδρεύει στο Milton Keynes, καθώς και η Ferrari, πιστεύουν ότι η Mercedes ψύχει τον συλλέκτη αέρα σε ορισμένα στάδια για να διαθέσει περισσότερη ισχύ. Αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων ή στην αρχή του αγώνα. Για παράδειγμα, ο συλλέκτης αέρα θα μπορούσε να ψυχθεί με ξηρό πάγο.
Σύμφωνα με το Auto, Motor und Sport, η συστηματική ψύξη είναι τουλάχιστον μια γκρίζα περιοχή. Ενδεχομένως να μην επιτρέπεται καθόλου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!