Η Honda είναι ανοιχτή στο να βοηθήσει τη Red Bull και μετά το 2021 στο να αναπτύξει τον δικό της κινητήρα, ο οποίος θα βασίζεται σε αυτόν της Honda.
Η Honda ανακοίνωσε την περασμένη Παρασκευή πως θα αποχωρούσε από τη Formula 1 μετά το τέλος του 2021, με την ιαπωνική ομάδα να προμηθεύει δύο ομάδες αυτή τη στιγμή, τις Red Bull και AlphaTauri.
Η Honda δήλωσε πως μέρος των λόγων που την ώθησαν εκτός αθλήματος είναι και ο στόχος της για “ουδετερότητα σε εκπομπές άνθρακα μέχρι το 2050”.
“Η Honda θα συνεργαστεί με τη Red Bull Racing και τη Scuderia AlphaTauri ώστε να συνεχίσει να ανταγωνίζεται με τις μέγιστες προσπάθειες και να παλεύει για νίκες μέχρι και το τέλος της σεζόν του 2021”, ανέφερε η δήλωση από τους Ιάπωνες.
Ωστόσο, η Honda παραμένει ανοιχτή στο να βοηθήσει τις Red Bull και AlphaTauri και μετά το 2021.
Σύμφωνα με το The-Race, “μια εναλλακτική, η οποία πιθανώς να απαιτούσε ισχυρή δέσμευση από τη Red Bull καθώς και συμφωνία από όλες τις πλευρές, είναι η Red Bull να κατοχυρώσει την πνευματική ιδιοκτησία της Honda και να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα συνέχισης για τους κινητήρες της, εν δυνάμει με πρόσθετη τεχνική υποστήριξη από έναν άλλο συνεργάτη”.
Το δημοσίευμα προσθέτει πως η Red Bull ακόμα σκέφτεται όλες τις εναλλακτικές της και δεν έχει προχωρήσει σε ένα ‘τέτοιο αίτημα’ στη Honda μέχρι στιγμής.
Ο διαχειριστικός διευθυντής της Honda F1, Masashi Yamamoto, δήλωσε: “Η Honda είναι χαρούμενη να συζητήσει μαζί τους εάν μας χρειάζονται με οποιονδήποτε τρόπο, όχι μόνο για τις μονάδες ισχύος αλλά και για άλλα πράγματα επίσης”.
“Είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε και να υποστηρίξουμε τις AlphaTauri και Red Bull στο πρόγραμμά τους μετά το 2021 με κάθε τρόπο”.
“Ως Honda πήραμε τόσα πολλά από τις ομάδες, έτσι θέλουμε να τα ανταποδώσουμε με έναν ωραίο τρόπο για το μέλλον. Εάν μας γίνει ένα τέτοιο αίτημα (από τη Red Bull) τότε είμαι έτοιμος να μιλήσω με την Ιαπωνία”.
“Προσωπικά θέλω να υποστηρίξω (τις Red Bull και AlphaTauri) όσο πιο πολύ γίνεται”.
Προς το παρόν, μόνο τρεις κατασκευαστές κινητήρων έχουν δεσμευτεί στη Formula 1 και για μετά το 2022, η Mercedes, η Ferrari και η Renault.
Η σχέσεις της Red Bull με τη Renault, αν και απέφεραν ως συνεργασία τέσσερα double στους τίτλους μεταξύ 2010 και 2013, τερματίστηκαν με κακό τρόπο. Βέβαια, η επιστροφή στους γαλλικούς κινητήρες δείχνει να είναι προς το παρόν η καλύτερη εναλλακτική των κόκκινων ταύρων.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!