Το αφεντικό της Mercedes στη Formula 1, Toto Wolff, δήλωσε πως ήταν “οδυνηρό” να βλέπει τα μονοθέσια των Valtteri Bottas και Lewis Hamilton να περιορίζονται λόγω ζητημάτων ψύξης στο αυστριακό GP.
Οι δύο W10 έτρεχαν στο μέγιστο δυνατό set-up για την ψύξη της μηχανής στην Αυστρία, και πάλι όμως αναγκάζονταν να περιορίζουν την ισχύ τους, ενώ οι χρόνοι και των δύο οδηγών περιορίζονταν από συνεχείς προσπάθειες ψύξης των μονάδων ισχύος, πολλές φορές αφήνοντας το πόδι από το γκάζι πολύ νωρίτερα, με τον κινητήρα να φρενάρει μόνος του κάποια μέτρα.
Εν τέλει, τα δύο μονοθέσια τερμάτισαν στην 3η και 5η θέση, με τον Hamilton να περιορίζεται ακόμα περισσότερο από ζημιά που έπαθε στην εμπρός πτέρυγα, η οποία τον οδήγησε σε ένα χρονοβόρο pitstop.
Ο Wolff δήλωσε πως η ασυνήθιστα υψηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος στους 34-35 °C, σε συνδυασμό με το υψόμετρο των 660 m του Red Bull Ring, οδήγησαν τον κινητήρα στα όρια. Αναγνώρισε πως το να ελέγξουν τις θερμοκρασίες του κινητήρα είναι θέμα που αντιμετωπίζουν όλη τη χρονιά.
“Γνωρίζαμε πως ήταν η Αχίλλειος πτέρνα μας, και κουβαλάμε αυτό το πρόβλημα από το ξεκίνημα της σεζόν”, σχολίασε ο Wolff. “Προσπαθήσαμε να δουλέψουμε πάνω στο να περιορίσουμε την απώλεια ισχύος, όμως εν τέλει, ήταν πραγματικά οδυνηρό το να μας βλέπουμε να τρέχουμε και να μην μπορούμε να αμυνθούμε ή να επιτεθούμε”.
Ερωτώμενος εάν υπήρχε κάποιο περιθώριο στην κατάσταση του κινητήρα, ο Γερμανός απάντησε: “Ήμασταν ακριβώς πάνω στα όρια, δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα άλλο. Αυτό που κάναμε ήδη έκανε ζημιά στην απόδοση. Δεν είχε μείνει άλλο βήμα να κάνουμε πλέον. Το επόμενο βήμα θα ήταν να βγάλουμε τα καλύμματα του μονοθεσίου. Αυτό στην πραγματικότητα δεν είναι καν επιλογή, επειδή δε θα άρεσε καθόλου στους χορηγούς μας! Πιστεύω πως εάν δούμε τα θετικά είχαμε ρυθμό, τρέχαμε με τον κινητήρα ρυθμισμένο όσο πιο κάτω γίνεται, αφήνοντας το πόδι από το γκάζι μέχρι και 400 μέτρα μακριά από τη στροφή, αυτό είναι σχεδόν σαν να μην έχεις γκάζι”.
“Και πάλι όμως ήμασταν σε θέση να κάνουμε κάποιους πολύ καλούς γύρους. Πιστεύω πως θα είχαμε ελπίδες να παλέψουμε για τη νίκη, όμως περιοριστήκαμε από τα προβλήματα ψύξης. Θα ήλπιζα για ένα λίγο καλύτερο αποτέλεσμα. Όταν ήμασταν 2οι και 3οι μετά την κακή εκκίνηση του Max, πίστευα πως ήταν το καλύτερο σενάριο. Έτσι, το να τερματίζουμε 3οι και 5οι είναι ίσως λίγο χειρότερα, έτσι περίπου ήλπιζα για μια 2η και μια 4η θέση”.
Ο Wolff παραδέχτηκε πως με το τωρινό κύμα καύσωνα στην Ευρώπη η ομάδα θα πρέπει να λύσει τα προβλήματα ψύξης μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
“Πρώτα απ’ όλα ελπίζω να έχουμε τον τυπικό αγγλικό καιρό στο Silverstone, ώστε να μπορούμε έτσι να κερδίσουμε λίγο παραπάνω χρόνο για να λύσουμε τα προβλήματά μας. Όμως δεν υπάρχει αμφιβολία, δεν υπάρχει καμία εναλλακτική πέρα από το να επιδιορθώσουμε τα προβλήματά μας για τους επερχόμενους ζεστούς ευρωπαϊκούς αγώνες, στο Hockenheim και στη Βουδαπέστη. Η ερώτηση δεν είναι πώς ή εάν, θα αντιδράσουμε. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή”, συμπλήρωσε ο Wolff.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!