Η Manthey Racing με Porsche και οδηγούς τους Kevin Estre, Michael Christensen και Matteo Cairoli έγινε η πρώτη νικήτρια στον μικρότερης διάρκειας αγώνα 24 ωρών στο Nürburgring όπου πραγματοποιήθηκαν μόνο 59 γύροι μετά την διακοπή 15 ωρών όλη την νύχτα και έπειτα από την περίοδο της κόκκινης σημαίας.
Ο Estre πέρασε την γραμμή του τερματισμού 8,8 δευτερόλεπτα μακριά από τον Sheldon van der Linde με το No. 98 της ROWE Racing με την BMW M6 GT3, μετά την εμφάνιση του μπροστά από τον Νοτιοαφρικάνο με οδηγούς τους Connor de Phillippi, Martin Tomczyk και Marco Wittmann.
Ο Estre έλεγχε την διαφορά με 4 γύρους να απομένουν για να κερδίσει η Porsche το στέμμα στο Nürburgring από το 2018 όταν η Manthey – η οποία έχει 7 νίκες στο όνομα της – κυριαρχήσει με τους Patrick Pilet, Nick Tandy, Frederic Makowiecki και Richard Lietz να οδηγούν.
Η Manthey εκκίνησε τον αγώνα από την 11η θέση του grid αλλά μία αλλαγή στο πρώτο stint με τον Estre έφερε την ‘Grello’ με την Porsche 911 GT3 R στην 1η θέση στο τέλος των βρόχινων συνθηκών.
Champagne time ??? #24hNBR pic.twitter.com/8mtJtgJTGP
— ADAC TOTAL 24h-Rennen Nürburgring (@24hNBR) June 6, 2021
Παρότι ο Estre έχασε την πρωτοπορία στην 3η ώρα από τον Luca Stolz με το No. 4 της Haupt Racing Team με την Mercedes-AMG GT3 Evo, η Manthey παρέμεινε στην μάχη μέχρι το τέλος της 6ης ώρα όταν ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινη σημαία λόγο ομίχλης γύρω από την πίστα 25 χιλιομέτρων.
Η διακοπή, η οποία ξεκίνησε από τις 10:30 μ.μ. το Σάββατο, διήρκεσε περισσότερο από τον μισό αγώνα και ξεκίνησε με την πράσινη σημαία στα μισά της Κυριακής.
Αυτό έκανε την 49η έκδοση του αγώνα αντοχής στο Eifel την μικρότερη σε διάρκεια, με τον νικητή των 59 γύρων να κερδίζει εύκολα τον νικητή των 76 γύρων του 1992.
Η κόκκινη σημαία ήρθε στις 10:30 μ.μ., αλλά η ομίχλη δεν έφευγε με τους αγωνοδίκες να παρατείνουν την επανεκκίνηση του έως και τις 8:00 π.μ. της Κυριακής.
Οι επόμενες τρεισήμισι ώρες του αγώνα μετά από τη μεγάλη διακοπή αφορούσαν πολλά περιστατικά μεταξύ της κατηγορίας SP9 και πολλές αλλαγές θέσης στην επανεκκίνηση του.
Η στιγμή που καθόρισε τον αγώνα
The moment that the #4, at the time in P2, and the Opel Manta crashed ? #24hNBR #24hNBR2021 pic.twitter.com/S3N9Uxcp1x
— ADAC TOTAL 24h-Rennen Nürburgring (@24hNBR) June 6, 2021
Μία αξιοσημείωτη απώλεια ήταν το No. 4 της HRT με Mercedes-AMG όπου τράκαρε στην στροφή Tiergarten περίπου 30 λεπτά μετά την επανεκκίνηση.
Αυτό αρχικά βοήθησε τον πρωτοπόρο Philipp Eng με το No. 1 της ROWE Racing με BMW, αλλά ο Αυστριακός αναγκάστηκε να κάνει ένα μεγάλο σε διάρκεια pit stop μετά την κόκκινη σημαία πέφτοντας εκτός 10αδας και τον Estre να περνάει στην πρωτοπορία, όπου προσπέρασε τον Tomczyk μετά την πράσινη σημαία.
Η ROWE έπειτα εγκατέλειψε με τον νικητήριο αυτοκίνητο του 2020 λόγο ηλεκτρονικών προβλημάτων, στηρίζοντας τις ελπίδες στο 2ο αυτοκίνητο της BMW με το No. 98 το οποίο είχε μία σταθερή πορεία μετά το ξεκίνημα του εκτός 20αδας.
The Rowe Racing #1 is out! ? Bad luck for last year’s champions. This shakes things up at the top! #24hNBR #24hNBR2021 pic.twitter.com/HgEMknYCZD
— ADAC TOTAL 24h-Rennen Nürburgring (@24hNBR) June 6, 2021
Ένα μικρό stint 6 γύρων από τον Van der Linde έφερε την BMW στην πρωτοπορία, αλλά η στρατηγική της ROWE την άφησε με ένα τελευταίο pit stop όπου θα το πραγματοποιούσε δύο γύρους νωρίτερα από την Manthey.
Η Manthey ολοκλήρωσε το τελευταία service σε 1 λεπτό και 47 δευτερόλεπτα, ένα λεπτό πιο γρήγορη από την ROWE, και κατάφερε να επιστρέψει ο Estre μπροστά με τον Van der Linde τον ακολουθεί για την καρό σημαία.
Οι μάχες για μία θέση στο βάθρο
This battle for P3 between the #44 @FalkenTyres @PorscheRaces and #7 @MercedesAMG Team GetSpeed was IN-TENSE! ? #24hNBR pic.twitter.com/pxwAHuLQW0
— ADAC TOTAL 24h-Rennen Nürburgring (@24hNBR) June 6, 2021
Η Mercedes-AMG με την GetSpeed και το No. 7 με τους Raffaele Marciello, Daniel Juncadella και Maximilian Goetz ολοκλήρωσε το βάθρο στην μάχη των 5 αυτοκινήτων για το τρίτο σκαλί του βάθρου.
Ο Marciello προσπέρασε τον οδηγό της Falken Motorsports Sven Mueller στην Aremberg με 10 λεπτά να απομένουν.
Ο Mueller και οι συνοδηγοί του στην Falken οι Klaus Bachler, Alessio Picariello και Martin Ragginger κατατάχθηκαν στην 4η θέση, μετά από την πίεση του Christopher Haase ο οποίος πέρασε αρκετά αυτοκίνητα στο τέλος με την Audi Sport Team και την ομάδα Car Collection.
Ο Haase, ο οποίος είναι στην ίδια ομάδα με τους Markus Winkelhock και Nico Mueller, τερμάτισε με λιγότερα από δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Mueller στην καλύτερη παρουσία για την Audi R8 LMS GT3 Evo.
Η Audi Sport Team με την Phoenix τράκαρε από νωρίς, και η Audi Sport Team με την Land έπεσε στις πίσω θέσεις στις τελευταίες δύο ώρες και βγήκε εκτός ανταγωνισμού.
Και άλλες ομάδες όπου ήταν μπροστά έπεσαν πίσω λόγο ατυχημάτων όπως οι Rutronik Racing με Porsche, το No. 6 της HRT με Mercedes-AMG, το No. 31 της Frikadelli με Porsche και το No. 77 της BMW Junior Team με την M6 GT3.
Τα δύο αυτοκίνητα όπου επηρεάστηκαν από το ίδιο περιστατικό ήταν η σύγκρουση της Frikadelli με τον Patrick Pilet με μία αργή κίνηση στον Augusto Farfus όπου βγήκε εκτός στην Kallenhard.
Η Schubert Motorsport με την BMW και οδηγούς τους Alexander Sims, Stef Dusseldop, Jens Klingmann και Jesse Krohn ήρθε στην 6η θέση, από το No. 8 της GetSpeed με Mercedes-AMG το οποίο συμπλήρωσε την μάχη για το βάθρο.
Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες πάλεψαν στις κατηγορίες τους
Ο Krohn ξεκίνησε το τελευταίο stint με την BMW στην 3η θέση και βρισκόταν υπό πίεση όπου τελικά έπεσε πίσω από τους Marciello, Mueller και Haase στα τελευταία σημεία του αγώνα.
Η Huber Motorsport της Pro-Am με Porsche τερμάτισε εντυπωσιακά στην 8η θέση, από τις άλλες Falken 911 GT3 R και την 10Q Racing Team με Mercedes-AMG όπου συμπλήρωσαν την δεκάδα.
Η καλύτερη συμμετοχή για τον μη-Γερμανό κατασκευαστή ήταν της Phoenix όπου έτρεχε με την WTM Ferrari 488 GT3 Evo 2020 στην13η θέση.
Η Space Drive Racing κέρδισε με την Mercedes-AMG GT3 την Glickenhaus στην κατηγορία SP-X, όπου ήταν ο καλύτερος τερματισμός για μία ομάδα εκτός SP9 στην 16η θέση γενικής.
Η Glickenhaus 004C τερμάτισε στην 20η θέση, 4 γύρους μακριά από τον νικητή, και ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο μη-GT3.
Αυτή πέρασε την γραμμή του τερματισμού μπροστά από τον νικητή του CUP X με το No. 114 της True Racing με το KTM X-Bow GTX των Reinhard Kofler και τα αδέρφια Ferdinand και Johannes Stuck.
Η νικήτρια της SP10 ήταν η Schnitzelalm Racing κερδίζοντας τον νικητή της SP8T Black Falcon για τις τιμές των GT4, σε έναν αγώνα μεταξύ των δύο Mercedes-AMG GT4s.
Αποτελέσματα: Όλες οι κατηγορίες
Φωτογραφικό υλικό
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!