Η Honda αλλάζει τη στρατηγική ανάπτυξης του κινητήρα της για το υπόλοιπο της σεζόν, και στοχεύει τώρα σε μία μεγάλη αναβάθμιση για τη McLaren παρά σε μικρότερες βελτιώσεις.
Οι δρόμοι της McLaren και της Honda χωρίζουν μετά από τρία χρόνια συνεργασίας στο τέλος αυτής της σεζόν, με τον ιαπωνικό κατασκευαστή να προμηθεύει μονάδες ισχύος στην Toro Rosso, με τη McLaren να μεταβαίνει στη Renault.
Σε μια προσπάθεια να κάνει τη συνεργασία της με τη McLaren λειτουργική, η Honda είχε τρέξει ένα επιθετικό αναπτυξιακό πλάνο, φέρνοντας αναβαθμίσεις σε Spa και Monza.
Εντούτοις, προτιμούν να αποφευχθεί η επιβολή πολλαπλών ποινών θέσεων στον Fernando Alonso και στον Stoffel Vandoorne στους προσεχείς αγώνες, ακόμα και αν υπάρξουν μικρά κέρδη, για χάρη μιας μεγάλης αναβάθμισης.
«Ένα από τα σημεία είναι ότι θέλουμε να ελαχιστοποιήσουμε τις αναβαθμίσεις του κινητήρα για το υπόλοιπο της σεζόν, επειδή θα θέλαμε να πάρουμε τα μέγιστα αποτελέσματα εντός της χρονιάς», δήλωσε ο Yusuke Hasegawa, επικεφαλής της F1 Honda.
«Προηγουμένως, δίναμε προτεραιότητα στη βελτίωση της απόδοσης, διότι οποιαδήποτε βελτίωση θα συνεχίζόταν για το επόμενο έτος, οπότε δεν διστάζαμε να φέρνουμε αναβαθμίσεις.
«Αλλά τώρα που δεν θα συνεργαζόμαστε μαζί με τον Stoffel και τον Fernando το 2018, θέλουμε να επικεντρωθούμε στα αποτελέσματα της McLaren για το 2017.
«Προτιμώ να πάρουμε περισσότερους βαθμούς φέτος, θα ήθελα να συνεισφέρω σε αυτήν την ομάδα, πάνω απ’ όλα.
«Αλλά, φυσικά, αν μπορέσουμε να φέρουμε κάποια τεράστια αναβάθμιση, τότε δεν χρειάζεται να περιμένουμε και δεν χρειάζεται να διστάσουμε να δεχθούμε ποινή.»
Η Honda συνεχίζει να εργάζεται για την επόμενη αναβάθμισή της, αλλά ο Hasegawa είπε ότι δεν είναι σαφές πότε και αν θα εισαχθεί.
«Έχουμε ακόμα έξι αγώνες για να μπορέσουμε να εισάγουμε ακόμα έναν κινητήρα ως πλάνο», είπε. «Αυτό θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι στη Μαλαισία, τη Suzuka ή τις ΗΠΑ.
«Από αυτήν την άποψη, θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε την ποινή στη Suzuka προφανώς, και πιστεύω στις ΗΠΑ να έχουμε καλή επίδοση, με βάση τα αποτελέσματα των τελευταίων ετών.
«Η Μαλαισία θα μπορούσε να είναι μία ευκαιρία, αλλά είναι πολύ νωρίς για να το πω. Θα είναι δύσκολο, οπότε δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω.»
Εν τω μεταξύ, η Honda ανίχνευσε το πρόβλημα με την MGU-K που είχε αντιμετωπίσει, δύο φορές, ο Vandoorne στη Monza.
«Όταν επέστρεψα στο εργοστάσιο καταλάβαμε ότι είχαμε ένα πρόβλημα με την παρτίδα αυτή», δήλωσε ο Hasegawa. «Η τελευταία παρτίδα των αξόνων δεν είχε γίνει καλά, οπότε φέραμε την προηγούμενη.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!