Η υπερθέρμανση των φρένων ξεκίνησε μία αλυσίδα από γεγονότα που οδήγησαν στην καταστροφή της ανάρτησης του Lando Norris στο Καναδικό Grand Prix σύμφωνα με την McLaren.
Ο Norris εγκατέλειψε όταν η πίσω δεξιά ανάρτησή του κατέρρευσε καθώς συμπλήρωνε τον όγδοο γύρο του στον αγώνα. Σταμάτησε αμέσως μετά από τα pits με μία μικρή φλόγα να είναι ορατή σε εκείνη τη μεριά του αυτοκινήτου και ενώ είχε βγει εκτός πίστας στην τελευταία στροφή. Είχε πάει ευθεία επίσης στο chicane των στροφών 3 και 4 νωρίτερα στην αρχή του γύρου, κάτι που η ομάδα του εκτιμά ως την αρχή των προβλημάτων με τα φρένα για τον Βρετανό οδηγό.
Μετά από μία λεπτομερή διερεύνηση, η ομάδα συμπέρανε ότι η υψηλή θερμοκρασία των φρένων προκάλεσε την φωτιά που οδήγησε στη κατάρρευση της ανάρτησης.
«Είχαμε υψηλή θερμοκρασία στα φρένα», δήλωσε εκπρόσωπος της ομάδας στο Motorsport.com.
«Αυτό προκάλεσε την αστοχία ενός εξαρτήματος η οποία ξεκίνησε την φωτιά στη περιοχή εκείνη. Επειδή ήταν σε μία περιοχή του μονοθέσιου που δεν υπάρχει ροή αέρα, δεν έσβησε και στην ουσία η θερμοκρασία ξεπέρασε τη θερμοκρασία που ο άνθρακας μπορεί να αντέξει, κάτι που οδήγησε στην καταστροφή της ανάρτησης. Είμαστε σίγουροι για το τι έγινε, δεν αποτελεί ένα μόνιμο πρόβλημα, ήταν ένα μεμονωμένο γεγονός.»
Τα προβλήματα του Norris δε συνδέονται με ένα πρόβλημα στη θερμοκρασία των φρένων που προκάλεσε ένα pit stop νωρίς στον αγώνα για τον teammate του, Carlos Sainz.
«Ο Carlos έπαθε υπερθέρμανση στα φρένα από ένα θραύσμα, έτσι δεν συνδέεται με τη περίπτωση του Norris. Το αφαιρέσαμε και συνεχίσαμε κανονικά», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της McLaren.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!