Η Honda θα δοκιμάσει κάποιες νέες ιδέες στις δοκιμές του Μπαχρέιν αυτή την εβδομάδα, καθώς συνεχίζει τις προσπάθειες της για να ανέβει μετά από ένα απογοητευτικό ξεκίνημα στη νέα σεζόν.
Ο Ιαπωνικός κατασκευαστής γνωρίζει πολύ καλά ότι χρειάζεται περισσότερη δύναμη στη μονάδα ισχύος του 2017 πριν εισάγει την προγραμματισμένη αναβαθμισμένη προδιαγραφή της μονάδας ισχύος που θα έρθει στους επόμενους αγώνες. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, ο επικεφαλής της Honda στην F1, Yusuke Hasegawa λέει ότι κάποιες ιδέες ανάπτυξης θα δοκιμαστούν από τον Oliver Turvey της McLaren και τον Stoffel Vandoorne αυτή την εβδομάδα για να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατανόησης του τι πρέπει να γίνει.
“Μερικές από τις ιδέες (θα δοκιμαστούν)”, είπε ο Hasegawa σε ξένα μέσα σχετικά με τα σχέδια για το Μπαχρέιν. “Αλλά δεν θα είναι ένας εντελώς νέος κινητήρας.”
Η Honda είχε αρχικά προγραμματίσει την εισαγωγή της αναβαθμισμένης μονάδας ισχύος περίπου για το Μονακό ή τον Καναδά, αλλά υπάρχουν προτάσεις για ένα ενδιάμεσο βήμα που θα μπορούσε να ασκηθεί στο Ισπανικό GP επίσης.
“Δεν έχουμε αποφασίσει κάτι για να το αποκαλύψουμε”, είπε. “Έχω τον στόχο μου, αλλά επειδή δεν είναι έτοιμος δεν το λέω. Δεν θέλω να δώσω στους οπαδούς πάρα πολλές προσδοκίες, γι’αυτό θα περιμένω.”
Αλλά έχει καταστήσει σαφές ότι η Honda δεν είναι συντηρητική με τις φιλοδοξίες της στο να προχωρήσει όσο πιο γρήγορα μπορεί, μετά από τις απογοητεύσεις των τελευταίων αγώνων.
“Σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούμε να περιμένουμε”, είπε. “Πρέπει πραγματικά να πάρουμε κάποια βελτίωση.”
Τα δράματα της MGU-H στο Μπαχρέιν
Εργαζόμενοι πάνω απ’όλα για την βελτίωση της δύναμης, η Honda έχει επίσης να αντιμετωπίσει τα προβλήματα της MGU-Η που έπληξαν τους οδηγούς της το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Η ανάλυση των σπασμένων μονάδων που υπέστη τόσο ο Vandoorne όσο και ο Alonso βρίσκεται σε εξέλιξη, με τη Honda να ψάχνει απαντήσεις ως προς το γιατί αντιμετώπισε τέσσερα προβλήματα αξιοπιστίας στο Sakhir. Ο Hasegawa ελπίζει ότι οι λύσεις για να αποφευχθεί η επανάληψη αυτών στο μέλλον θα είναι έτοιμες το συντομότερο αυτή την εβδομάδα.
“Χρειαζόμαστε επίσης λίγες ημέρες για να μάθουμε τι συνέβη”, δήλωσε ο Hasegawa. “Αλλά θα πρέπει πραγματικά να κάνουμε κάτι στις δοκιμές, ακόμη και αν γίνει την τελευταία ημέρα.”
Εξηγώντας τι συνέβη με τον Vandoorne πριν από την έναρξη, ο Hasegawa, δήλωσε: “Δεν γνωρίζουμε την αιτία, αλλά μειώθηκε η πίεση του νερού. Είναι στην περιοχή της MGU-Η. Μοιάζει να είναι το ίδιο θέμα, αλλά λίγο διαφορετικό. Δεν είχαμε χρόνο για να το αναλύσουμε σωστά.”
Ο Hasegawa πρόσθεσε ότι η Honda έμεινε έκπληκτη με τον τρόπο που υπέστει αυτές τις αστοχίες στο Μπαχρέιν, μετά από σχετικά λίγα προβλήματα στα πρώτο δύο Grand Prix.
“Ναι, προφανώς είμαι απογοητευμένος”, είπε. “Στην αρχή νομίζαμε ότι αυτός ήταν ο τρίτος αγώνας και τα κομμάτια του μονοθεσίου δεν ήταν καταπονημένα. Η MGU-Η του Stoffel ήταν καινούργια εδώ, γι ‘αυτό η αστοχία δεν προκλήθηκε λόγω των διανυθέντων χιλιομέτρων. Έτσι, είμαστε πρόθυμοι να το μάθουμε. Δεν ξέρουμε, είμαστε πολύ έκπληκτοι από αυτές τις αποτυχίες.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!