Η Honda έθεσε τον αρχικό της στόχο για τη νέα εταιρική σχέση της με την Red Bull το 2019, το να εξασφαλιστεί ότι η ομάδα δεν θα πέσει “κάτω από το σημερινό επίπεδό της”.
Αν και η Red Bull με τη Renault δεν έχουν αναπαράγει την επιτυχία τους από τα πρωταθλήματα από τότε που ξεκίνησε η εποχή των turbo-hybrid V6 το 2014, κέρδισαν τουλάχιστον 10 αγώνες από τότε.
Επτά από αυτές τις νίκες έχουν έρθει από τότε που η Honda επανήλθε στα grand prix στις αρχές του 2015, που συγκρίνεται με το καλύτερο αποτέλεσμα της τέταρτης θέσης για την Honda – με τον Toro Rosso στο Μπαχρέιν νωρίτερα αυτό το έτος.
Το αφεντικό της Honda, Masashi Yamamoto δήλωσε: “Η Red Bull είναι μία από τις κορυφαίες ομάδες. Έχει κερδίσει πολλά πρωταθλήματα και φέτος έχει ήδη κερδίσει μερικούς αγώνες [δύο από τα πρώτα επτά GP].
“Είναι επίσης προφανές ότι έχουν ένα πολύ καλό σασί και αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε καλύτερες πιθανότητες να κερδίσουμε αγώνες. Αυτό δίνει περαιτέρω κίνητρα σε όλα τα μέλη της Honda, αλλά ταυτόχρονα είναι μια τεράστια πίεση και ευθύνη για εμάς.
“Ωστόσο, είναι η φύση της Honda να επιδιώκει πάντα έναν πολύ υψηλό στόχο και νομίζω ότι αυτό είναι που κάνει τη Honda, Honda.
“Ως αφετηρία, δεν θέλουμε να βλέπουμε την απόδοση της Red Bull Racing κάτω από το τρέχον επίπεδο. Αλλά στόχος μας είναι να προχωρήσουμε περισσότερο και τα πάμε καλύτερα από ό, τι κάνουν αυτή τη στιγμή.”
Ο Yamamoto χαρακτήρισε την κατάσταση της συμφωνίας μεταξύ της Red Bull και της Honda ως “πολύ δίκαιη και για τα δύο μέρη”.
Πρόσθεσε: “Θα πρέπει να ανταποκριθούμε στις υψηλές προσδοκίες τους, αλλά μπορούμε να δούμε τον σεβασμό τους για εμάς.
«Θα θέσουμε όλα όσα έχουμε ως πόρους στην εξέλιξη για την επόμενη σεζόν».
Η Honda θα έχει περισσότερο χρόνο για να προετοιμαστεί για την συνεργασία της με τη Red Bull απ ‘ό, τι έκανε με την μικρή της ομάδα, την Toro Rosso, αφού ολοκλήρωσε τη συμφωνία αυτή για το 2018 ως μέρος ενός περίπλοκου deal το Σεπτέμβριο του 2017.
“Νομίζω ότι όλες οι άλλες ομάδες έχουν ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη για το 2019, οπότε και θα πρέπει να αρχίσουμε να εργαζόμαστε για την αντιστοίχιση του πλαισίου και της μονάδας ισχύος με την ομάδα”, δήλωσε ο Yamamoto.
“Αν και έχουμε περισσότερο χρόνο σε σύγκριση με την κατάσταση της Toro Rosso το περασμένο έτος, εξακολουθεί να είναι σχετικά μικρότερο χρονικό διάστημα από ό, τι όλοι οι άλλοι.
“Συνεπώς, πρέπει να διασφαλίσουμε καλή επικοινωνία για να έχουμε ομαλή ανάπτυξη μαζί”.
Δεδομένου ότι ο δεύτερος πελάτης ήταν ένας από τους κύριους στόχους της Honda, βελτιώνει εδώ και πολύ καιρό την υποδομή της για να χειριστεί το επιπλέον φόρτο εργασίας.
“Ωστόσο, έχουμε ακόμα περισσότερο περιθώριο βελτίωσης όσον αφορά την οργάνωση και το προσωπικό και θα εργαστούμε πολύ σύντομα με τις δύο ομάδες”, πρόσθεσε ο Yamamoto.
“Είναι σαφές ότι είναι πλεονέκτημα να έχουμε εργοστάσια κοντά το ένα στο άλλο [η Red Bull και η βάση της Honda στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι και τα δύο στο Milton Keynes].
“Αν και υπάρχουν σήμερα πολλές τεχνολογίες όπως η τηλεδιάσκεψη και τις αξιοποιούμε πλήρως, πιστεύω ότι η επικοινωνία πρόσωπο με πρόσωπο εξακολουθεί να είναι πολύ σημαντική, καθώς μπορεί να κάνει πολύ μεγάλη διαφορά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!