Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, θεωρεί πως η Mercedes θα μπορούσε να βρεθεί ένοχη στην υπόθεση των φρένων της Racing Point, η οποία αναμένεται να πάει στο Διεθνές Δικαστήριο Εφέσεων.
Η Racing Point δέχτηκε πρόστιμο 400.000 ευρώ και αφαίρεση 15 βαθμών από το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ως απόφαση των αγωνοδικών της FIA την Παρασκευή. Ωστόσο, της επιτράπηκε να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τα συγκεκριμένα, αμφιβόλου νομιμότητας, φρένα για το υπόλοιπο του 2020. Η ομάδα θα δέχεται επίπληξη για κάθε αγώνα που θα τρέχει με τους συγκεκριμένους αεραγωγούς φρένων, κάτι που έγινε και στο Grand Prix της 70ης Επετείου.
Εναντίον της Mercedes δεν υπήρξε κάποια ποινή ή έστω κάποια υπόνοια πως η ομάδα του Brackley έχει σπάσει τους κανονισμούς.
Η απόφαση της υπόθεσης οδήγησε σε ένσταση από τις Renault, Ferrari, McLaren και Williams. Την ίδια στιγμή, έφεση έχει κάνει και η Racing Point θεωρώντας τη συγκεκριμένη ποινή άδικη, και προσπαθεί να καθαρίσει το όνομά της.
Οι Renault και Ferrari ανακοίνωσαν και επίσημα πως θα οδηγηθούν σε ένσταση, ενώ οι McLaren και Williams δήλωσαν πως επέλεξαν να μην εμπλακούν περαιτέρω στη συγκεκριμένη διαμάχη.
H Red Bull αποφάσισε να μην εμπλακεί επίσημα στην υπόθεση κάνοντας ένσταση, αλλά η ομάδα παρακολουθεί από κοντά την κατάσταση στο πώς εξελίσσεται. Σαφώς και την ενδιαφέρει η όποια απόφαση βγει, καθώς αυτό θα επηρεάσει και τη σχέση της ομάδας με την AlphaTauri.
Ο Horner πιστεύει επίσης πως το να έχει δεχτεί η Racing Point ηλεκτρονικά σχέδια για τους αεραγωγούς των φρένων, σημαίνει ότι και η Mercedes βρίσκεται από τη μεριά των ενόχων.
“Λοιπόν, η κατάσταση είναι ενδιαφέρουσα”, δήλωσε ο Horner. “Θεωρώ πως το μεγαλύτερο πράγμα για εμάς είναι πως απλά θέλουμε απόλυτα διαφάνεια σχετικά με το τί είναι και τί δεν είναι αποδεκτό να γίνεται”.
“Προφανώς η Red Bull βρίσκεται στη μοναδική κατάσταση να της ανήκουν στο 100% δύο ομάδες στη Formula 1. Έτσι, πάντα συμμορφωνόμασταν αυστηρά με τους κανονισμούς από όταν οι κανονισμοί περί κατασκευαστών στην τελευταία Συμφωνία έγιναν πολύ, πολύ σαφείς”.
“Έτσι για εμάς, είναι σαν να υπάρχει μια μεγαλύτερη εικόνα σε όλο αυτό, όχι απλά σχετικά με τους αεραγωγούς των φρένων. Έχει να κάνει με το τί επιτρέπεται φιλοσοφικά και τί όχι”.
“Σχετικά με τη Mercedes, είμαι σίγουρος πως αυτές οι ερωτήσεις θα γίνουν, επειδή εάν η ομάδα προς αμφισβήτηση βρεθεί ένοχη για παραλαβή σχεδίων, τότε και η ομάδα που τα έδωσε δεν έχει παραβεί τους κανονισμούς αυτούς; Αυτό είναι κάτι με το οποίο θα ασχοληθεί η FIA”.
Ο ειδικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, τόνισε πως ενώ οι δύο ομάδες τους δεν ενεπλάκησαν στη διαδικασία της έφεσης, θέλουν να επιβληθεί μια σοβαρότερη ποινή.
“Δεν είμαστε μέρος αυτής (της έφεσης) επειδή υπάρχουν αρκετές ομάδες που έχουν δηλώσει την πρόθεσή τους να την κάνουν”, δήλωσε στο Sky Germany. “Και η Renault νωρίτερα διαμαρτυρήθηκε”.
“Αλλά αυτό το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό ούτε για εμάς, επειδή δεν φέρνει το ξεκαθάρισμα που ελπίζαμε. Ελπίζω πως αυτό θα συμβεί με τη διαδικασία της έφεσης”.
“Ως δικηγόρος, είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσεις ότι παίρνεις ποινή για το ίδιο αδίκημα και χρησιμοποιείς τα ίδια εξαρτήματα ξανά σε τρεις επακόλουθους αγώνες και υπάρχει απλά μια επίπληξη”.
“Για πόσο καιρό μπορείς να κάνει επιπλήξεις; Θεωρώ πως αυτό δεν είναι και πολύ ισορροπημένο και όχι πολύ καλά σκεπτόμενο. Γι’ αυτό είναι σημαντικό που έγινε έφεση στην απόφαση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!