Ένα αναπνευστικό υποβοήθημα το οποίο σχεδιάστηκε από μηχανικούς της Mercedes, πήρε την έγκριση για χρήση του στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (NHS) του Ηνωμένου Βασιλείου, στη μάχη κατά του COVID-19.
Καθώς οι επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού συνεχίζουν να γίνονται ορατές παγκοσμίως, οι ομάδες της Formula 1 δεσμεύτηκαν να “δανείσουν” τους μηχανικούς τους και τις δυνατότητές τους για την υποστήριξη των υπηρεσιών υγείας, μέσω του σχήματος “Project Pitlane”.
Σε συνεργασία με μηχανολόγους μηχανικούς από το University College του Λονδίνου, η Mercedes AMG High Performance Powertrain, το τμήμα μηχανικής της αντίστοιχης ομάδας στη F1, βοήθησε στην αντίστροφη μηχανική μιας αναπνευστικής συσκευής.
Το αναπνευστικό βοήθημα Συνεχούς Θετικής Πίεσης Αναπνευστικής Οδού, (Continuous Positive Airway Pressure, CPAP) σχεδιάστηκε ώστε να κρατά τους ασθενείς του COVID-19 μακριά από τις ΜΕΘ, και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί εκτενώς στην Ιταλία και την Κίνα.
Σύμφωνα με το UCL, το 50% των ασθενών στην Ιταλία που του δόθηκε το εν λόγω βοήθημα, απέφυγαν την ανάγκη για εισαγωγή στους αναπνευστήρες των μονάδων εντατικής θεραπείας.
Με το HB να αντιμετωπίζει ελλείψεις στο συγκεκριμένο υποβοήθημα, οι μηχανικοί δούλεψαν συνεχώς στις εγκαταστάσεις του UCL πάνω στο project αυτό, καταφέρνοντας να πετύχουν την πρώτη παραγωγή αυτής της συσκευής σε λιγότερες από 100 ώρες από το πρώτο meeting τους, στις 18 Μαρτίου.
Η συσκευή πήρε την έγκριση από τη Ρυθμιστική Αρχή Φαρμάκων και Προϊόντων Υγείας. 100 από αυτές τις συσκευές θα χρησιμοποιηθούν στο Νοσοκομείο του University College για κλινικές δοκιμές, πριν την ταχεία παραγωγή και διάθεση στα νοσοκομεία όλης της χώρας.
“Η κοινότητα της Formula 1 έδειξε την εντυπωσιακή της ανταπόκριση στο κάλεσμα για υποστήριξη, σχηματίζοντας το Project Pitlane για την υποστήριξη της εθνικής ανάγκης αυτή τη στιγμή, πάνω σε μια σειρά projects”, σχολίασε ο επικεφαλής του High Performance Powertrain της Mercedes, Andy Cowell.
“Είμαστε περήφανοι που θέσαμε όλους τους πόρους μας στη διάθεση του UCL για να ολοκληρώσουμε το project του CPAP με τα υψηλότερα standards και στο μικρότερο δυνατό χρονικό πλαίσιο”.
Ο Καθηγητής, Tim Baker του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του UCL, πρόσθεσε: “Δεδομένης της επείγουσας κατάστασης, είμαστε ευγνώμονες που μπορέσαμε να μειώσουμε σε χρόνο μια διαδικασία που θα μπορούσε να πάρει χρόνια, σε μόλις μερικές ημέρες”.
“Από την ώρα που κάναμε ενημέρωση πάνω στο θέμα, δουλέψαμε όλες τις ώρες της ημέρας, αποσυναρμολογώντας και αναλύοντας μια απατεντάριστη συσκευή. Χρησιμοποιώντας προσομοιώσεις σε υπολογιστές, βελτιώσαμε τη συσκευή περαιτέρω για να δημιουργήσουμε μια έκδοση υπερσύγχρονη, κατάλληλη για μαζική παραγωγή”.
“Είχαμε το προνόμιο να μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες της Formula 1, μια συνεργασία που έγινε δυνατή λόγω των στενών δεσμών του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του UCL και του HPP της Mercedes”.
Η Βρετανική Κυβέρνηση έκανε παραγγελία για 10000 αναπνευστήρες, με ένα consortium που απαρτίζεται από τις 7 ομάδες της F1 με έδρα το ΗΒ, όπως επίσης και γίγαντες της μηχανικής, όπως η Airbus, η BAE Systems και η Ford.
Κυβερνητικοί εκπρόσωποι προέβλεψαν πως υπάρχει ανάγκη για 30000 αναπνευστήρες, όμως προς το παρόν σε χρήση βρίσκονται μονάχα 8000, με άλλους 8000 να βρίσκονται υπό παραγγελία από διεθνείς προμηθευτές.
Ο επικεφαλής του consortium, Dick Elsy, δήλωσε: “¨Το consortium αυτό φέρνει κοντά μερικές από τις πιο καινοτόμες εταιρείες του κόσμου. Είμαι πεπεισμένος πως το consortium αυτό έχει τις ικανότητες και τα εργαλεία ώστε να κάνει τη διαφορά και να σώσει ζωές”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!