Η Mercedes αντιμετωπίζει μερικά μικρά θέματα στην ανάπτυξη του κινητήρα της για το 2020, καθώς πιέζει για να είναι έτοιμη εγκαίρως για την έναρξη της νέας σεζόν.
Ο γερμανικός κατασκευαστής υπήρξε σημείο αναφοράς όσον αφορά την απόδοση του κινητήρα, αφού η F1 έκανε τη μετάβαση στους τρέχον υβριδικούς V6 το 2014, παρότι έχει δει τους ανταγωνιστές της να συγκλίνουν τα τελευταία χρόνια.
Η Ferrari έκανε σημαντικά βήματα με τη μονάδα ισχύος της και φάνηκε να είναι η κορυφαία το 2019, ενώ η Honda πήρε επίσης εντυπωσιακά κέρδη στην πρώτη της σεζόν με την Red Bull.
Η Mercedes επιδιώκει επιπρόσθετες βελτιώσεις στην απόδοση από τον τελευταίο της κινητήρα σε μια προσπάθεια να ανακτήσει την υπεροχή της, καθώς θέλει να ξεπεράσει το ρεκόρ των 6 διαδοχικών πρωταθλημάτων κατασκευαστών της Ferrari.
Ο Andy Cowell, επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Mercedes-Benz, αποκάλυψε ότι η ομάδα αντιμετώπισε κάποιες αποτυχίες.
“Υπάρχουν πολλά που συμβαίνουν στο Brixworth και πολλές βελτιώσεις σε ολόκληρη την μονάδα ισχύος, στην πλευρά του ERS και στην πλευρά της εσωτερικής καύσης (ICE)”, δήλωσε ο Cowell.
“Αντιμετωπίζουμε μερικά μικρά θέματα καθώς βάζουμε τα πάντα μαζί, οπότε υπάρχει πολλή δουλειά στην κατασκευή του σωστού spec, παίρνοντας πολύ χρόνο και στη συνέχεια παρέχοντας μονάδες ισχύος στην ομάδα, ώστε να μπορούν να ξεκινήσουν τα μονοθέσια.”
“Μετά έχει να κάνει με το να έχουμε το υλισμικό έτοιμο για τις δοκιμές και με το λανσάρισμα του μονοθεσίου στις 14 Φεβρουαρίου και στη συνέχεια στη Βαρκελώνη με τρία μονοθέσια (Mercedes, Racing Point και Williams) ελπίζουμε να τρέξουμε στην πίστα για τις έξι ημέρες δοκιμών.”
“Για την ομάδα, έχει ήδη γίνει τεράστιο μέρος των τμημάτων και η συναρμολόγηση προχωράει.”
“Έτσι, ένας πολυάσχολος χρόνος που κυνηγάμε τα κομμάτια των επιδόσεων, παίρνεις την αξιοπιστία και παίρνεις ένα τεράστιο υλισμικό και το πηγαίνεις στην άλλη άκρη του κόσμου.”
Η Mercedes θα παρουσιάσει το μονοθέσιο της για το 2020, την W11, στις 14 Φεβρουαρίου πριν από τις δοκιμές που θα πραγματοποιηθούν στο Circuit de Barcelona Catalunya της Ισπανίας μεταξύ 19-21 Φεβρουαρίου και 26-28 Φεβρουαρίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!