Η Honda σχεδιάζει μια επανεμφάνιση με την RA300 πριν από το Grand Prix της Ιταλίας, για να σηματοδοτήσει την 50ή επέτειο από το ντεμπούτο και την νίκη της στη Monza.
Η RA300 εισήχθη προς στο τέλος της σεζόν του 1967 και διατήρησε τον ίδιο κινητήρα V12 με την RA273, αλλά το σασί σχεδιάστηκε από τον Eric Broadley της Lola.
Με βάση ένα προηγούμενο μονοθέσιο της Lola στο Indianapolis 500, το T90, ονομάστηκε εσωτερικά ως T130, με τη συνεργασία να οδηγεί στο ψευδώνυμο «Hondola» στα μέσα ενημέρωσης.
Ο John Surtees οδήγησε το μονοθέσιο στην Ιταλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Μεξικό, σημειώνοντας μια διάσημη νίκη στο ντεμπούτο του, ξεπερνώντας τον Jim Clark (έμεινε από τα καύσιμα) και τον Jack Brabham (έτρεξε ευρέως) στον τελευταίο γύρο.
Σημείωσε το μοναδικό γύρο στην πρωτοπορεία που οδήγησε ποτέ η RA300, ενώ παραμένει το μοναδικό μονοθέσιο της Formula 1 που πήρε τη νίκη στο πρώτο του Grand Prix.
Ο Surtees έκανε μια ακόμη έξοδο με το μονοθέσιο στην αρχή της σεζόν του 1968, πριν η Honda τρέξει τις RA301 και RA302 με τους Jo Schlesser και David Hobbs αντίστοιχα.
Keep your ears peeled for something exciting planned for @Autodromo_Monza. More details in our #ItalianGP build-up. Watch this space ??? pic.twitter.com/qtosFFfaSm
— Honda Racing F1 (@HondaRacingF1) 29 Αυγούστου 2017
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!