Η Mercedes θεωρεί πως η Honda, στην τελευταία της σεζόν στη F1, το 2021, θα κάνει μεγάλη προσπάθεια στο να κατασκευάσει έναν δυνατό κινητήρα για τη Red Bull.
Την ώρα που η Mercedes για άλλη μια σεζόν (2020) έχει κυριαρχήσει ολοκληρωτικά, εξασφαλίζοντας τον 7ο (σερί) τίτλο της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, θεωρείται από τώρα το φαβορί για να επαναλάβει κάτι τέτοιο και το 2021 εξαιτίας του παγώματος των κανονισμών με τα μονοθέσια να είναι σχεδόν ίδια με τα φετινά.
Ωστόσο, ο ολοένα και βελτιούμενος ρυθμός της Red Bull, που έχει να επιδείξει στους τελευταίους αγώνες μέσω του Max Verstappen, ο οποίος είναι πλέον σε θέση να ανταγωνίζεται ευθέως τις Mercedes για νίκες, έχει δείξει πως η ομάδα του Milton-Keynes έχει αρχίσει να βγάζει απόδοση από το σασί της.
Επίσης, με κάποιες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που επιτρέπονται για το 2021 και τη Honda να φέρνει έναν εντελώς νέο κινητήρα, ο Wolff γνωρίζει πως η Red Bull θα είναι ακόμα δυνατότερη, έτσι η τωρινή κυριαρχία της Mercedes δεν μπορεί να είναι εγγυημένη και για το επόμενο πρωτάθλημα.
Ερωτώμενος εάν τον απασχολεί η βελτίωση της Red Bull, ο Wolff απάντησε: “Πάντα ανησυχούμε, επειδή μπορείτε να πείτε πως αυτή η σεζόν ήταν πιθανότατα η δυνατότερή μας και με τη μεγαλύτερη διαφορά από τους υπόλοιπους, αλλά σπανίως υπήρχαν άλλα μονοθέσια πέρα από τρία μπροστά”.
“Ο Max επίσης κάνει φανταστική δουλειά. Πιθανότατα οδηγεί καλύτερα από τις δυνατότητες του μονοθεσίου. Είναι σαν να παθαίνουμε ένα deja vu κάθε Σαββατοκύριακο όπου έχουμε αυτούς τους τρεις μπροστά (Hamilton, Bottas, Verstappen) και βρίσκεται τόσο κοντά με τις Mercedes”.
“Έτσι, του χρόνου, η Honda θα δώσει μεγάλη ώθηση πιστεύω στην τελευταία της σεζόν και όλοι στη Red Bull θα έχουν μεγάλο κίνητρο. Και πόσο μάλλον ο Max”.
Η Honda ανακοίνωσε πρόσφατα πως εγκαταλείπει τη F1 στο τέλος του 2021, λόγω της ανάγκης της να κατανείμει τους πόρους της στη μετάβαση της βιομηχανίας αυτοκινήτων από τα ορυκτά καύσιμα στα ηλεκτρικά και των κυψελών υδρογόνου οχήματα μακροπρόθεσμα.
Η απόφαση αυτή άσκησε πίεση στην ιαπωνική εταιρεία ώστε να επισπεύσει για του χρόνου μια συνολική αναθεώρηση του κινητήρα της που αρχικά σχεδιαζόταν να έρθει το 2022, σε μια προσπάθεια να λήξει όσο πιο ένδοξα γίνεται τη θητεία της στη F1.
Η Red Bull αυτή τη στιγμή ακόμα ψάχνει για συνεργάτη κινητήρων για το 2022 και έπειτα, με την προτιμητέα επιλογή της να είναι να αναλάβει η ίδια το project της Honda και να τρέχει και να εξελίσσει η ίδια τους κινητήρες.
Ένα τέτοιο σχέδιο θα μπορούσε να υλοποιηθεί μόνο εάν η F1 συμφωνούσε σε ένα πάγωμα των κινητήρων για να αποτρέψει τις κοστοβόρες αναβαθμίσεις, αλλά μια τέτοια αλλαγή στους κανόνες δεν βρίσκει θετικούς τις Ferrari και Renault.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!