Οι ελπίδες της Red Bull να συνεχίσει τις πρόσφατες εμφανίσεις της όταν θα ξεκινήσει η ίδια να τρέχει δικό της πρόγραμμα κινητήρων από το 2022 πλέον αναπτερώνονται, με τη Honda να δεσμεύεται πως θα συνεισφέρει στην εξελικτική διαδικασία.
Η ομάδα του Milton Keynes έχει ένα πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα μέσα στο 2021, με τον Max Verstappen να έχει πάρει την pole position στο Bahrain και τη νίκη στο Grand Prix της Emilia Romagna.
Η επιτυχία αυτή έχει βοηθηθεί από τη μεγάλη πρόοδο που έχει κάνει φέτος η Honda, η οποία ωστόσο έχει δηλώσει πως θα αποσυρθεί από τη Formula 1 στο τέλος της φετινής σεζόν.
Η ανάληψη του project της Honda από την ίδια τη Red Bull από το 2022, που υποβοηθείται και από το πάγωμα των κινητήρων, καθιστά σημαντικό το να μην βρεθούν οι Κόκκινοι Ταύροι πίσω σε σχέση με τους αντίπαλους κατασκευαστές μονάδων ισχύος μέσα στον ερχόμενο χειμώνα, καθώς όλοι θα κάνουν πολλές προσπάθειες ώστε να επιτευχθούν οι τελικές βελτιώσεις στην τωρινή γενιά κινητήρων.
Παρά την αναχώρηση της Honda από τη F1 όμως, ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε πως η ιαπωνική φίρμα κάνει ό,τι μπορεί ώστε να βοηθήσει την ομάδα του να προετοιμαστεί για τα νέα καύσιμα που έρχονται από του χρόνου.
Συγκεκριμένα, από το 2022, ως μέρος της προσπάθειας του αθλήματος για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, οι κινητήρες θα πρέπει να τρέχουν με καύσιμο που είναι γνωστό ως E10, δηλαδή το καύσιμο περιλαμβάνει σε ποσοστό 10% βιώσιμη αιθανόλη.
Η αλλαγή στο καύσιμο θα απαιτήσει μια προσαρμογή των κινητήρων σε αυτό ώστε να μεγιστοποιηθεί η απόδοση. Στο κομμάτι αυτό, η Honda εργάζεται ώστε να προετοιμάσει τη Red Bull όσο περισσότερο γίνεται.
Μιλώντας στο Motorsport.com σχετικά με το τί κάνει η Honda για να βοηθήσει τη Red Bull για το 2022, ο Horner δήλωσε: “Η μεγαλύτερη πρόκληση για όλους τους κατασκευαστές είναι η εισαγωγή του νέου καυσίμου”.
“Έτσι, η Honda θα προσπαθήσει, όταν έχει τους διαθέσιμους πόρους, να διασφαλίσει πως καθώς προχωράμε προς το πάγωμα των κινητήρων, θα είμαστε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση που γίνεται”.
“Η δουλειά πάνω σε αυτό είναι συνεχής όσο η Honda λειτουργεί το project στη Sakura (το κέντρο R&D της ιαπωνικής εταιρείας), πριν μας δοθεί ό,τι έχουν”.
Ενώ η απόφαση της Red Bull να τρέχει το δικό της τμήμα μονάδων ισχύος προκλήθηκε από την απόφαση της Honda για τερματισμό του project της F1, η εταιρεία έχει κλιμακώσει την κατάσταση σε ένα πολύ μεγαλύτερο project καθώς εξελίσσεται.
Οι προθέσεις της Red Bull είναι ξεκάθαρες ως προς το ότι θέλει να φτιάχνει μόνη της αποκλειστικά τη μονάδα ισχύος των νέων κανονισμών του 2025. Πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε και τη συμφωνία με τον Ben Hodgkinson, πρώην στέλεχος στο Brixworth, ο οποίος θα αναλάβει τον ρόλο του τεχνικού διευθυντή.
Πρόσφατα ξεκίνησαν και οι εργασίες για την ανέγερση ενός σύγχρονου εργοστασίου για το τμήμα κινητήρων στο Milton Keynes. Ο Horner τόνισε πως έχει πολλές ελπίδες ότι το τμήμα αυτό μπορεί να φέρει στην ομάδα επιτυχίες.
“Προφανώς, με το πάγωμα των κινητήρων ήταν σημαντικό ως ένα σωσίβιο για μια ενδιάμεση απ’ ότι φαίνεται περίοδο”, δήλωσε. “Αλλά για τον νέο κινητήρα, όταν αυτός έρθει, πιθανότατα το 2025, προφανώς και χτίζουμε μια δομή”.
“Πρόκειται να αποκτήσουμε μερικούς εξαιρετικούς ανθρώπους και ταλέντο από την Honda, αλλά είμαστε απολύτως προσηλωμένοι στο να φέρουμε τα σωστά άτομα στις σωστές θέσεις με αποδοτικό τρόπο που θα τους ενσωματώνει εντελώς με το τμήμα σασί”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!