Στη Mercedes δήλωσαν πως επέλεξαν να μην αλλάξουν όλη τη μονάδα ισχύος του Lewis Hamilton επειδή δεν θα υπήρχε κάποιο επιπλέον όφελος στην επίδοση και την αξιοπιστία.
Με την παγκόσμια πρωταθλήτρια να ανησυχεί σχετικά με την αξιοπιστία της μονάδας ισχύος της, καθώς και το πρωτάθλημα βαδίζει προς το τέλος του, επέλεξε να φέρει μια φρέσκια μονάδα εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) για τον Lewis Hamilton ενόψει του Τουρκικού GP αυτό το Σαββατοκύριακο.
Η επιλογή για αλλαγή μόνο ενός από τα δομικά εξαρτήματα της υβριδικής μηχανής της W12 σημαίνει πως ο Βρετανός θα πάρει ποινή 10 θέσεων για το grid της εκκίνησης, κάτι που σημαίνει πως δεν θα βρεθεί στο τέρμα του grid, κάτι που θα γινόταν στο σενάριο που προχωρούσε η ομάδα σε πλήρη αλλαγή μονάδας ισχύος.
Μιλώντας σχετικά με τους λόγους που η Mercedes επέλεξε να μην πάει προς αυτή την κατεύθυνση, ο επικεφαλής μηχανικός πίστας της ομάδας, Andrew Shovlin, δήλωσε πως μια ολική αλλαγή μονάδας ισχύος δεν θα προσέφερε οφέλη αρκετά για να δικαιολογηθεί μια τέτοια κίνηση.
Ο Shovlin δήλωσε στο Sky Sports F1: “Προσομοιώνουμε όλους τους αγώνες μέχρι το τέλος του έτους”.
“Υπάρχει το ρίσκο ενός προβλήματος αξιοπιστίας και προφανώς το γεγονός πως σίγουρα δεν θες να έχεις μια αστοχία μέσα στον αγώνα και μετά να πρέπει ούτως ή άλλως να πάρεις ποινή”.
“Υπάρχει επίσης και το στοιχείο της επίδοσης επειδή οι μονάδες ισχύος χάνουν μέρος της ιπποδύναμης κατά τη διάρκεια της ζωής τους”.
“Η ποινή των 10 θέσεων είναι το μικρό αυτό τίμημα που συνεισφέρει στο στοιχείο της αξιοπιστίας και της επίδοσης της ίδιας της MEK, έτσι είναι καλύτερο να πάρουμε 10 θέσεις από το να αρχίσουμε από πίσω”.
Την ώρα που η Mercedes εξακολουθεί να μπορεί να φέρει και νέα εξαρτήματα μέσα στο Σαββατοκύριακο εάν χρειαστεί, ειδικά εάν ο Hamilton δεν καταταγεί και ιδιαίτερα ψηλά αύριο, ο Shovlin δεν θεωρεί πως θα αλλάξει κάτι άλλο τελικά πέραν της ΜΕΚ.
“Πραγματικά απίθανο”, σχολίασε ο Shovlin στη σχετική ερώτηση. “Υπάρχει αρκετά παρεμβατική δουλειά όταν ξεκινάς να αλλάζεις τέτοια εξαρτήματα μέσα σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, έτσι είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι με την απόφαση που πήραμε μέχρι στιγμής και με αυτή λογικά θα προχωρήσουμε”.
Friday night. ?️? pic.twitter.com/34oYALaJpi
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 8, 2021
Αν και ο Valtteri Bottas δυσκολεύτηκε να ανέβει θέσεις μετά την ποινή που πήρε στο Sochi, ο Shovlin ελπίζει πως η πίστα της Κωνσταντινούπολης θα προσφέρει καλύτερες ευκαιρίες στον Hamilton.
Επίσης, ανέφερε και το γεγονός πως ο παγκόσμιος πρωταθλητής είχε να επιδείξει μια εκπληκτική εμφάνιση στην ίδια πίστα, πίσω στο 2006, όταν ως οδηγός του GP2 ανέκαμψε από τη 19η στη 2η θέση.
“Το να εξετάσεις πόσο εύκολο είναι να προσπεράσεις είναι πολύ δύσκολο επί της ουσίας επειδή γνωρίζεις στο μυαλό σου ποιες πίστες προσφέρουν αρκετές προσπεράσεις”, πρόσθεσε ο Shovlin.
“Το Sochi έχει μια τεράστια ευθεία αλλά δυσκολευόμασταν με υπερστροφή και αυτό έκανε τα πράγματα δυσκολότερα. Αλλά αυτή είναι μια πίστα (το Istanbul Park), που θα θυμάστε πως ο Lewis στον αγώνα του GP2 είδε πως είχε πολλές ευκαιρίες, έτσι θα δώσει λογικά μια πολύ καλή Κυριακή”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!