Η KTM δεν θα αγωνιστεί με τον τελευταίων προδιαγραφών κινητήρα στο πρώτο Grand Prix της σεζόν του MotoGP στο Κατάρ, αφού τα βρήκε σκούρα κατά τη διάρκεια του τελευταίου τεστ της περασμένης εβδομάδας.
Η αυστριακή ομάδα έφερε έναν νέο κινητήρα στις δοκιμές στο Κατάρ, ο οποίος θα έπρεπε να κάνει την RC16 να δουλεύει σωστά, αλλά δεν δούλεψε όπως αναμενόταν, με αποτέλεσμα οι Pol Espargaro και Bradley Smith να καταλήγουν στις τελευταίες θέσεις.
Ο Smith κατέληξε 2.021 δευτερόλεπτα πίσω από το ρυθμό του πρωτοπόρου Maverick Vinales (Yamaha) την Κυριακή στη Losail, ένα δέκατο του δευτερολέπτου πάνω από τον team mate του, Espargaro.
Ο Espargaro δήλωσε ότι ο τελευταίων προδιαγραφών κινητήρας δεν θα χρησιμοποιηθεί στο Κατάρ και ότι άλλος ένας κινητήρας βρίσκεται τώρα σε παραγωγή, αλλά δεν θα είναι διαθέσιμος μέχρι το Grand Prix της Jerez τον Μάιο.
“Ο κινητήρας μας έδωσε πολλές πληροφορίες έτσι ώστε να μπορούμε να αναπτύξουμε έναν διαφορετικό, αλλά δεν είναι αυτός που θα χρησιμοποιήσουμε στους αγώνες”, δήλωσε ο Espargaro.
“Είχαμε πολλές προσδοκίες για αυτόν. Απέδωσε πολύ καλά από τη μία πλευρά, αλλά από την άλλη υπολείπονταν σε κάποια άλλα κομμάτια. Τέλος πάντων, στη θετική πλευρά, μας έδωσε κάποια κατεύθυνση, κάποιες πληροφορίες που θα χρησιμοποιήσουμε στην κατασκευή ενός νέου.”
“Ωστόσο, αυτό θα πάρει κάποιο χρόνο και δεν θα είναι διαθέσιμος στους πρώτους τρεις αγώνες της σεζόν [Κατάρ, Αργεντινή και Ώστιν].”
Η αλληλεπίδραση κινητήρα – λογισμικού είναι “χάλια”
Ο πρώην αναβάτης της Tech 3 Yamaha παραδέχθηκε επίσης ότι η KTM έχει παλέψει για να κάνει τον νέο της κινητήρα να αλληλεπιδρά με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου – λογισμικού που οι αντίπαλοι τους είχαν ένα χρόνο εμπειρίας που εργάζονταν πάνω σε αυτό το κομμάτι.
“Το πρόβλημά μας είναι ότι δεν βλέπουμε ξεκάθαρα το πώς μεταφέρεται η δύναμη μετά το άνοιγμα του γκαζιού”, εξήγησε ο Espargaro.
“Υπάρχουν πολλοί τρόποι για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, πολλές διαφορετικές γραμμές σε μια καμπύλη ισχύος. Στη συνέχεια, αυτά τα δεδομένα διασταυρώνονται με την πρόσφυση και τον έλεγχο του anti-wheelie.”
“Μερικές φορές είναι ένα χάος για μένα, όπως είναι και για τους μηχανικούς μας. Χρειαζόμαστε λίγο χρόνο, καθώς δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό που θέλουμε από τη μια μέρα στην άλλη.”
Και πρόσθεσε: “Αυτή είναι η κατηγορία του MotoGP και δεν μπορείς να αγωνιστείς μόνο μια καλή αισθητικά μηχανή διότι θα πρέπει επίσης να έχεις χτίσει και μια καλή ταχύτητα. Είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά.”
“Πόσο καιρό θα πάρει; Δεν ξέρω, αλλά κάποιοι άλλοι κατασκευαστές είχαν παρόμοια προβλήματα ένα-δύο χρόνια πριν και τώρα παίρνουν μεγάλα αποτελέσματα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!