Σύμφωνα με τη Mercedes υπάρχουν ακόμα “καλά” βήματα εξέλιξης που μπορούν να γίνουν στο μονοθέσιο και τον κινητήρα, παρ’ όλο που έχουν ήδη ένα αρκετά σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων τους.
Στον απόηχο των πέντε σερί τερματισμών της γερμανικής ομάδας στις θέσεις 1-2 στους πρώτους πέντε αγώνες της σεζόν 2019, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ για το άθλημα, δεν υπάρχουν πολλοί που πλέον να πιστεύουν πως μπορούν οι Γερμανοί να ηττηθούν φέτος. Και με τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas να έχουν απομακρυνθεί από τους διώκτες τους μετά και τη Βαρκελώνη, συζητήσεις για περαιτέρω κέρδη στην απόδοση της W10 μέσα στη σεζόν δείχνουν πως ίσως τα ασημί βέλη διατηρήσουν την κυριαρχία τους για καιρό ακόμη.
Ερωτώμενος σχετικά με το πόση απόδοση μπορεί να εξαχθεί ακόμα από το μονοθέσιο και τον κινητήρα, το αφεντικό της ομάδας Toto Wolff δήλωσε: “Υπάρχουν βήματα που μπορούν να γίνουν με τον κινητήρα, ωστόσο με τους κανονισμούς να είναι πιο ώριμοι πλέον, αυτά τα βήματα δε μπορούν να είναι μεγάλα όπως παλιά. Ωστόσο υπάρχει λίγη ακόμα καλή δουλειά που γίνεται με τον δεύτερο κινητήρα που θα φέρουμε. Όσον αφορά το να βρούμε απόδοση από το σασί, πιστεύω πως έχουμε κάποιες καλές ιδέες. Έχουν γίνει μόνο 5 αγώνες μέχρι τώρα με τους νέους κανονισμούς και υπάρχουν πολλά ακόμα που μπορούμε να ξεκλειδώσουμε. Αυτός είναι επίσης και ο λόγος που αποφασίσαμε να πάμε προς αυτή την κατεύθυνση. Νιώθουμε πως με τη φιλοσοφία που ακολουθούμε για το εμπρός φτερό υπάρχουν πολλές προοπτικές μακροπρόθεσμα, ίσως με το ρίσκο των βραχυπρόθεσμων προβλημάτων”.
Η αποτυχία της Ferrari να κερδίσει τη Mercedes μέχρι τώρα μέσα στη σεζόν και το γεγονός πως δε στάθηκε αντάξια των προσδοκιών στη Βαρκελώνη έχον κάνει την ιταλική ομάδα να παραδέχεται πως ίσως η φιλοσοφία του μονοθεσίου τους είναι λάθος.
Αν και αρχικά η φιλοσοφία τους για το εμπρός φτερό που βασίζεται σε μικρή αντίσταση μπορεί να δούλεψε καλά, το στενότερο πεδίο εξέλιξης της κάθετης δύναμης που προσφέρει αυτή η φιλοσοφία ίσως έχει κρατήσει πίσω την ομάδα. Εάν αυτό αποδειχτεί πως είναι ο λόγος της υστέρησης της ομάδας του Maranello και η ομάδα χρειαστεί να υιοθετήσει την ίδια φιλοσοφία με τη Mercedes, τότε οι Ιταλοί ίσως χρειάζονταν μήνες ώστε να επαναπροσδιορίσουν τα πράγματα και να βάλουν τη σεζόν τους στο σωστό δρόμο. Μέχρι τότε η μάχη για τον τίτλο ίσως έχει τελειώσει όμως.
Προς το παρόν ωστόσο η Mercedes δεν παρασύρεται από τις επιτυχίες της, καθώς πιστεύει πως οι κοντινότεροι διώκτες τους, δηλαδή η Red Bull και η Ferrari, έχουν τη δυνατότητα να αποτελέσουν κίνδυνο.
“Και οι δύο ομάδες έχουν τους πόρους και τα εργαλεία τα οποία θα τους βοηθήσουν ώστε να επανέλθουν”, δήλωσε ο Wolff. “Είδαμε ένα Σαββατοκύριακο τώρα στη Βαρκελώνη όπου ίσως ήταν από τα πιο δυνατά μας τα τελευταία επτά χρόνια. Ωστόσο ταλαντευόμαστε λίγο με τα νέα. Εάν η Ferrari έχει ένα δυνατό Σαββατοκύριακο στο Μονακό τότε όλοι θα πουν ‘αυτό σταμάτησε τη Mercedes, τουλάχιστον είναι το τέλος της κυριαρχίας τους για φέτος'”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!