Ένα πρόσφατο δημοσίευμα από την Ιταλία υποστηρίζει ότι οι ιδιοκτήτες της Formula 1, η Liberty Media, πιέζουν για μια “dream team” στη Red Bull από το 2025 ή το 2026 και μετά!
Με αυτό τα δεδομένα να κάνουν πρόσφατα την εμφάνισή τους, οι Lando Norris και Charles Leclerc πιστεύεται ότι είναι οι επικρατέστεροι υποψήφιοι για να οδηγήσουν ενδεχομένως στο πλευρό του απερχόμενου Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Όλα αυτά, γίνονται με την ελπίδα να δημιουργηθεί μια ομάδα με δύο “νούμερο ένα” οδηγούς που θα δώσουν “πικάντικη δράση” για την πρώτη θέση του πρωταθλήματος, στοιχείο που λείπει παντελώς φέτος από τα paddock της F1…
Το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι οι προκαταρκτικές συζητήσεις μεταξύ του Leclerc και της Red Bull έγιναν ήδη στα τέλη Μαΐου, με το τρέχον συμβόλαιο του οδηγού της Ferrari να λήγει στα τέλη του 2024.
Το ρεπορτάζ της Formu1a.uno από την Ιταλία υποστηρίζει ότι οι Norris και Leclerc θεωρούνται ως οι επικρατέστεροι υποψήφιοι για να πάρουν θέση δίπλα στον Verstappen μεσοπρόθεσμα, με τον Sergio Perez να παραμένει προς ώρας στη θέση του. Ωστόσο, δεδομένης της πρόσφατης τοποθέτησης του Daniel Ricciardo στην AlphaTauri, υποστηρίζουν ότι “δεν είναι και τόσο αδιανόητο να μην πραγματοποιηθεί αντικατάσταση δίπλα στον Max Verstappen το 2024, με τον Αυστραλό να επιστρέφει στη Red Bull”.
Αλλά ό,τι κι αν συμβεί, το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι υπάρχει ένα μακροπρόθεσμο όραμα για μια σύνθεση “dream team” στη Red Bull, με τους ιδιοκτήτες της Formula 1, την Liberty Media, να λέγεται ότι επιθυμούν ιδιαίτερα να διασφαλίσουν ότι οι ταχύτερες ομάδες στο grid θα έχουν στις τάξεις τους κορυφαίους οδηγούς, ο ένας δίπλα στον άλλο, για να δημιουργηθεί δράση.
Συγκεκριμένα, το ιταλικό ρεπορτάζ αναφέρει: “Υπάρχει στην πραγματικότητα μια έντονη επιθυμία από την πλευρά της Liberty Media να προσπαθήσει να πείσει τις κορυφαίες ομάδες να έχουν δύο πραγματικά ανταγωνιστικούς οδηγούς στην ομάδα, προκειμένου να ζωντανέψει το θέαμα, ακόμη και αν κυριαρχεί μόνο μία ομάδα.”
“Ο αμερικανικός κολοσσός έχει συνειδητοποιήσει ότι είναι πολύ περίπλοκο να επαναληφθούν σεζόν όπως το 2021, ακόμη και με συχνή επαναφορά των τεχνικών κανονισμών και με την αδυναμία να παραταθεί πολύ η διάρκεια ζωής τους,” σχολίασαν, με την σεζόν του 2021 να κρίνεται στον τελευταίο αγώνα και ειδικότερα στον τελευταίο γύρο, με έναν αν μη τι άλλο… αμφιλεγόμενο τελευταίο γύρο που έδωσε το πρώτο πρωτάθλημα στον Max Verstappen.
“Οι διαχειριστές της κορυφαίας σειράς μηχανοκίνητου αθλητισμού θέλουν επομένως να προσπαθήσουν να βελτιώσουν το “σόου” δουλεύοντας σε μια πιο αθλητική σκοπιά,” αναφέρεται επίσης για τις επιδιώξεις των κατόχων των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1.
Επίσης, το δημοσίευμα προσθέτει ότι τόσο η Red Bull όσο και η Aston Martin φέρονται να έχουν κάνει διερευνητικές συζητήσεις με τον Leclerc για μια πιθανή μετακίνηση, με τη Ferrari να επιδιώκει επίσης να εξασφαλίσει το μέλλον του μετά το τέλος του 2024. Ταυτόχρονα, ο Norris χαίρει ακόμη πολύ μεγάλης εκτίμησης από τον σύμβουλο μηχανοκίνητου αθλητισμού της Red Bull, Helmut Marko, όπως έχει αναφέρει ο ίδιος σε πολλές περιπτώσεις.
Ωστόσο, ο οδηγός της McLaren είναι δεσμευμένος στο συμβόλαιό του με την Βρετανική ομάδα μέχρι το τέλος του 2025, με την ομάδα να ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχουν ρήτρες αποχώρησης μέσα σε αυτό από καμία πλευρά!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!