Ένας απελπισμένος Johann Zarco λέει ότι βρίσκεται αντιμέτωπος με μία αναμονή έως ότου η KTM να είναι σε θέση να τον βοηθήσει για να βγει από την πτώση στην απόδοσή του, μετά την πρόκρισή του στη 19η θέση για τον αγώνα του MotoGP στο Austin.
Ο Zarco και ο teammate του στη KTM, Pol Espargaro, είχαν δύο αντίθετες μέρες το Σάββατο, καθώς ο Espargaro εξασφάλισε την πέμπτη θέση με την αυστριακή κατασκευάστρια, το καλύτερο αποτέλεσμα της KTM σε κατατακτήριες, 14 θέσεις μπροστά από τον Zarco.
Ο Γάλλος επίσης ηττήθηκε από τη Tech 3 KTM του Miguel Oliveira για τρίτη συνεχόμενη φορά, καθώς συνεχίζει το δύσκολο ξεκίνημα ζωής με τον νέο εργοδότη του.
Ο Zarco δήλωσε ότι η KTM γνωρίζει τι πρέπει να κάνει για να τον βοηθήσει να αισθανθεί πιο άνετα στην RC16, αλλά ότι η λύση δεν μπορεί να εφαρμοστεί μέχρι να επιστρέψει το πρωτάθλημα στην Ευρώπη με το Ισπανικό Grand Prix του επόμενου μήνα Jerez.
«Μισώ το να εκκινώ από την 19η θέση, μισώ το να πολεμώ τη μοτοσυκλέτα μου και να πηγαίνω αργά», είπε ο Zarco. «Είναι αρκετά περίπλοκο το να κατανοήσουμε πώς να κάνουμε αυτό το πράγμα καλύτερο».
«Σήμερα ήταν ένα ακόμη βήμα πίσω, διότι κάθε φορά που αισθανόμαστε σχεδόν καλά, σημαίνει ότι είμαστε στο όριο. Πρέπει να το αποδεχτώ αυτή τη στιγμή. Η ομάδα μου ξέρει [τι χρειάζομαι], αλλά μου είπαν να περιμένω, γιατί δεν μπορούν να μου δώσουν τη λύση αυτή τη στιγμή».
«Καταλαβαίνουν τι χρειάζομαι, αλλά δεν μπορούν να μου το δώσουν αυτή τη στιγμή. Προσπάθησα να προσαρμοστώ, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω τα πάντα. Δύσκολη περίοδος».
Ερωτηθείς σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για το πότε η KTM μπορεί να δώσει μία λύση, ο Zarco απάντησε: «Προς το παρών το Μάιο, δεν ξέρω τι θα έχουμε στη Jerez. Από τις δοκιμές στη Jerez μετά τον αγώνα αρχίζει η πραγματική εξέλιξη, η πραγματική δουλειά».
Ο Espargaro περιέγραψε την κατάταξή του στη μέση της δεύτερης σειράς ως «απλά εκπληκτική» και θεωρεί ότι η ανώμαλη φύση της COTA τον βοήθησε και εμπόδισε αρκετούς αναβάτες που περίμενε κανονικά να έχει μπροστά του στη σειρά εκκίνησης.
«Νομίζω ότι παίρνουμε τη φιλοσοφία του motocross», είπε χαριτολογώντας. «Είναι ωραία η αίσθηση, μετά η πίστα είναι δύσκολη, δεν μπορούν όλοι οι αναβάτες να πάρουν το 100 τοις εκατό της επίδοσης των μοτοσυκλετών τους και πρέπει να χρησιμοποιήσεις το οδηγικό στυλ».
«Το στυλ μου είναι αρκετά επιθετικό, οπότε στις αναπηδήσεις μπορώ να το απολαύσω και να κερδίσω λίγο περισσότερο».
Σχετικά με τους στόχους του για τον αγώνα, ο Ισπανός πρόσθεσε: «Απλά να είμαστε ρεαλιστές. Είναι μια καλή θέση, αλλά αύριο η θέση αυτή δεν θα είναι ο αγώνας μας, νομίζω ότι ο αγώνας μας θα είναι λίγο πιο πίσω».
«Η διαφορά που μπορείς να ανοίξεις στους πρώτους γύρους από τους τύπους που υποτίθεται ότι αγωνίζονται μαζί μας στον αγώνα, είναι πολύ σημαντική στους πρώτους γύρους».
«Θα απολαύσω την εκκίνηση του αγώνα, αλλά μετά θα πάρω ένα καλό ρυθμό, μία καλή θέση και απλά πρέπει να βρω τον ρυθμό μου και την ομάδα αναβατών που αγωνίζομαι».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!