Ο Fernando Alonso λέει ότι η McLaren πρέπει να επικεντρωθεί στη βελτίωση της αξιοπιστίας της σε μια προσπάθεια να μεγιστοποιήσει τις προοπτικές της για το Grand Prix της Σιγκαπούρης αυτό το Σαββατοκύριακο.
Ο Alonso σημείωσε 32 βαθμούς στα πέντε πρώτα Grand Prix, αλλά πρόσθεσε μόλις 12 στους επόμενους εννέα αγώνες που πραγματοποιήθηκαν από τότε, ενώ δεν κατάφερε να δει την καρό σημαία έξι φορές.
Η McLaren αναμένει το πακέτο της να είναι σχετικά ισχυρότερο στους δρόμους της Marina Bay και ο Alonso θεωρεί πως η ομάδα πρέπει να εξασφαλίσει ότι δεν θα υποχωρήσει λόγω αξιοπιστίας.
«Μετά από δύσκολους αγώνες σε Βέλγιο και Ιταλία, αποχαιρετούμε την Ευρώπη και ξεκινάμε ένα νέο κεφάλαιο της σεζόν», δήλωσε ο Alonso.
«Ελπίζαμε να φύγουμε με βαθμούς αντί για δύο εγκαταλείψεις, αλλά από τη θετική πλευρά καταφέραμε να βρούμε κάποιο ρυθμό την Κυριακή στη Monza.
«Το σημαντικό για εμάς είναι να επικεντρωθούμε στην αξιοπιστία, ειδικά επειδή η πίστα δρόμου της Marina Bay θα πρέπει να είναι καλύτερη για εμάς και το πακέτο μας, οπότε χρειάζεται να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή μας.
«Οι βαθμοί εξακολουθούν να είναι ο στόχος.»
Τα πρώτα πέντε Grand Prix σηματοδότησαν μια ανοδική πορεία για τη McLaren, αλλά η υποκείμενη έλλειψη ρυθμού στις κατατακτήριες αποδείχτηκε τελικά ένα μεγαλύτερο εμπόδιο καθώς οι αντίπαλοι σημείωσαν κέρδη, ενώ τα δικά της ζητήματα έγιναν πιο έντονα.
Ο Alonso βρίσκεται πλέον 15ος, από τους 20, στο γράφημα που δείχνει πόσους γύρους έχουν πραγματοποιήσει οι οδηγοί, καθώς δεν κατάφερε να τερματίσει έξι φορές στους τελευταίους εννέα αγώνες, από τους οποίους τέσσερις ήταν εγκαταλείψεις.
Μόνο οι Daniel Ricciardo και Brendon Hartley κατέχουν χειρότερο ρεκόρ σε ζητήματα αξιοπιστίας.
Ο Alonso όδευε προς την 7η θέση στο Μονακό μέχρι μία αστοχία του κιβωτίου ταχυτήτων να ακινητοποιήσει την MCL33, ενώ στον επόμενο αγώνα στον Καναδά ευθυνόταν ένα ζήτημα στην εξάτμιση.
Η αστοχία της ανάρτησης οδήγησε τον αγώνα του στη Γαλλία σε ένα πρόωρο τέλος, ενώ ένα άλλο ύποπτο πρόβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων τον εμπόδισε να ολοκληρώσει το Γερμανικό Grand Prix.
Το προφανές λάθος του Nico Hulkenberg λίγο μετά την εκκίνηση άφησε τον Alonso ως ένα αθώο θύμα στο Βέλγιο και μια εβδομάδα αργότερα στην Ιταλία ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά μετά από μόλις εννέα γύρους ήταν υπαίτιο για την εγκατάλειψη του Ισπανού.
Το θετικό στοιχείο για τη McLaren και τον Alonso είναι ότι μετά την Ισπανία οι τρεις φορές που τερμάτισε τον αγώνα ήταν στην 8η θέση.
Αυτό περιλάμβανε την ανάκαμψη του από την 20η θέση εκκίνησης στην Αυστρία και από τη 13η στη Βρετανία, αποδεικνύοντας ότι η πίστη στον ρυθμό αγώνα είναι δικαιολογημένη και ότι η ομάδα έχει την ικανότητα να ξεπεράσει το έλλειμμα των κατατακτηρίων.
Ο Alonso ήταν τυπικά ισχυρός πέρυσι στη Σιγκαπούρη αλλά η εμπλοκή του στη δραματική συντριβή της 1ης στροφής κατέστρεψε τον αγώνα του.
Εάν μπορέσει να αποφύγει τέτοιες παγίδες τότε υπάρχει κάθε λόγος να περιμένουμε ότι ο Alonso θα είναι στους βαθμούς το βράδυ της Κυριακής – αλλά μπορεί η MCL33 να παραμείνει λειτουργική για 61 γύρους στη Marina Bay;
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!