Η βελτιωμένη αξιοπιστία της Honda στη Formula 1 έχει επιτρέψει στον ιαπωνικό κολοσσό να επενδύσει παραπάνω χρόνο στην εύρεση απόδοσης, χωρίς να τους περισπά πλέον την προσοχή η ανάγκη να βρίσκουν λύσεις σε προβλήματα.
Η πρώτη χρονιά της Honda, παρέα με τη Red Bull, περιλάμβανε 3 νίκες, 2 pole position και μια ολόκληρη σεζόν χωρίς εγκατάλειψη από μηχανικό πρόβλημα.
Αν και η Honda ακόμα χρειάζεται να αποδείξει πως μπορεί να ανταγωνιστεί σε βάθος έτους χωρίς ποινές, καθώς η Red Bull χρησιμοποίησε παραπάνω κινητήρες φέτος για να διευκολύνει τον συνεργάτη της να φέρει περισσότερες αναβαθμίσεις για να συμβαδίσει με τις Ferrari και Mercedes, τα κέρδη της σε αξιοπιστία και επιδόσεις έκανε το 2019 πολύ πιο ανταγωνιστικό απ’΄ότι ανέμεναν.
Η συνεργασία της Honda με τη Red Bull ξεκίνησε πέρυσι, με τον Ιάπωνα κατασκευαστή να προμηθεύει τη θυγατρική ομάδα, Toro Rosso. Ωστόσο, ένας ολόκληρος χρόνος συνεργασίας με τη μεγάλη ομάδα υπογράμμισε τα επιπλέον οφέλη της βελτιωμένης αξιοπιστίας και έδωσε περισσότερο φως στο που πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη βάση για το μέλλον.
“Νομίζω πως μάθαμε τί αποτελεί προτεραιότητα για τις κατατακτήριες ή πώς να κερδίσουμε έναν αγώνα”, σχολίασε ο τεχνικός διευθυντής της Honda F1, Toyoharu Tanabe.
“Ζητώ από το εργοστάσιο στη Sakura να επικεντρωθεί σε συγκεκριμένα σημεία για βελτίωση. Έχουμε μάθει πολλά”.
“Από την άλλη, η αξιοπιστία δεν ήταν τέλεια μέσα στη χρονιά, όμως γίνεται πολύ καλύτερη από πέρυσι. Αυτό σημαίνει πως μπορούμε να αναπτύξουμε θετικά στοιχεία και όχι αντίμετρα”.
“Προηγουμένως, περνούσαμε πολύ χρόνο σε κάτι που ονομαζόταν ‘δοκιμή εκκαθάρισης’. Τώρα μπορούμε να ξοδέψουμε περισσότερο χρόνο για βελτίωση της απόδοσής μας. Μετά, μπορούμε να σκεφτούμε πιο λεπτομερώς σε κάθε τομέα”.
Οι στόχοι της Honda αναφορικά με την απόδοση θέτονται σε συνεργασία των ομάδων που βρίσκονται στην πίστα με αυτή της έρευνας και ανάπτυξης, συν τις συμβουλές από τους επικεφαλείς της Red Bull και τους οδηγούς.
Θα κρατήσουν πολύ παρόμοια φιλοσοφία κινητήρα για το 2020, λόγω της σταθερότητας των τεχνικών κανονισμών. Η θέση της Red Bull ως ομάδα-νικητής σήμαινε πως η Honda είχε καλές πιθανότητες να γευτεί εκ νέου την επιτυχία, έπειτα από την επιστροφή της στη F1. Ο Tanabe δήλωσε κατενθουσιασμένος που η Honda ήταν σε θέση να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα, κατακτώντας την πρώτη της νίκη από το 2006.
“Μπορούσαμε να δείξουμε την πρόοδό μας, καλή θετική πρόοδο φέτος, όχι μόνο με τη Red Bull αλλά και με την Toro Rosso”, σχολίασε ο Tanabe.
“Ήταν πολύ καλό για όλους όσους δουλεύουν στο project και τους ανθρώπους της Honda. Έτσι, θέλω να κρατήσουμε αυτό το momentum και για του χρόνου. Πρέπει να πιέσουμε περισσότερο για να πετύχουμε τον στόχο μας, που είναι να παλέψουμε για το πρωτάθλημα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!