Η Honda αποκάλυψε περαιτέρω λεπτομέρειες για τα προβλήματα μεταξύ του τι βλέπει στο δυναμόμετρο και τι εμφανίζεται στον αγώνα με αποτέλεσμα να έχει τα τρομερά αυτά προβλήματα τόσο στην αξιοπιστία όσο και στην απόδοση.
Είναι γνωστό πως τις τελευταίες τρεις σεζόν ο Ιάπωνας κατασκευαστής περνάει δύσκολες ώρες με έναν κινητήρα που δεν έχει ούτε απόδοση μα ούτε και αξιοπιστία. Και παρόλο που έχει γίνει κάποια πρόοδος με 2 βαθμούς να έρχονται στο Azerbaijan, τα προβλήματα είναι πολύ μακριά από το τέλος.
Στην αρχή υπήρξαν θέματα με τον κάρτερ λαδιού, μετά με κραδασμούς που λόγο αυτών έσπαγε το κιβώτιο. Ο Yusuke Hasegawa δήλωσε πως οι τρομερές ταχύτητες που φτάνουν τα μονοθέσια της σεζόν έπιασαν την Honda εξ απήνης.
«Πολλά πράγματα δεν μπορούν να δοκιμαστούν στο δυναμόμετρο, είναι φυσιολογικό πως χρειαζόμαστε να δοκιμάσουμε κάποια πράγματα στο αμάξι,» ανέφερε.
«Το κάρτερ λαδιού είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, έχουμε ένα στο δυναμόμετρο αλλά δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε τις ίδιες δυνάμεις και συνθήκες με αυτές στο αυτοκίνητο.»
«Προφανώς, πρέπει να σκεφτούμε τον σχεδιασμό στην θεωρία, αλλά κάποιες φορές δεν είναι η ίδια κατάσταση, οπότε για αυτό είχαμε μερικά προβλήματα στο κάρτερ του λαδιού στην αρχή. To δεύτερο πρόβλημα ήταν οι δονήσεις. Στο δυναμόμετρο, το μοντέλο μονοθεσίου που έχουμε έχει μεγαλύτερη ακαμψία και είναι βαρύτερο, οπότε δεν δημιουργεί τις ίδιες συγχρονισμένες δονήσεις.»
«Αλλά στο πραγματικό μονοθέσιο, μαζί με το κιβώτιο και τα ελαστικά, υπάρχει πολύ μικρότερο επίπεδο αδράνειας. Η χαμηλή αδράνεια δεν δημιουργεί πάντα κραδασμούς, αλλά είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ δυναμόμετρου και πραγματικότητας και για αυτό υποφέραμε από τρομερούς κραδασμούς.»
«Φυσικά, περιμέναμε ένα επίπεδο κραδασμούς, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.»
Και ενώ η αξιοπιστία έχει βελτιωθεί, η δύναμη δεν υπάρχει ακόμα. Η Honda δήλωσε πως θα μείνει με τον ίδιο σχεδιασμό του κινητήρα και τον επόμενο χρόνο οπότε σημαίνει πως θα πιέσει την εξέλιξη μέχρι και το τέλος του χρόνου, με τον Spec 4.
«Δεν σταματάμε την βελτίωση, πρέπει να συνεχίσουμε να αναβαθμιζόμαστε. Φυσικά η απόδοση έχει σημασία, αλλά τα αποτελέσματα είναι πιο σημαντικά, όπως και το να μαθαίνεις για το μέλλον.»
«Συγκριτικά με πέρσι, χρειάστηκε να αλλάξουμε ριζικά τον σχεδιασμό του κινητήρα, αλλά του χρόνου θα μείνουμε με τον ίδιο.»
Τέλος, δήλωσε πως ταυτόχρονα με την εξέλιξη του φετινού δεύτερη ομάδα δουλεύει πάνω στον κινητήρα του 2018.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!