Η McLaren δηλώνει ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο να δημιουργήσει δικό της κινητήρα όταν θα τεθούν σε ισχύει νέοι κανονισμοί το 2021, αλλά μόνο εάν τα κόστη έχουν μειωθεί σημαντικά.
Ενώ η ομάδα του Woking ελπίζει να ολοκληρώσει τη μετάβαση στους κινητήρες Renault για τα επόμενα χρόνια, γνωρίζει ότι άλλες ευκαιρίες θα μπορούσαν να ανοίξουν μακροπρόθεσμα.
Μιλώντας στο περιθώριο του Grand Prix της Ιταλίας, ο εκτελεστικός διευθυντής της McLaren Zak Brown είπε ότι το τοπίο του κινητήρα θα μπορούσε να είναι έτοιμο για μια σημαντική αλλαγή μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας συμφωνίας.
“Ενδιαφερόμαστε να δούμε τι θα είναι ο νέος τύπος κινητήρα του 2021 – και να εξετάσουμε το ενδεχόμενο να κάνουμε τον δικό μας ή αν θα εισέλθουν άλλες εταιρείες σύμφωνα με νέους κανονισμούς”, δήλωσε ο Brown.
“Τώρα λοιπόν πρέπει να επικεντρωθούμε στα επόμενα τρία χρόνια και, μόλις τελειώσει αυτή περίοδος, τότε ναι, φυσικά πρέπει να δούμε.
“Νομίζω ότι το τοπίο της Formula 1 πρόκειται να αλλάξει με πολύ θετικό τρόπο από το ’21 και μετά, με ανώτατα όρια στον προϋπολογισμό, αναδιανομή εσόδων και νέους κανόνες κινητήρα. που θα αλλάξει. ”
Ο Μπράουν δήλωσε ότι η McLaren θα πρέπει να γνωρίζει καλά εκ των προτέρων τι είναι οι νέοι κανόνες πριν να μπούμε στον πειρασμό να δημιουργήσουμε δικό μας κινητήρα.
“Για να φτιάξουμε τη δική μας μηχανή, αυτό δεν είναι κάτι που κάναμε πριν – έτσι θα απαιτούσε αρκετό χρόνο και μερικές καλές κεφαλαιουχικές δαπάνες”, εξήγησε.
“Θα έπρεπε να το κάνουμε, απλά πρέπει να έχουμε μια κατανόηση της πλατφόρμας, ποιοι θα είναι οι κανόνες και τι πρόκειται να κοστίσει.
«Σίγουρα δεν θα είναι σε θέση να περάσουν τις εκατοντάδες των εκατομμυρίων που χρειάζεται τώρα να αναπτύξει κάποιος τους κινητήρες, έτσι ώστε να πάμε θα πρέπει να αλλάξει ο τύπος του κινητήρα για να είναι κάτι που οικονομικά θα είναι βιώσιμο για μας.»
Ωστόσο, ο Brown αναμένει τελικά ότι ο καλύτερος τρόπος για την F1 θα ήταν να προσελκύσει έναν ανεξάρτητο προμηθευτή ο οποίος θα μπορούσε να εγγυηθεί έναν ανταγωνιστικό κινητήρα.
“Θα είμαστε υπέρ της ύπαρξης ενός ανεξάρτητου, ανταγωνιστικού κινητήρα, όχι μόνο ενός κινητήρα που απαρτίζει τους αριθμούς”, είπε.
“Οι κατασκευαστές είναι εξαιρετικοί, τους το αναγνωρίζω πλήρως, αλλά θα ήταν ποιό υγιές για το άθλημα, όπως και στο παρελθόν, να έχουμε έναν ανεξάρτητο κινητήρα που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ομάδες σε περίπτωση που θα επιλέξουν και να είναι και ανταγωνιστικός κινητήρας.
“Η τελευταία φορά ήταν η Cosworth και ήταν αξιόπιστη. Έτσι θα βοηθούσε να έχεις έναν ανεξάρτητο κινητήρα, αν και είναι κάτι που πρέπει να εξελιχθεί για να μπορείς να κερδίσεις”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!