Η ομάδα που εδρεύει στο Brackley εξακολουθεί να κυνηγάει την πρώτη της νίκη στην Formula 1 για τη φετινή σεζόν, καθώς έχει παλέψει με τη Red Bull και τη Ferrari σε μεγάλο μέρος της χρονιάς του 2022.
Η σχεδίαση του τρέχοντος μονοθεσίου της Γερμανικής Ομάδας έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι ιδανική για τους νέους κανονισμούς με τους οποίους επανήλθε το ground effect, καθώς αύτο υποφέρει από έλλειψη απόδοσης, αναπηδήσεις και μη ευχάριστη για τους πιλότους οδήγηση.
Επιπλέον, η παραγωγή του μεγαλύτερου μέρους της κάθετης δύναμης πολύ κοντά στο έδαφος δεν φαίνεται να είναι η σωστή κατεύθυνση για να έχει η ομάδα την μεγαλύτερη δυνατή απόδοση.
Η Mercedes πιστεύει ότι επιτέλους ότι έχει βρει τα αίτια που προκάλεσαν τα προβλήματά της, με την δουλειά πλέον να επικεντρώνεται στο να διασφαλίσει ότι το μονοθέσιό της για το 2023 μπορεί να την επαναφέρει στη μάχη για το Πρωτάθλημα.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, λέει ότι χάθηκε πολύς χρόνος στην αρχής της σεζόν του 2022, καθώς η Mercedes ανακάλυψε ότι τα δεδομένα που λάμβανε από το εργοστάσιό της δεν τη βοηθούσαν να καταλάβει τι είχε πάει στραβά με τη σχεδίαση της W13.
«Μας έλειπαν τα εργαλεία, οι προσομοιώσεις και η κατανόηση για να ανακαλύψουμε τα προβλήματα που οι ίδιοι δημιουργήσαμε, με τον τρόπο που αναπτύχθηκε το αυτοκίνητο», εξήγησε ο Wolff.
«Δεν μπορούσαμε να λειτουργήσουμε έτσι όπως επιθυμούσαμε αεροδυναμικά, και μηχανικά το μονοθέσιο δεν ήταν ποτέ στο κατάλληλο σημείο. Μας πήρε μήνες για να αναιρέσουμε μερικά από τα βήματα που έχουμε κάνει.
«Δεν πιστεύω, εν τούτοις, ότι καταλαβαίνουμε πλέον τα πάντα και του χρόνου θα εκτοξευθούμε στην πρώτη θέση.
«Παρόλα αυτά, διανύουμε, τώρα, μια κρίσιμη περίοδο. Κυριολεκτικά τους επόμενους έναν έως δύο μήνες χρειάζεται να καταλάβουμε με κάποια ακρίβεια τι πρέπει να γίνει για το επόμενο έτος».
Αν και η Mercedes δεν έχει καταφέρει ακόμη να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου με την W13, η ομάδα πιστεύει ότι η χειμερινή επαναφορά θα της επιτρέψει να σημειώσει πολύ μεγαλύτερη πρόοδο από ό,τι κατάφερε κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν.
Ο Lewis Hamilton είναι πεπεισμένος ότι τα μαθήματα που έχει λάβει η ομάδα φέτος, σε συνδυασμό με κάποια δεδομένα που ο ίδιος παρέχει, θα βοηθήσουν στο να προχωρήσει σημαντικά η ανάπτυξη της W14.
«Το αυτοκίνητο έχει προοπτικές», είπε ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. «Έχουμε κάθετη δύναμη, απλώς σε ορισμένα σημεία δεν μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε όπως πρέπει. Και η ποιότητα της οδήγησης, φυσικά, είναι ένας τομέας στον οποίο μπορούμε πάντα να είμαστε καλύτεροι. Οπότε νιώθω άνετα με την πορεία που χαράζουμε.
«Έχω 1000% εμπιστοσύνη στα παιδιά πίσω στο εργοστάσιο, που ενώνουν όλα τα κομμάτια του παζλ και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα επιστρέψουμε σε θέση μάχης για το Πρωτάθλημα τον επόμενο χρόνο».
Η Mercedes δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση με την W14 το 2023, αλλά δεν έχει ληφθεί ακόμη η τελική απόφαση για την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει.
Ο διευθυντής μηχανικής της Mercedes, Andrew Shovlin, είπε: «Πάντα λέμε ότι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο είναι αυτό που έχει χτιστεί βάσει της καλύτερης ιδέας; φέτος, για παράδειγμα, είναι εκείνο της Red Bull. Είναι δύσκολο, όμως, να ξέρουμε τι θα γίνει του χρόνου.
«Σίγουρα εμείς, ως ομάδα, δεν έχουμε καθορίσει το πώς θα είναι στημένο το αυτοκίνητό μας. Εξακολουθούμε να ερευνούμε διαφορετικές ιδεές. Και αυτή η διαδικασία θα συνεχιστεί για κάποιο χρονικό διάστημα.
«Απλώς αναζητάμε την ιδέα που θα μας δώσει καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης του μονοθεσίου στα πλαίσια των νέων κανονισμών».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!