Οι οδηγοί της Toro Rosso, Pierre Gasly και Brendon Hartley, θα χρησιμοποιήσουν αναβαθμισμένο turbocharger και κομμάτια του MGU-H της Honda για την πίστα του Bahrain μετά την αστοχία του κινητήρα του Gasly στον εναρκτήριο αγώνα της F1.
Η συνεργασία της Toro Rosso με την Honda ξεκίνησε καλά, με δυνατές από άποψη αξιοπιστίας δοκιμές, αλλά η ανταγωνιστικότητά της στον πρώτο αγώνα του Αυστραλιανού GP υπονομεύτηκε από πρόβλημα νωρίς στον κινητήρα που κατέληξε σε απόσυρση. Ο Toyoharu Tanabe, τεχνικός διευθυντής στο project της Honda για την F1, εξήγησε πως η μηχανή εσωτερικής καύσης (ICE) στο μονοθέσιο του Gasly, αντιμετώπισε βλάβη λόγω ενός προβλήματος στο turbo και στο MGU-H.
Η Honda έχει τροποποιήσει τα turbo και MGU-H πριν από τον αγώνα του σαββατοκύριακου στο Bahrain, ώστε να αποφευχθεί επανάληψη του προβλήματος και θα εφαρμοσθούν νέα εξαρτήματα στο μονοθέσιο του Gasly, καθώς και του Hartley σαν προφύλαξη. Βέβαια ο Gasly θα αλλάξει και ICE μετά από τη βλάβη που προέκυψε στην Αυστραλία.
Αυτή τη σεζόν οι οδηγοί δικαιούνται μόνο 3 εξαρτήματα για τα ICE, MGU-H και turbo, αντιμετωπίζοντας ποινή θέσεων σε ενδεχόμενη τέταρτη αλλαγή. Αυτό σημαίνει πως εάν η Honda δεν καταφέρει να “σώσει” τα προηγούμενα εξαρτήματα, ο Gasly θα έχει μόνο μία ελεύθερη αλλαγή για τα υπόλοιπα 20 GP σχετικά με τα ICE, MGU-H και turbo.
Ο Hartley βρίσκεται στην ίδια μοίρα όσον αφορά τα MGU-H και turbo, έχοντας όμως διατηρήσει την ICE από την Αυστραλία.
“Το να αντικαθιστούμε εξαρτήματα από τον 2ο αγώνα είναι σίγουρα δύσκολη απόφαση και όχι το ιδανικό σενάριο, δεδομένου των 3 επιτρεπόμενων αλλαγών στη μονάδα ισχύος και εξαρτημάτων,” δήλωσε ο Tannaby.
“Ωστόσο πιστεύουμε ότι αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση και θα συνεχίσουμε την εξέλιξη μας, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα προκύψει ξανά το ίδιο ζήτημα. Αν και το Shakir είναι μία δύσκολη πίστα για τη μονάδα ισχύος, ελπίζουμε να ξεπεράσουμε τη δύσκολη αυτή στιγμή, επικεντρωμένοι σε αυτόν τον αγώνα και αυτά που ακολουθούν.”
Κανένας από τους οδηγούς δεν έχει κάνει αλλαγή σε κομμάτια κινητήρα όπως αποθήκη ενέργειας ή MGU-K, οπότε μπορούνε να τα αλλάξουν αυτά χωρίς να τιμωρηθούν με ποινή θέσεων.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!